دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

صدور حکم اعدام برای 4 نفر در پرونده مسمومیت‌های الکلی 

سه شنبه، 04 مهر 1402
کد خبر: 357580
ساعد نیوز: سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده ممسومیت الکلی استان البرز گفت: دادگاه پس از بررسی‌های دقیق در پرونده با رعایت سرعت و دقت و صحت صدور حکم را انجام داد و براساس حکم صادره متهمان ردیف اول تا چهارم در پرونده فوت 17 نفر و مسمومیت 191 نفر به اتهام افساد فی الارض علیه جنایت تمامیت جسمانی افراد به اعدام محکوم شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از اعتماد، رییس قوه قضاییه در 29 خرداد ماه سال جاری با اشاره به این اتفاق در البرز که منجر به فوت و معلولیت و نابینایی تعدادی از افراد بدلیل مسکر شد دستورات لازم را صادر کرد. در تحقیقات مشخص شد الکل های صنعتی به صورت غیرقانونی از سوی شخصی که کارخانه تولید اسپری مو داشته در اشتهارد بفروش رسیده و الکل صنعتی با اب مخلوط شده و توزیع شده است.

وی ادامه داد: در خصوص 11 نفر به اتهام افساد فی الارض علیه جنایت تمامیت جسمانی با توزیع مواد سمی متانول که منجر به فوت افراد شد قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر شد. به لحاظ حساسیت با دستور رییس قوه قضاییه موضوع در دستور احدی از معاونین رییس کل دادگستری استان که تمشیت امور پرونده های خاص را دارد قرار گرفت و پرونده در دادگاه انقلاب کرج رسیدگی شد.

وی افزود: دادگاه پس از بررسی‌های دقیق در پرونده با رعایت سرعت و دقت و صحت صدور حکم را انجام داد و براساس حکم صادره متهمان ردیف اول تا چهارم در پرونده فوت 17 نفر و مسمومیت 191 نفر به اتهام افساد فی الارض علیه جنایت تمامیت جسمانی افراد به اعدام محکوم شدند. متهمان پنجم تا نهم هر یک به 5 سال حبس تعزیری و متهم دهم به سه سال حبس تعزیری و متهم یازدهم به یک سال حبس تعزیری محکوم شدند. این حکم‌به متهمان و وکلا ابلاغ شده است و در صورتی که این افراد نسبت به دادنامه مبادرت به فرجام خواهی کنند، در دیوان عالی رسیدگی می شود.

  برچسب ها: الکل اعدام

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟