شخصیت شناسی بر اساس گل مورد علاقه

  شنبه، 21 فروردین 1400   زمان مطالعه 6 دقیقه
شخصیت شناسی بر اساس گل مورد علاقه
ما در این مقاله به بررسی یک موضوع روانشناسی جذاب به نام شخصیت شناسی با گل پرداخته‌ایم.

تست های شخصیت شناسی هرکدام بر اساس یک معیاری ویژگی های شخصیتی فرد را مشخص می کنند.شاید فکرشم نمی کردید که گل مورد علاقه شما می تواند شخصیت شما را رو کند. برای اینکه خصوصیات افراد مختلف را کشف کنید کافی است اسم گل مورد علاقه ی آن ها را بپرسید تا با خواندن تست زیر به نتایج جالبی برسید

دوستداران هر نوع گلی شخصیت به خصوص و علایق خاصی دارند که گل موردعلاقه شان می تواند نشان دهنده این ویژگی ها باشد. شاید برای شما هم جالب باشد که شخصیت شناسی گل نرگس ، روانشناسی گل آفتابگردان ، گل رز و … را بدانید. در این مقاله با شخصیت شناسی از روی گل مورد علاقه افراد آشنا می شویم. اگر شما هم به روانشناسی گل ها علاقه دارید با ما همراه باشید.

رز

اگر شما گل رز را می پسندید، یعنی یک عشق در قلب خود دارید. به عبارت دیگر، شما فردی هستید که بیشتر بر اساس احساساتتان تصمیم می گیرید تا منطق و عقلتان. این نکته را هم بدانید که گل رز برای سالگرد ازدواج و نشان دادن ابراز علاقه به دیگران بسیار گزینه مناسبی است. افراد علاقه مند به گل رز باید در تصمیم گیری هایشان، بیشتر از مشورت با دیگران کمک بگیرند.

تصویر
شخصیت شناسی بر اساس گل مورد علاقه

بابونه

اگر گل بابونه یا گل های چندپر دیگر به شکل بابونه را می پسندید، یعنی خودتان را در زندگی فردی خوش شانس می دانید و نگرشی مثبت به زندگی دارید. این ویژگی است که اگر به خوبی از آن استفاده کنید، کمک زیادی به موفقیت تان در حوزه های مختلف خواهد کرد. این گل از قدیم نشانه شادی بوده و نگهداری از آن در خانه فقط نیاز به گلدان و آب دارد!

یاس بنفش

آیا هر روز با مادرتان تماس می گیرید؟ آیا دیوار خانه شما از عکس های خانوادگی پر شده؟ لذت بخش ترین تفریح برای شما، دورهمی در کنار فامیل است؟ اگر جواب شما به این سوال ها مثبت است، طبیعی است که یاس بنفش گل مورد علاقه شما باشد. علاقه مندی به این گل، نشانه این است که فردی خانواده دوست هستید.

ارکیده

اگر به این گل علاقه دارید، دوستان تان شما را فردی عجیب و غریب و حتی گاهی درباره جزئیات این مسئله، بسیار ایرادگیر می دانند، چون واقعا فردی سخت گیر و البته تا حدودی دمدمی مزاج هم هستید! علاقه مندان به این گل، بیش از خوش بین بودن به هر اتفاق و مسئله ای، فقط به دنبال جنبه های منفی اش می روند.

سوسن نارنجی

علاقه مندان به گل سوسن، افراد مغروری هستند که تصور می کنند فقط خودشان بهتر از دیگران می فهمند و هر تصمیمی بر خلاف نظر آن ها به شکست خواهد انجامید. جالب تر این که گل سوسن در رنگ های مختلف وجود دارد، اما رنگ نارنجی آن، مورد علاقه افرادی است که در زندگی فقط تشنه قدرت و ثروت هستند.

میخک

گل میخک رنگ های مختلفی دارد که هر رنگ نشانه یک سری ویژگی های شخصیتی خاص است. با این حال، اگر شما این گل را دوست دارید به طور کلی، فردی آرام هستید که از هیچ تلاشی برای دور شدن از هیاهو فروگذار نخواهید کرد. افراد علاقه مند به این گل، انسان های آرامی هستند که همنشینی با آن ها توصیه می شود.

لاله

هرچند تقریبا می شود گفت که همه مردم دنیا گل لاله را دوست دارند، چون این گل، زیبا، جذاب و دلرباست، اما اگر شما هم جزو دوستداران گل لاله هستید، نشان می دهد که فردی پر شر و شور هستید، اما در عین حال می توانید به خوبی در خانه تنها باشید و به شما خوش بگذرد. شما یک گروه بزرگ از دوستان و آشنایان را کنار خود دارید، چون همیشه فردی شوخ طبع و راحت هستید و گاهی دیگران از خونگرمی تان به وجد می آیند.

آفتابگردان

گل آفتابگردان همان طور که از اسمش پیداست، همه عمر خود را به دنبال دریافت نور خورشید بوده است. این گل نشانه خوش بینی است و اگر شما طرفدار این گل هستید، یعنی فرد خوش بینی هستید و در همه حال به پیشرفت در حوزه های مختلف زندگی فکر می کنید. اگر کنار میز کار یا کنار تخت خواب تان یک گلدان آفتابگردان بگذارید، خواهید دید که هر بار چشم تان به آن گل ها می افتد، ناخودآگاه لبخند به لب هایتان می آید.

تصویر
شخصیت شناسی بر اساس گل مورد علاقه

لیلیوم شیپوری

گل لیلیوم شیپوری گلی زیبا و جذاب و با ظرافت است. اگر شما فردی قوی، اما آرام هستید احتمالا به سمت این گل کشیده می شوید. علاقه مندان به این گل، افرادی سخت کوش هستند و به شدت تلاش می کنند که در محیط خانه و محل کار، شرایط بهتری را برای دیگران فراهم کنند. چنین افرادی، معمولا کمتر عصبانی می شوند.

شقایق

دوستداران گل شقایق افرادی شلوغ و خستگی ناپذیر هستند. آن ها در انجام کارها فعال هستند و کارهایشان را با شور انجام می دهند. همچنین آن ها برای یاد گرفتن علم و ورزش اشتیاق فراوانی دارند و سعی می کنند که آن ها را به طور کامل یاد بگیرند. در زمان بروز مشکلات خیلی سریع حرص می خورند ولی در کل فردی شوخ طبع هستند، طوری که در نبودشان جای خالیشان به خوبی احساس می گردد.

زنبق

دوستداران گل زنبق افراد مودبی هستند. آن ها خیلی سریع عصبی می شوند و خیلی سریع هم به حالت اولیه خودشان بر می گردند. آن ها از زیبایی ها لذت می برند. میل به زندگی در آن ها موج می زند و از انجام دادن کارها لذت می برند.
همچنین دوستداران این گل، افرادی خلاق و هنر مند هستند. آن ها دوست دارند که دیگران بهشان فکر بکنند و پنهانی سعی و تلاش نمایند، این گل در طی تاریخ، مایه الهام هنرهای زیادی شده، تا جایی که این گل را به عنوان گل اشرافیت می شناسند.

گلایل

دوستداران گلایل، افراد باهوشی هستند. همه امور باید مطابق میلشان پیش برود که البته گاهی عدم توجه به رأی و نظر دیگران می تواند برایشان مشکل آفرین باشد. ولی در رابطه با عشق صبورند. آن ها همواره اهدافی را برای دستیابی دارند که برای رسیدن به آن تلاش می کنند.

سوسن

گل سوسن، گلی دراماتیک با پتانسیل بالاست. این گل می تواند شکوفه های زیادی را بدهد. این گل آن طورکه باید هنوز شناخته نشده است. این گل در رنگ های مختلفی موجود بوده و همه رنگ های آن بسیار متنوع و زیباست. چنانچه شما به سوسن علاقه دارید، پس احتمالا فردی هستید که می توانید دیگران را بالا بکشید و همیشه سرتان را بالا نگه دارید.

نرگس

دوستداران گل نرگس، افرادی تودار و با گذشت هستند. آن ها به هیچ وجه خودخواه نیستند و همیشه بهترین ها را برای بقیه می خواهند. دوستان برای آن ها بسیار مهم هستند و آن ها همیشه قدر همه چیز را می دانند. آن ها میان دوستان بسیار محبوب هستند.

داوودی

دوستداران گل داوودی افرادی اندیشمند، جدی و متفکرند. آن ها در انجام کارها سماجت و سرسختی زیادی را از خود نشان می دهند. تا جایی که این موضوع گاهی می تواند به ضررشان باشد. علی رغم شخصیت مهربانی که دارند، گاهی رگه هایی از نامهربانی در آن ها دیده می شود که این موضوع می تواند برای دیگران آزاردهنده باشد.

مریم

دوستداران گل مریم، افرادی باوفا، احساساتی، صادق، خوش اخلاق و بشاش هستند. آن ها خانه را پناهگاه امنی برای زندگی خود می دانند. همچنین آن ها افرادی رویایی و کمال طلب هستند که در برخی اوقات این رگه شخصیتی می تواند به کمک آن ها بیاید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (218 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (165 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (150 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (37 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (29 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (20 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (19 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (18 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
بیوگرافی و زندگی خصوصی شبنم قلی خانی، یکتای سریال هشت و نیم دقیقه و همسر جنتلمنش+تصاویر جذاب و دیدنی
تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند
حمایت تمام قد قالیباف از جلیلی: همه باید تلاش کنیم تا نامزد جبهه انقلاب آقای دکتر جلیلی بعنوان رئیس دولت چهاردهم انتخاب شود
تاریخ مناظره‌ ها و برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات ریاست‌ جمهوری + جدول
میانجی گری پسر 17 ساله با از دست دادن جانش تمام شد
یک حیوان نایاب پس از 2 قرن در ایران دیده شد + فیلم | این حیوان گمشده، ایرانی‌ها را خوشحال کرد
قدرت صدای علیرضا قربانی بنای تخت جمشید را خراب می‌کند؟ حاشیه‌های تازه کنسرتی که از امروز شروع می‌شود
از فحاشی به ایرانیان مقیم خارج پای صندوق های رای تا واکنش مردم به دو مرحله‌ای شدن انتخابات در حواشی داغ امروز یکشنبه 10 تیر 1403
وزیر علوم: علم قابل خرید و فروش نیست، ما به علم عنکبوتی اعتقاد نداریم
پیام پزشکیان خطاب به زنان و دختران ایرانی بعد از اعلام نتایج انتخابات
بار مسکن از چه زمانی روی دوش مردم سنگین شد؟
(عکس) درختی که زمان مرگ خونریزی می کند