دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور لغو شد 

سه شنبه، 10 اسفند 1400
کد خبر: 194656
ساعد نیوز: سازمان سنجش اعلام کرد: با توجه به نامه وزارت علوم مبنی بر پذیرش دوره های فراگیر برای سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، ثبت‌نام این دوره در دانشگاه پیام نور انجام نخواهد شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهر، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: زمان ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۰ (نوبت بیست و دوم) تغییر کرد.

قرار بود ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۰ (نوبت بیست و دوم) از روز سه شنبه ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز شود.

با توجه به نامه شماره ۲/۳۲۶۵۵۳ مورخ ۷ اسفند ۱۴۰۰ معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر پذیرش دوره های فراگیر برای سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، ثبت نام برای این دوره ها در دانشگاه پیام نور روز سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ انجام نخواهد شد.

تاریخ جدید ثبت نام برای دانشگاه پیام نور و سایر مراکز آموزش عالی پس از بررسی نحوه پذیرش برای رشته های این مراکز ، از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش مهر، پیش از این قرار بود ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۰ (نوبت بیست و دوم) از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org از روز سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ آغاز و در روز جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ پایان پذیرد. زمان برگزاری آزمون در تیرماه ۱۴۰۱ اعلام شده بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سابمیت مقاله چیست؟
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
مراحل سابمیت مقاله
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب