دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

شعبده بازی بازیگر معروف سینما و تلویزیون برای سیدمحمد خاتمی+ویدیو/ هر دم از این باغ بری میرسد! 

چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
ساعدنیوز:ویدئویی از شعبده بازی «عباس نایی» مشهور به دایی عباس در حضور سید محمد خاتمی در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده و دست به دست می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، سیّد محمّد خاتمی (زادهٔ 21 مهر 1322) سیاستمدار اصلاح‌طلب ایرانی است که از سال 1376 تا 1384 به‌عنوان پنجمین رئیس‌جمهور ایران فعّالیت می‌کرد. در سال 2009، مجلهٔ نیوزویک، وی را چهارمین مرد قدرتمند در ایران نامید. او فرزند سید روح‌الله خاتمی است. خاتمی از 1341 به فعالیت‌های سیاسی پرداخت و عضو انجمن اسلامی دانشجویان اصفهان بود. او در 1359 نمایندهٔ اردکان و میبد در مجلس شورای اسلامی بود و در همان سال به عنوان نمایندهٔ سید روح‌الله خمینی و سرپرست مؤسسهٔ کیهان منصوب شد. او از 1361 تا 1371 ریاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در طول جنگ معاون فرهنگی ستاد فرماندهی کل قوا و ریاست ستاد تبلیغات جنگ را نیز بر عهده داشت.

خاتمی از سال 1371 مشاور رئیس‌جمهور و رئیس کتابخانهٔ ملی بود و در دانشگاه هم تدریس می‌کرد. او در سال 1375 با حکم سید علی خامنه‌ای عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی شد. روز پیروزی او در انتخابات ریاست‌جمهوری 1376 با کسب بیش از 20 میلیون رأی با هفتاد درصد آراء به نامی برای جنبش اصلاح‌طلبی داخلی در ایران بدل شد. او از سوی بسیاری به عنوان رهبر جناح اصلاحات جمهوری اسلامی شناخته می‌شود. خاتمی صاحب ایده‌ای به نام گفتگوی تمدن‌ها بود که شهرت جهانی یافت و با نام او شناخته می‌شود. سازمان ملل متحد نیز سال 2001 را بر اساس این ایده، سال گفتگوی تمدن‌ها نامید. او پس از پایان دو دوره ریاست‌جمهوری، بنیاد باران را پایه‌گذاری کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 13 خرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ویراستاری تخصصی مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ترجمه تخصصی کتاب
ترجمه تخصصی متن
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه