صدور احکام همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای

  دوشنبه، 31 خرداد 1400 ID  کد خبر 155765
صدور احکام همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای
ساعد نیوز: رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از آغاز صدور احکام همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی و احکام تغییر تاریخ اجرای افزایش حقوق اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهر، ابراهیم صالحی عمران از آغاز صدور احکام همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی و احکام تغییر تاریخ اجرای افزایش حقوق اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای از اسفند سال ۹۸ خبر داد و گفت: در راستای اجرای مصوبه صورتجلسه نشست فوق العاده هیأت امنای دانشگاه فنی و حرفه ای و پس از موافقت سازمان برنامه و بودجه احکام افزایش ضرایب فوق العاده ویژه اعضای هیأت علمی این دانشگاه صادر شد.

وی افزود: در مرحله اول افزایش ۳۰ درصدی که پس از تأمین اعتبار از جز دو بند واو تبصره دو قانون بودجه ۱۴۰۰ و تخصیص به دانشگاه قابل پرداخت خواهد بود.

صالحی ادامه داد: در دانشگاه فنی و حرفه ای ۶۶۸ عضو هیأت علمی مشغول به فعالیت هستند که با صدور این احکام ماهانه بیش از ۲۰ میلیارد ریال بار مالی برای دانشگاه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای اضافه کرد: بدیهی است احکام اعضای هیأت علمی متقاضی تمام وقت ویژه نیز پس از تأیید فرایند درخواست و تأیید کمیته ترفیعات معاونت آموزشی دانشگاه متعاقباً احکام متقاضیان و مشمولین طرح در ماه جاری صادر خواهد شد.

وی تشریح کرد: جز دو بند واو تبصره ۲ قانون بودجه از محل ارائه حق الامتیاز واگذاری سهام و حقوق مالکانه دولت، واگذاری طرح های تملک دارایی سرمایه ای و طرح های سرمایه گذاری متعلق به دولت و شرکت های دولتی و واگذاری اموال و دارایی های غیر منقول مازاد دولت تأمین و از طریق سازمان برنامه و بودجه جهت هزینه کرد در جزهای این بند از تبصره قانون بودجه منجمله همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی، رتبه بندی معلمان و غیره تخصیص می یابد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: در اجرای دستور پنجم مصوبه هیأت امنای دانشگاه موضوع اصلاح تاریخ اجرای افزایش ضریب تا سقف ۵۰ درصد حقوق و فوق العاده های اعضای غیر هیأت علمی از یک بهمن ۹۹ به یک اسفند ۹۸ صدور احکام کارگزینی آغاز شده است که محل تأمین آن نیز مانده سنوات اعتبارات مصرف نشده سال های قبل و درآمد اختصاصی در سال جاری قابل پرداخت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در دانشگاه فنی و حرفه ای تعداد ۵۸۸۰ نفر شاغل به عنوان عضو غیر هیأت علمی فعالیت دارند که اجرای این برنامه نیازمند بیش از ۱,۱۵۰ میلیارد ریال اعتباراست. لازم به ذکر است که منابع اعتباری این دو بند در قانون بودجه متفاوت بوده و امکان جابجایی آن وجود ندارد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای ادامه داد: در اجرای قانون تفسیر بند واو ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه و مجوز سازمان اداری و استخدامی مبنی بر تبدیل وضع ایثارگران مشمول ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که به صورت قراردادی و شرکتی در دانشگاه فنی و حرفه ای تا پایان سال ۱۳۹۹ اشتغال تمام وقت داشته اند در حال اجرا می باشد.

وی گفت: پس از طی مراحل اداری و تاییدیه های گزینش، اطلاعات اکثر مشمولین در سامانه کارمند ایران بارگذاری شد و پس از اخذ کد کارمندی از سوی این سازمان به استخدام رسمی قطعی تبدیل وضعیت خواهند شد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (564 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (177 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (146 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (46 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (18 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (15 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان