معرفی و نحوه استفاده از نرم افزار هلو

  چهارشنبه، 03 اردیبهشت 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
معرفی و نحوه استفاده از نرم افزار هلو
یکی از پرطرفدارترین نرم افزاهای فروشگاهی نرم افزار هلو میباشد که در طول چندین سال اخیر پیشرفت و توسعه بسیاری داشته است. مهارت استفاده از این نرم افزار یکی از راههای تقویت رزومه شما برای ورود به حرفه تخصصی میباشد.

معرفی نرم افزار هلو

نرم افزارهای مالی و حسابداری یکپارچه هلو (انبار، حسابداری، خرید و فروش، کنترل چک و تولید) نسخه های تخصصی برای فروشگاه ها، شرکت ها و تولیدی ها دارند. این نرم افزارهای حسابداری و مالی شامل امکانات بی شماری از جمله صدور انواع فاکتور، اعلام سررسید چک ها به صورت اتوماتیک، امکان دریافت گزارش های متنوع و... هستند. کاربری آسان همراه با امکانات گسترده، نرم افزارهای حسابداری هلو را به پرکاربردترین نرم افزار مالی و حسابداری کشور تبدیل کرده است. نرم افزار حسابداری هلو در نسخه های تک کاربره و شبکه ارائه می شود.

  • برنامه هلو فروشگاهی
  • برنامه هلو شرکتی
  • برنامه هلو صنعتی
  • برنماه هلو تولیدی
  • برنامه هلو تحت شبکه

اگر میخواهید در فروشگاهها و یا شرکت های دولتی و خصوصی استخدام شوید و رزومه قابل توجهی ندارید نگران نباشید چرا که ما در این مطلب با آموزش نرم افزار هلو به شما عزیزان تخصصی لازم را برای استخدام ارائه خواهیم کرد. برای آموزش کار با نرم افزار در ادامه مطلب با ما همراه شوید:

آموزش کار با نرم افزار هلو

آموزش بخش اول دوره نرم افزار حسابداری هلو:

پس از نصب و راه اندازی نرم افزار حسابداری هلو ، بخش اول دوره به منظور ثبت سند افتتاحیه فعال در برنامه می باشد.
برای ثبت سند افتتاحیه دو حالت ثبت دستی و ثبت اتوماتیک وجود دارد. که بطور پیش فرض ثبت سند اتوماتیک فعال می باشد برای ثبت سند دستی باید از منوی تنظیمات –بر روی گزینه تنظیمات نرم افزار کلیک کنید. در فرم تنظیمات از سمت چپ بر روی آیتم امنیتی کلیک کنید.

مطابق تصویر در انتهای فرم ،از قسمت ثبت سند افتتاحیه ، نوع ثبت سند خود (دستی یا اتوماتیک ) را انتخاب کنید.

تصویر

نکته: با انتخاب گزینه ثبت سند دستی و تایید فرم تنظیمات ، جهت اعمال تغییرات باید یک بار برنامه را بسته و مجددا باز نمایید.لازم بذکر است با ثبت سند افتتاحیه بصورت دستی در طی دوره فقط امکان اصلاح مقادیر کالا، طرف حساب، چک، بانک و صندوق وجود دارد و سایر سرفصل های درج نشده در این لیست، جهت اصلاح در دسترس نمی باشند.

در ثبت اتوماتیک سند افتتاحیه ، در صورت وجود کالا در انبار ، موجودی نقدی (بانک یا صندوق)، مانده بدهکاری یا بستانکاری طرف حساب ها و یا مشتریان خود، می توانید با استفاده از منوهای مخصوص هر بخش اقدام به درج اطلاعات فوق نمایید.

امکانات اصلی موجود در اول دوره نرم افزار حسابداری هلو:

  • کالا
  • طرف حساب
  • حساب بانکی
  • صندوق/بانک
  • دریافت چک
  • پرداخت چک

آموزش تعریف انبار و معرفی کالا در اول دوره:

در منوی اطلاعات اول دوره – قسمت کالای اولیه انبار –گروه بندی کالا – گروه های اصلی که همان انبارهای شما هستند را معرفی و سپس برای هر انبار گروه های فرعی یا دسته های کالاهای خود را معرفی نمایید.

تصویر

لازم بذکر است در برنامه هلو می توانید 100 گروه اصلی و برای هر گروه اصلی 100 گروه فرعی و برای هر گروه فرعی 999 کالا معرفی نمایید.
پس از معرفی انبارها و دسته های محصولات خود به منظور معرفی کالاها ، بر روی منوی کالا کلیک کنید.
در این منو ابتدا از طریق کلیک بر روی آیتم کالای جدید، نام کالای خود را وارد نمایید . در سربرگ مشخصات اصلی می توانید تعداد و میانگین قیمت خرید را وارد کنید. میانگین قیمت خرید فقط در اول دوره فعال می باشد و در طی دوره بصورت اتوماتیک توسط نرم افزار محاسبه می گردد.

تصویر

آموزش معرفی طرف حساب در اول دوره نرم افزار حسابداری هلو:

در فرم طرف حساب ، با کلیک بر روی طرف حساب جدید نام طرف حساب خود و مانده بدهکاری یا بستانکاری یعنی همان تراز نسیه اول دوره شخص را وارد کنید.

تصویر

آموزش معرفی حساب بانکی در اول دوره:

حساب های بانکی خود را نیز می توانید از طریق فرم حساب بانکی در سیستم تعریف نمایید.

تصویر

آموزش معرفی صندوق/ بانک در اول دوره:

برای درج موجودی صندوق یا تنخواه گردان و حساب های بانکی خود از فرم صندوق/بانک استفاده نمایید.

تصویر

آموزش دریافت و پرداخت چک:

فرم های دریافت چک و پرداخت چک به منظور ثبت چک های گرفته شده یا داده شده به مشتریان می باشند.
با استفاده از آیتم دریافت چک میتوانید مشخصات چک های دریافتی خود را در سیستم ثبت نمایید. برای ثبت مشخصات چک های پرداختی خود از آیتم پرداخت چک استفاده نمایید.
پس از درج اطلاعات فوق از منوی اول دوره بر روی گزینه انتهای عملیات اول دوره کلیک کنید. با این عمل سند افتتاحیه بصورت اتوماتیک توسط سیستم ثبت شده و برنامه بسته میشود با بازکردن مجدد نرم افزار حسابداری هلو وارد طی دوره خواهید شد.

مطالب مرتبط

معرفی و آموزش استفاده از نرم افزار ایرانسل من

آموزش استفاده از نرم افزار همراه من

آموزش کار با نرم افزار QuickTextPaste


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (610 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (107 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (40 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (10 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان