دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

سه تکنیک طلایی برای آب کردن چربی دور شکم که هر کس باید بداند +فیلم 

دوشنبه، 12 شهریور 1403
ساعدنیوز: چاقی یکی از عوامل اصلی مرگ و میرها در دنیا است. چربی دور شکم نه تنها باعث کاهش اعتماد به نفس و حس زیبایی خصوصاً در زنان میشود بلکه یکی از عوامل اصلی در بیماریهای قلبی و عروقی است. در اینجا ویدئویی آموزشی را با شما به اشتراک میگذاریم تا مسیر آب کردن چربی دور شکم را بپیمایید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، اگر در اینترنت عبارت چربی سوزی شکم را جستجو کنید با بسیاری از روش‌ها، حقه‌های تبلیغاتی و ترفندها درباره اینکه «چطور چربی‌های شکم را برای همیشه آب کنیم» روبرو خواهید شد. این را باید بدانید که هیچ چوب جادویی و راه حل سریعی برای چربی سوزی شکم وجود ندارد.

ما در این مطلب از فیتامین توضیح می‌دهیم که چه چیزی باعث چربی سوزی بیشتر شکم می‌شود و چطور می‌توانیم از شرّ این چربی‌های سمج خلاص شویم.

حتما شما هم افراد لاغر و (حتی خیلی لاغر) را دیده‌اید، که در عین حال که وزن‌شان پایین است؛ اما یک توده چربی قابل توجه در ناحیه شکم دارند. چربی شکم لاغرها می‌تواند دلایل متعددی مانند ژنتیک، رژیم غذایی نامناسب و بی‌تحرکی داشته باشد.

ژنتیک نقش زیادی در تعیین محل ذخیره چربی در بدن ایفا می‌کند، بنابراین برخی از افراد، مستعد ذخیره چربی در ناحیه شکم هستند، حتی بااینکه وزن‌شان زیاد نیست. علاوه بر این، رژیم غذایی سرشار از غذاهای فرآوری شده، چربی‌های اشباع شده و قندها می‌تواند به تجمع چربی در “ناحیه شکم” کمک کند.

چربی شکم زمانی تشکیل می‌شود که بدن کالری بیشتری از آنچه برای مصرف نیاز دارد، دریافت کند. این کالری‌های اضافی لاجرم به چربی تبدیل می‌شوند و در سلول‌های چربی در سراسر بدن از جمله ناحیه شکم ذخیره خواهند شد.

با گذشت زمان، از آنجایی که این سلول‌های چربی بیشتر و بیشتر کالری اضافی را جمع می‌کنند، بزرگتر می‌شوند و باعث برجستگی بیشتر شکم‌تان خواهد شد.

همان‌طور که در بالا گفتیم عواملی که می‌توانند در ایجاد چربی شکم نقش داشته باشند، عبارتند از رژیم غذایی سرشار از غذاهای فرآوری شده و قندی، سبک زندگی کم تحرک، استرس، کمبود خواب و ژنتیک.

سوزاندن چربی شکمی و به دست آوردن شکمی صاف از طریق رعایت اصل “کالری نقصان” و “ورزش مقاومتی” امکان پذیر است و اگر این دو اصل را رعایت کنید حداقل 6 تا 12 هفته زمان لازم است. هر چه چربی‌های شکم شما بیشتر و سرسخت‌تر باشد، باید در آن دوره رژیم غذایی و برنامه ورزشی خود را جدی‌تر دنبال کنید.

برای موفقیت در چربی سوزی شکم نیاز به یک برنامه غذایی ورزشی اختصاصی و اصولی دارید. برای گرفتن برنامه خودتان، می‌توانید با مربیان فیتامین مشورت کنید و بدن دلخواه‌تان را بسازید.

  برچسب ها: چاقی فیتنس

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 12 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
نجات دختر جوان از اقدام به خودکشی توسط پلیس راهور (فیلم)
ماجرای بازداشت پسر سید محمد خاتمی به جرم جاسوسی و نقش وی در ترور شهید هنیه!
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
(ویدئو) استند آپ زیرخاکی و بمب خنده حامد آهنگی؛ میگه ماشالله دور و نزدیک شما فرق نداره😂
ترجمه تخصصی کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی