صفر تا صد برش لیزر آهن - از قیمت برش لیزری آهن تا اجرای کامل برش آهن با لیزر

  شنبه، 12 تیر 1400 ID  کد خبر 157197
صفر تا صد برش لیزر آهن - از قیمت برش لیزری آهن تا اجرای کامل برش آهن با لیزر
ساعدنیوز: یکی از پرکاربردترین فلزاتی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، آهن به خصوص به شکل ورق آهن می باشد. در اینجا می خواهیم بروزترین فناوری برش آهن یعنی برش لیزر آهن را از صفر تا صد به شما عزیزان معرفی کنیم. از انتخاب نوع ورق آهن گرفته تا چگونگی محاسبه قیمت برش لیزر آهن را به صورت کاربری توضیح داده ایم.

یکی از پرکاربردترین فلزاتی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، آهن به خصوص به شکل ورق آهن می باشد. در اینجا می خواهیم بروزترین فناوری برش آهن یعنی برش لیزر آهن را از صفر تا صد به شما عزیزان معرفی کنیم. از انتخاب نوع ورق آهن گرفته تا چگونگی محاسبه قیمت برش لیزر آهن را به صورت کاربری توضیح داده ایم.

ماهان لیزر با به کارگیری دستگاه پیشرفته برش لیزر آهن از صفر تا صد برش لیزر با شما همراه خواهد بود. قبل از سفارش برش لیزری آهن با خواندن این مطلب اطلاعات کامل از نحوه قیمت برش لیزر آهن و سایر اطلاعاتی که در اینجا به آن می پردازیم کسب خواهید کرد. در نتیجه می توانید به راحتی سفارش برش لیزری خود را از طریق راه های ارتباطی که در وب سایت ماهان لیزر درج شده انجام دهید.

تصویر

بررسی قیمت برش لیزر آهن

فرمول قیمت دهی برش لیزر آهن همانند قیمت برش لیزر استیل و قیمت برش لیزر فلزات می باشد. فرمولی که به طور کلی برای استعلام قیمت برش لیزر آهن صورت می گیرد عبارت است از:

قیمت برش لیزر آهن= طول برش (به میلی متر)* ضخامت ورق آهن * فی اعلام شده برش لیزر

البته عوامل دیگری بر نحوه ی قیمت دهی تاثیرگذار است:

  • جنس و ضخامت فلزی که مورد برش قرار می گیرد؛

همانطور که می دانید فلزات اگر چه دارای ویژگی های مشترکی هستند اما از لحاظ مواد تشکیل دهنده و در نتیجه جنس بسیار متفاوت می باشند. بنابراین برای ایجاد برش در آن ها دستگاه های برش لیزری از میزان فشار گازی متفاوتی استفاده می نمایند. فلزات علاوه بر جنس های مختلف از ضخامت متفاوتی نیز برخوردار هستند از این رو قیمت نهایی برش لیزر آهن با ضخامت 1 میلیمتر با آهنی به ضخامت 5 یا 6 میلیمتر متفات می باشند.

همچنین ممکن است ورق آهن آلیاژی برای برش استفاده گیرد که دارای سختی متفاوتی است. به طور مثال بیشتر ورق های موجود در بازار از نوع ورق آهن ST37 می باشند که به ورق سیاه در بازار آهن معروفند. ورق آهن CK و یا ورق هاردوکس Hardox ورق های آلیاژی با سختی بالا هستند.

  • تعداد سفارش برای انجام برش لیزری

برعکس تصور خیلی از افراد قیمت تمام شده برش لیزر آهن در حجم و سفارشات بالا برای مشتریان کاهش می یابد. زیرا دستگاه های برش لیزر دارای قطعات مصرفی چون نازل، لنز، گاز مصرفی می باشند که همه ی این ها به علاوه هزینه های مربوط به خرید مواد مصرفی و حمل و نقل آن و سایر موارد، در تعداد زیاد سفارش کاهش می یابد و در نتیجه سبب می شوند تا قیمت نهایی برای مشتری مقرون به صرفه باشد.

  • تنوع در انجام برش لیزری فلز

هرچه میزان تنوع سفارشات در هنگام انجام خدمات برش لیزر کمتر باشد روند برش سریع تر و با سرعت بیشتری صورت می پذیرد و در نتیجه قیمت و هزینه سفارشات هم کاهش پیدا می کنند.

در حقیقت کارهای تیراژ قیمت برش پایین تری دارند.

  • نقشه و طرح برش

یکی دیگر از این عوامل طرح برش لیزر می باشد. بعضی از طرح ها دارای سوراخکاری بیشتری هستند در نتیجه روند برش زمان بر خواهد بود. البته توجه داشته باشید که این موارد تنها عوامل تاثیرگذار در قیمت برشکاری نبوده و عوامل مختلف دیگری چون طرح ایجاد شده توسط حکاکی و برش ورق های روکش ‍دار و... می توانند قیمت این کار را تغییر دهند.

ممکن است بعضی افراد تصور کنند که قیمت برش لیزر آهن در تهران مثلا با قیمت برش لیزر آهن در اصفهان و یا قیمت برش لیزر در تبریز متفاوت است. اما باید بگوییم شما عزیزان می توانید با استعلام آنلاین از ماهان لیزر از قیمت ها مطلع شوید و قیمت مناسب برش لیزری را دریافت کنید.

تصویر

چگونگی انجام برش ورق آهن

همانطور که عرض کردیم جهت افزایش ارتقای کیفیت برش، شرکت ها از تجهیزات یا تکنولوژی نوین استفاده می نمایند که این تجهیزات توسط یک منبع، انرژی بسیار زیادی به صورت یک اشعه تولید و روانه قسمت مخصوصی می کنند که این حرارت یا اشعه با برخورد بر نقاط مشخص شده می تواند موجب ذوب شدن و یا تقطیر آن قسمت شود. در ادامه دستگاه لیزر با استفاده از فشار گاز اکسیژن مواد اضافی را از محل دور می کند. از آنجایی که تنها بخش کوچکی از فلز در فرایند برش لیزر آهن درگیر برش وذوب شدگی می شود پس میزان تاب برداشتن کاهش یافته و نتیجه ای بسیار تمیز و یکنواخت حاصل خواهد شد.

در برش لیزر آهن در محل برشکاری، هیچ گونه پلیسه ای مشاهده نمی شود و محل برش بسیار تمییز می باشد. همچنین زاویه کونیک که به معنای تغییر قطر سوراخ های ایجاد شده می باشد در برش لیزری آهن به هیچ وجه دیده نمی شود.

مهم ترین مساله در این نوع از برش آهن، دقت برش تا 0.01 میل می باشد. این به این معناست که دقیق ترین نوع برش توسط دستگاه های برش لیزری ارائه می شوند.

این مساله که می توان با دقت بالا در کنار سرعت بالا ورق آهن را برش دهیم یک مزیت رقابتی برای تولید کنندگان می باشد تا بتوانند علاوه بر اینها از قیمت مناسب برش آهن بهره مند شوند.

تصویر

کاربردهای برش لیزری آهن

انجام برش لیزر آهن در صنایع مختلفی چون تولید قطعات صنعتی، تولید نرده های آهنی یا بی نهایت طرح،تولید درهای آهنی با شکل های متفاوت، ساختمان سازی و... کاربرد دارد.

اما بخش بسیار مهم در پیشرفت صنایع برشکاری مربوط به ایجاد طرح های مختلف و متفاوت در تولیدات و سفارشات است. در حقیقت مشتری طرح خلاقانه و مورد نظر خود را به شرکت ها ارائه می دهند و ناظران و یا کارکنان شرکت با تنظیم دستگاه مورد نظر طرح مشتری را به دستگاه اعمال کرده و در نتیجه سفارشات طبق خواسته مشتری حاضر می شود. حتی اگر طرح مورد نظر ممکن است دارای پیچیدگی های خاص باشد. با افزودن چنین گزینه ای در روند برشکاری فلزات، صنایع دکور و کارهای تزیینی تنوع و گستردگی بیشتری پیدا کرده است. و همچنین تولید قطعات به شکل چشمگیری پیشرفت کرده است.

تفاوت برش لیزر آهن و برش CNC و برش پلاسما آهن

استفاده از نور و یا اشعه در انجام فرایند برشکاری قطعا از بهترین روش ها در حال حاضر می باشد، چراکه در روش های قدیمی مثل برش از طریق گاز اکسیژن احتراق گاز در زمان طولانی تر کیفیت پایینی ارائه می شد به طوری که میزان پلیسه های تولید شده زیاد بود. در برش های آهن با پلاسما نیز کیفیت برش چندان مورد رضایت نبود اما برش لیزری توانست با اصلاح مشکلات این روش ها جایگزین خوبی برای آنان باشد.

تصویر

در صورتی که به یک شرکت یا مرکزی جهت انجام خدمات برش لیزری احتیاج دارید، شرکت ماهان لیزر با انجام برش لیزر با کیفیت بسیار عالی، دقت بالای برش، تحویل به موقع و نیز قیمت مناسب می تواند به نیاز شما پاسخگو باشد. پس از مراجعه به سایت ماهان لیزر و آشنایی با خدمات آن، می توانید با استعلام قیمت برش لیزر آهن و قیمت برش لیزر استیل، برش لیزر فلزات خود را به آن بسپارید. جهت ارتباط با شرکت ماهان لیزر به آدرس mahanlaser.com مراجعه فرمایید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد عکس خیلی خنده دار از دورهمی مرغ ها در یخچال عروس+عکس/فقط یه سبزی کمه برا غیبت کردنشون...😂 هدایای تبلیغاتی: گامی نو در برندینگ و انگیزه‌بخشی کارکنان این جاذبه‌های خاص را باید فقط در تور سریلانکا ببینید سلام و احوال پرسی محمود احمدی نژاد و آیت الله جنتی در یک مراسم+ عکس
دیگران می‌خوانند   
لحظه انتقال پیکر سبحان کوچولو از مسیر صعب العبور رودخونه+ ویدئو جگرخراش وحید شمسایی: زندگی‌ام را مدیون حضرت زهرا هستم. ماجرای علاقه رمان‌نویس زن بلغارستانی به صادق هدایت، مولانا و شاملو لحظه بله گفتن همسر کم سن و سال مهدی کوشکی +عکس/فقط اونجایی که عروس میگه تا ابد بله و قند تو دل آقا داماد آب میشه... مشهد از آرامش تا طوفان در 11 ثانیه ویدیویی جالب از دوچرخه سواری شهرام قائدی، عماد سریال قطب شمال/ چه محله زیبا و باصفایی+ویدیو فیلم خنده دار از پستونک خوردن ماهی داخل آب/ آدم هاج و واج میمونه😂 حضور جورجینا و پسر ارشد سوپر قهرمان فوتبال در ورزشگاه برای تشویق+ عکس سرگرمی بی پرده نوجوانان ایرانی با داستان های جنسی و پورن شخصیت های کره ای و بی تی اس/ پدر و مادرا خبر دارین؟+فیلم پیاده روی خنده دار و بامزه همسر ستاره سادات قطبی با کالسکه صورتی پسرش/ خانم مجری تا تونست غُر زد😂+ویدیو راهنمای جامع ثبت سند خرید و فروش در حسابداری حضور فوتبالیست سرشناس در مراسم عروسی شیدا خلیق و کیوان ساکت اف/به پای هم پیرشین الهی+ عکس جشن تولد بهنوش بختیاری در خانه سالمندان و کیک قرمز پروانه‌ای شکلش+عکس عکسی از مرتضی پورعلی گنجی که از رونالدو تقلید کرد فداکاری پدر برای پسرانش درسیل+ویدئو/سیل هم مغلوب مهر پدری شد لئوناردو داوینچی در این تصویر تغییر جنسیت داد/ مونالیزا خود داوینچی است!+عکس غوغای اجرای شبانه حمید هیراد با آهنگ عاشقانه در خانه/ احساس تو صداش موج میزنه+ویدیو صحبت های جالب معصومه ابتکار در مورد پوشش دختران مدرسه حداد عادل+ویدئو سیگار، اکسسوری جدید دختران دودی/ هوا جون میده برای یه نخ سیگار! استایل دامادی و گران قیمت مرتضی پورعلی گنجی ستاره تیم ملی/ آقای فوتبالیست کراوات بست +عکس اعلام زمان واریز یارانه 300 هزار تومانی زیباترین زنجیره انسانی برای نجات پاکبان گیر افتاده در سیل مشهد+ ویدئو/یک روزی باران می بارد آرام آرام میشورد غم ها را... حکم تتلو اعلام شد/ توبه تتلو چه تاثیری بر مجازاتش داشت؟ جزئیات حکم را ببینید اولین عکس دونفره و عاشقانه « شبنم قربانی» سارا در سریال ملکه گدایان و همسرش در یک مراسم لحظه پیدا شدن جسد سبحان 5 ساله در محل احداث سد خراسان+ ویدئو دلخراش امضای کریستیانو رونالدو روی پیراهن جورجینا/ عاشقانه های آقای فوتبالیست و همسرش جشن تولد ساده و خلوت خانم بازیگر معروف ایرانی در کافه شیک و زیبای المیرا شریفی مقدم+عکس پسربچه کرجی چطور 1300 نفر را به دردسر انداخت! کیف ضد گلوله در دست محافظ رهبر معظم انقلاب +عکس جسد پسربچه 5ساله بعد از 27 روز پیدا شد/ ماجرای تلخ سبحان که خرسان او را بلعیده بود خلوت و تنهایی ماهور الوند در یک کافه شیک و دنج و ژست قشنگش برای عکاسی+عکس سفره رنگین و خوشمزه مینا مختاری با غذاهای سنتی یزدی/ مشخصه خیلی خوشمزه ست/ نوش جونتون+عکس دانش‌آموزان به تعطیلات زمستانی می‌روند؟ پاسخ جنجالی سیروان خسروی برای دختر مورد علاقه برای ازدواج؛ با اخلاق یا خوشگل؟+ویدئو از سیل هولناک مشهد تا ازدواج دوم مهدی کوشکی با دختری جوان در حواشی داغ امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 پوستر معنادار سایت رهبر انقلاب با عنوان «انحصار آمریکا را شکستید» +عکس آرزوهای ناصرالدین شاه برای ایران از زبان خودش کولاک جدید مهران مدیری با برنامه جذاب دیگر/ آقای بازیگر درحال گُل یا پوچ!+عکس اولین تصویر از مراسم ازدواج مهدی کوشکی با بازیگر تئاتر؛ عروس خانم کیست؟ جدیدترین ژست و تغییرچهره مازیار لرستانی/ از زمین تا آسمون فرق کرد+عکس
تیتر امروز   
ماجرای علاقه رمان‌نویس زن بلغارستانی به صادق هدایت، مولانا و شاملو
لئوناردو داوینچی در این تصویر تغییر جنسیت داد/ مونالیزا خود داوینچی است!+عکس
سیگار، اکسسوری جدید دختران دودی/ هوا جون میده برای یه نخ سیگار!
اعلام زمان واریز یارانه 300 هزار تومانی
پسربچه کرجی چطور 1300 نفر را به دردسر انداخت!
جسد پسربچه 5ساله بعد از 27 روز پیدا شد/ ماجرای تلخ سبحان که خرسان او را بلعیده بود
دانش‌آموزان به تعطیلات زمستانی می‌روند؟
از سیل هولناک مشهد تا ازدواج دوم مهدی کوشکی با دختری جوان در حواشی داغ امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
پوستر معنادار سایت رهبر انقلاب با عنوان «انحصار آمریکا را شکستید» +عکس
آرزوهای ناصرالدین شاه برای ایران از زبان خودش
شکوه ایران باستان در شهر ممنوعه چین
نقاشی 400 ساله‌ای که یک پادشاه را «عاشق» کرد
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403
منتخب روز