دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / خبری /

صداوسیما راه دور زدنِ تحریم‌های نفتی را لو داد! 

سه شنبه، 11 تیر 1398
ساعد نیوز: در اقدامی عجیب برنامه صبحگاهی امروز شبکه سه سیما، کشتی سارینا را که در حال دور زدن تحریم‌ نفتی بود تا خود چین مسیریابی و مسیر دور زدن تحریم نفتی اعلام کرد!

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از برترین‌ها، در اقدامی عجیب برنامه صبحگاهی امروز شبکه سه سیما، کشتی سارینا را که در حال دور زدن تحریم‌ نفتی بود تا خود چین مسیریابی و مسیر دور زدن تحریم نفتی اعلام کرد!

مجری شبکه سه در این رابطه می‌گوید با همکاری یک تیم خبری یک میلیون بشکه نفت تحویل چینی ها شده است.

او در ادامه با نشان دادن تصاویر هوایی از محل خرید نفت و همچنین تصویر یک کشتی به نام سالینا تمام ریز اطلاعات یک معامله نفتی را افشا کرد.

این در شرایطی است که مسئولین بر محرمانه نگه داشتن اطلاعات فروش نفت تاکید می کنند تا مبادا طرف آمریکایی جلوی راه های فروش نفت را بگیرند.

حال این سوال مطرح می‌شود که این موضوع چه ارتباطی به یک برنامه صبحگاهی دارد؟! و رسانه رسمی کدام کشور هویت خریدار نفت تحریمی‌اش را تایید می‌کند و ریسک خرید را برای مشتری بالا می‌برد؟

 
 
 

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
ارقاسم شیرزاد
5 سال پیش

ارزوی من این بود که روزی بگویند دولت درست حسابی طبق قانون کسانی با۳۰ سال خدمت وکسانی که دارای جبهه با گروه مثلآ ۱۱ در سختی شغل ۱۱سال بازنشسته شده قرار بود که ۱۱ یا ۱۲ سال پیش همسان سازی شوندحد عقل باید بلای ۴ یا ه میلیون در این مقطع زمانی ولی متآسفانه دولت مردان هنوز سال به نیمه رسید هنوز فقط در صدا وسیما درد مردمو زیاد میکنند براردان برنامه مگر اقتصاد دان نداری مگر وضع حقوق بگیرانو نمیبینی خودتان برای خودتان حقوق مینویسی از کسی که ۲۵۰۰ حقوق میگیره خبر نداری کاری نداره کل حقوقها رو قطع کنید کی به کی واقعآ متآسفم برای کسانی که هر روز وعده وعید میدهند مردمو گرفتار کردین مگر شما خبر نداری از وضع گرانی یا مثل فلانی از سر کوچه تان خرید میکنید حتمآ بقالی سر کوچه شما ارزان میده این ۴۰۰ هزار شد بلا افتاد جان کارمندان وبازنشسته برای اینکه سر در گم کنی وجدانآ ماهابازنشسته جونمان به لب رسیده
پاسخ
خرمدین
5 سال پیش

مرحوم به برنامه صبحگاهی علاقه خاصی داشت !
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
مراحل اکسپت مقاله
سابمیت مقاله چیست؟