سفارش آنلاین خدماتی چاپی در چاپخانه تهران

  دوشنبه، 20 آذر 1402   زمان مطالعه 5 دقیقه
سفارش آنلاین خدماتی چاپی در چاپخانه تهران
از مهمترین خدمات چاپ حرفه ای در چاپخانه تهران، سفارش صفر تا صد فرایند طراحی، چاپ و بسته بندی برای مشتریان می باشد

صنعت چاپ حرفه ای، یکی از مهمترین صنایع و پرکاربردترین در جهان است. این صنعت بیشتر به تولید محصولات چاپی مانند بروشور، کتاب، کارت ویزیت، لیبل و هر چیزی که امکان چاپ بر روی سطوح داشته باشد را شامل می شود. خدمات در چاپخانه تهران ، جزو بهترین خدمات مرکز چاپ تهران و حتی خاورمیانه می باشد. در این صنعت از تکنولوژی های بسیار پیشرفته و حرفه ای استفاده می شود. با توجه به رشد روز افزون فضای دیجیتال، صنعت چاپ نیز با تغییرات فناورانه، همواره در حال تکامل و پیشرفت است. خدمات چاپ فقط مختص یک شهر یا منطقه نیست و در نتیجه امکان سفارش از همه ی نقاط جهان میسر می باشد. شما میتوانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، به صورت آنلاین سفارش خود را در مرکز چاپخانه تهران ثبت نمایید.

ویژگی های مهم خدمات چاپ حرفه ای در چاپخانه تهران:

خدمات چاپ حرفه ای در چاپخانه تهران، دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. اساسی ترین مسئله، وجود دستگاه های پیشرفته و جدید می باشد. یک چاپخانه خوب باید از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده کند. وجود دستگاه هایی مانند اسکنر، پرینتر های با کیفیت و ماشین های چاپ با کیفیت بالا، امری ضروری می باشد. به دلیل وجود تکنولوژی های پیشرفته، علاوه بر کیفیت چاپ بالا، این تکنولوژی منجر به کاهش هزینه تولید شده برای مجموعه چاپخانه تهران شده است و در نتیجه، قیمت تمام شده برای مشتریان عزیز هم بسیار پایین تر خواهد بود.

تنوع در خدمات چاپ:

خدمات چاپ حرفه ای در چاپخانه تهران، یکی از کاملترین ها در مرکز چاپ در تهران می باشد. یک چاپخانه خوب باید قابلیت ارائه انواع خدمات را برای مشتریان داشته باشد. تنوع خدمات در چاپخانه تهران به قدری زیاد می باشد که شما بعد از مراجعه به مرکز چاپ، دیگر به هیچ عنوان برای خدمات چاپ، به مراکز دیگری مراجعه نخواهید کرد. خدماتی چون، چاپ کاتالوگ، کارت ویزیت، بروشور، ساک دستی، تراکت، تقویم، سررسید، سالنامه، چاپ سرنسخه و بسیاری دیگر. امکان سفارش از تعداد کم تا انبوه نیز فراهم می باشد.

زمان تحویل در چاپخانه تهران:

قابلیت تحویل به موقع و سریع، یکی از بی نظیرترین خدمات چاپ حرفه ای در چاپخانه تهران می باشد. یک چاپخانه خوب باید قادر به تحویل به موقع سفارشات باشد. تحویل به موقع یعنی سفارشات در زمان مقرر به دست مشتریان رسیده باشد. زمانی میتوان یک چاپخانه را حرفه ای نامید، که به وعده هایی که میدهد، همیشه عمل کند. چاپخانه تهران، با تضمین کیفیت و تحویل فوری، این ضمانت را به مشتریان عزیز داده است و به لطف تیم قوی و مدیریت صحیح، هیچ بدقولی در زمان تحویل برای مشتریان نداشته است.

کیفیت خدمات چاپ حرفه ای در چاپخانه تهران:

کیفیت چاپ، یکی از مهمترین ویژگی های یک مرکز چاپ می باشد. چاپخانه باید توانایی تولید محصولات با کیفیت را داشته باشد. خدمات چاپ حرفه ای در چاپخانه تهران، توانسته است، کیفیت چاپ خود را در تمامی مراحل چاپ، از جمله طراحی، چاپ و پس از چاپ، حفظ کند. کیفیت در طراحی، یعنی زمانی که مشتری در مورد طرح مورد نظر خواسته یا سلیقه ای دارد، به نحو احسنت پیاده سازی شود. کیفیت چاپ یعنی، از لحاظ رنگ و وضوح تصاویر و نوشته کاملا شفاف و قابل رویت باشد. همچنین کیفیت پس از تولید، بدین معنی می باشد که ماندگاری طرح چاپی به گونه ای باشد که بعد از استفاده هم کیفیت و وضوح خود را حفظ کند.

چاپخانه تهران

قیمت مناسب:

یک نکته بسیار مهم در بحث قیمت گذاری برای تمامی مراکز خدماتی وجود دارد و آن هم کنترل هزینه های تولید و بهره وری در چاپخانه ها می باشد. خدمات چاپ حرفه ای در چاپخانه تهران، به دلیل داشتن یک تیم قوی و متخصص در امور اجراییات و استفاده از دستگاه های پیشرفته، بهره وری مجموعه را به شدت افزایش داده است و در نتیجه، امکان ارائه خدمات با قیمت پایین تر را دارد. ارزانترین نسبت به دیگر مراکز چاپ و بالاترین کیفیت، از مشخصه های بارز چاپخانه تهران می باشد. همچنین امکان عودت وجه در صورت عدم رضایت، نشان از حرفه ای بودن مجموعه چاپخانه تهران است.

ایجاد یک تجربه خوب:

زمانی یک مشتری وفادار شما خواهد بود که بتوانید، یک تجربه خوب را ایجاد کنید. خدمات چاپ حرفه ای در چاپخانه تهران، با پیگیری و شناسایی درست نیاز مشتریان، یک تجربه خوب برای مشتریان ایجاد کرده است، و باعث حفظ مشتریان عزیز در طول 18 سال فعالیت در زمینه چاپ شده است. اولویت برای مجموعه، رضایت مشتریان می باشد.

خدمات متنوع چاپخانه تهران:

در این بخش قصد داریم، چندین نمونه از صد ها خدماتی که ارائه میدهیم را با شما به اشتراک بگذاریم. امروزه یکی از مهمترین بخش های بازاریابی حضوری، ارائه یک بروشور از محصولات یا خدمات می باشد. طراحی حرفه ای و زیبای یک بروشور، میتواند در جذب مشتری بسیار موثر واقع شود. از این رو به تنوع بروشورها در خدمات چاپ حرفه ای در چاپخانه تهران می پردازیم. انواع بروشور ها شامل، بروشور دیجیتالی، آکاردئونی، بروشورهای اقتصادی، بروشورهای تبلیغاتی و فوری اشاره کرد. با توجه به انتخاب مشتری در کمترین زمان ممکن، به راحتی می توانید محصول خود را سفارش دهید.

چاپ بر روی انواع جعبه:

خدمات چاپ حرفه ای در چاپخانه تهران، شامل چاپ بر روی انواع جعبه های دارویی، بهداشتی، مقوایی، چوبی، مدرن و کلاسیک می شود. ارائه خدمات چاپ، با بالاترین کیفیت انجام می شود. تضمین کیفیت چاپ، نشان از مهارت و تخصص بالای مجموعه می باشد و چاپخانه تهران، پیشرو در این صنعت بوده است. چاپ جعبه مقوایی یکی از بزرگترین خدماتی میباشد که در چاپخانه تهران انجام میشود.

خدمات چاپ در مرکز تهران

سفارش آنلاین خدمات چاپ حرفه ای در چاپخانه تهران:

با توجه به اینکه، بسیاری از مشتریان چاپخانه، از شهرستان ها می باشد، امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین نیز فراهم می باشد. خدمات چاپ حرفه ای در چاپخانه تهران، امکان مراجعه حضوری را هم فراهم کرده است. برای مراجعه حضوری میتوانید به خیابان ولیعصر، بعد از پارک ساعی، پلاک 2209، مجتمع صدف، طبقه زیر همکف واحد 4 شعبه مرکزی چاپخانه تهران مراجعه فرمایید. همچنین یکی دیگر از شعبه ها در میدان انقلاب، با نام چاپخانه تهران، در خدمت شما عزیزان می باشد. برای ثبت سفارش به صورت آنلاین، بهترین راه های ارتباطی، واتس اپ و تلگرام می باشد. کافی است شماره و درخواست خود را بگذارید، تا کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته شود. بهترین زمان درخواست مشاوره و سفارش، در روزها و ساعات کاری می باشد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (225 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (134 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (55 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (53 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (50 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (32 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (30 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (26 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (20 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (19 نظر) نگاهی به ماشین بی ام و هوش پران کریم باقری که همه آرزوشو دارن/ زیدان فوتبال ایران سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (17 نظر) رهبر معظم انقلاب: آرزوی کفش بنددار به دلم بود؛ تا الان هم من کفش بنددار نپوشیده‌ام (16 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت