دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

بریتانیا در آستانه دومین تعطیلی گسترده به دلیل کووید 19 

شنبه، 29 شهریور 1399
کد خبر: 102050
بریتانیا با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کووید 19، در آستانه دومین تعطیلی گسترده در سطح کشور قرار دارد. بوریس جانسون گفته است که اصلاً تصمیمی برای بستن کشور نداشت ولی اوضاع ابتلا و سرایت بسیار اسفناک است و حتما باید محدودیتهایی در نظر گرفته شود.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از رویترز، افزایش بی سابقه تعداد مبتلایان به کرونا در شمال انگلستان و لندن و دو برابر شدن مراجعات به مراکز درمانی وبیمارستان ها باعث شده است که مسئولان بریتانیا به فکر چاره بیفتند. در روزهای گذشته تعداد مراجعین تا بیش از 6000 نفر در روز افزایش یافته است و این بسیار نگران کننده است. بسیاری از منتقدان دولت بوریس جانسون بر این باور هستند که تأکید او بر بازگشایی مدارس یکی از عوامل اصلی سرعت گرفتن ابتلا و سرایت در انگلستان است. این در حالی است که پزشکان وابسته به کابینه تأکید داشتند که ماندن بچه ها در خانه به مراتب خطرناکتر از رفتن به مدرسه است. بوریس جانسون اعلام کرد که بریتانیا شاهد موج دوم شیوع کووید 19 است و این برای کشور یک زنگ خطر است. جانسون فعلاً از هیچ محدودیت خاصی سخن به میان نیاورد و فقط تأکید کرد که تجمع بیش از 6 نفر بسیار مهلک است و از بریتانیایی ها خواست تا اگر کار ضروری ای در خارج از خانه ندارند منزل را ترک نکنند. به نظر می رسد، بوریس جانسون به دلایل اقتصادی قادر نیست که بی محابا به تعطیلی کشورش فکر کند و آسیب های اقتصادی ای که در طول چندین ماه اخیر به بریتانیا وارد شده او را در این تصمیم مصرتر می کند.

به گزارش ساعد نیوز، کرونا دنیا را به صورتی یکسان تحت تأثیر خود قرار داده است. همه کشورها در مبارزه با این ویروس مهلک تقریباً فرسوده و ناتوان شده اند. کادر درمان تمام کشورها کشته های فرآوانی را به ثبت رسانده است. متخصصان فرآوانی قربانی این ویروس منحوس شده اند. تنها عاملی که می تواند از تأثیرات منفی این ویروس بکاهد، مسئولیت شناسی مردم و مسئولان کشورهاست. حضور بی مورد در محافل و خودخواهی می تواند وضعیت را اسف بارتر نماید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
گام به گام مراحل چاپ کتاب
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب