دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

سگ وحشی یک زن و سه کودک را در بیرجند تکه پاره کرد 

دوشنبه، 18 اردیبهشت 1402
کد خبر: 339400
ساعد نیوز: فرماندار بیرجند گفت: سه کودک و یک زن در این شهرستان مورد حمله سگ قرار گرفتند و اقدامات درمانی لازم برای آنان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از صدآنلاین، علی فاضلی‌فرد روز یکشنبه افزود: حدود ساعت هفت صبح امروز در روستای حسین‌آباد سادات از توابع شهرستان بیرجند سه کودک مورد حمله یک قلاده سگ ولگرد قرار گرفتند. وی عنوان کرد: در این حادثه یک دختر 6 ساله از ناحیه صورت و دست، پسر چهار ساله از ناحیه دست و سر همچنین پسر 11 ساله از ناحیه پا دچار گازگرفتگی توسط سگ شدند. فرماندار بیرجند گفت: این مصدومان بلافاصله با اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منتقل شدند که کارهای درمانی و واکسیناسیون آنان به موقع انجام شد و ادامه درمان هم در حال پیگیری و انجام است. وی ادامه داد: حال عمومی این کودکان خوب گزارش شده است. فاضلی‌فرد گفت: این قلاده سگ در ادامه مسیر خود به سمت روستای شمس‌آباد، 2 قلاده سگ دیگر را مورد حمله قرار می‌دهد.


وی افزود: همچنین در روستای شمس‌آباد یک خانم 55 ساله از ناحیه دست دچار گازگرفتگی می‌شود که بلافاصله به بیمارستان منتقل شده و کار درمانی این مصدوم هم در حال انجام است و حال عمومی اش خوب گزارش شده است. فرماندار بیرجند بیان کرد: این قلاده سگ بلافاصله توسط تیم دامپزشکی جمع‌آوری و معدوم شد، نمونه‌برداری و آزمایش برای احتمال مبتلا بودن به بیماری هاری هم انجام شده است. وی گفت: همچنین بقایای غذاهایی که مورد استفاده سگ‌های ولگرد در حاشیه روستاهای مذکور قرار می‌گرفت، جمع‌آوری شد. وجود سگ‌های ولگرد یکی از معضلات مناطق شهری و روستایی خراسان جنوبی است و دی سال 1400 نیز حمله سگ‌های ولگرد جان یک کودک پنچ ساله در امیرآباد بیرجند را گرفت.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 16 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پیانو نوازی محشر و بدون نقص همسر سالار عقیلی در سوگ برادر جوانش در خانه+ ویدیو/ شمع باران کردن خانوم هنرمند و ایجاد فضایی عارفانه
(عکس) تبریک تولد دیوید بکام به ستاره هالیوودی تام کروز/به همراه ویکتوریا بکام/پیرنشو لعنتی
خاطره شنیدنی روحانی ایرانی از خرید کُت شلوار/روحانی: تُف به مال دنیا ، فروشنده: باید دَرِش بیاری!!
(تصاویر) 20 ایده طراحی لاک ناخن برای روزهای گرم تابستان/با این طرح ها شیک و مدرن جلوه کنید
ویدیو/ هرچی رو میبری بِبَر، کتابامو با خودت نَبَر.../ نیکی کریمی چنان به خاطر کتاباش قاطی کرد که قیافۀ آتیلا پسیانی عوض شد
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه چاپ یک کتاب
ویدیو/ خلق مجسمه‌های ترسناک با جوراب شلواری/ صد رحمت به "زامبی" و صد آفرین به هنرمندش