شام چی بپزم؟ 5 پیشنهاد سریع برای شام چی بپزم

  دوشنبه، 07 خرداد 1403 ID  کد خبر 390349
شام چی بپزم؟ 5 پیشنهاد سریع برای شام چی بپزم
ساعدنیوز: شام چی درست کنم و بپزم سوالی است که خانوم ها به هنگام عصر از خود می پرسند و شما با خواندن این مطلب می توانید از این دغدغه نجات پیدا کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، پیشنهاد غذا برای شام و رسیدن به یک پاسخ خوشمزه و مقبول برای سوال شام چی درست کنم ، میتواند کمک بزرگی به اکثر شما باشد. تفاوتی ندارد که شام سبک مد نظرتان است یا دوست دارید یک غذای مجلسی طور برای شام امشب خود آماده کنید، در هر صورت یکی از سوالات کلیشه ای که خانمها می پرسند این است که شام چی درست کنم؟

1. شیرین پلو

اگر مایلید یک شام با طبع گرم میل کنید و دوست دارید علاوه بر طبخ غذای خوشمزه، به سلامت خود و اعضای خانواده تان نیز توجه کنید، شیرین پلو غذای مناسبی است. استفاده از روغن زیتون، زعفران و مواد غذایی مقوی دیگر در این رسپی، شام خوشمزه شما را مقوی تر می سازد.

2. سالاد سزار

اگر از طرفداران شام سبک وسریع هستید، سالاد سزار از سالادهای بسیار معروف و پرطرفدار ایتالیایی هست که با طعم خاص و عالی خود میتواند پیشنهاد برای شام امشب شما هم باشد. این سالاد رو میشه به عنوان یک وعده سبک و عالی و کم کالری استفاده کرد.

3. سالاد ماکارونی

سالاد ماکارونی یا همان سالاد اندونزی سالادی خوش طمع و مقوی است که برای تهیه آن به خیارشور، هویج، ماکارونی، نخود سبز، ذرت، سس و لیمو ترش نیاز است. در میان موارد موجود در لیست غذا برای شام ، سالاد ماکارونی را میتوان به عنوان غذایی انتخاب کرد که کودکان هم از خوردنش لذت می برند.

4. سالاد تبوله

در میان پیشنهادهای خوشمزه برای شام، باید گزینه ای هم برای شام رژیمی خورها در نظر گرفت. این سالاد لبنانی بسیار خوشمزه می باشد و یک شام سبک، با طعمی فوق‌العاده برای آنان که در رژیم هستند به حساب می آید.

5. دمپختک

دم پختک شیرازی یکی از بهترین غذاهای ساده و مقوی است که میتوانید تهیه کنید. این غذای شیرازی، شام ساده و فوری است که با مواد ساده می توان تدارک دید. در صورتیکه مایلید شام بدون گوشت طبخ کنید، دمپختک و دیگر غذاهای ترکیبی این چنینی که دست شما را در افزودن و کاستن مواد اولیه شام، باز میگذارند، گزینه مناسبی خواهند بود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (51 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (28 نظر) دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (24 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (22 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (18 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (18 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (16 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (16 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (16 نظر) اتاق خواب اروپایی و امروزی بهاره رهنما با طراحی مدرن+عکس/ انصافا سلیقه خاصی داره! (15 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (15 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (14 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (13 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (12 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایت پسر ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره ثروت کلان پدرش
فال ابجد روزانه امروز سه شنبه 5 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 5 تیر ماه 1403
رسم عجیب و غریب قبیله شامبی در کشور گینه نو!! +عکس
فال حافظ با تفسیر سه شنبه 5 تیر 1403 + فیلم
فال روزانه امروز سه شنبه 5 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 5 تیر 1403
روایتی تاریخی از کاندیدای ریاست جمهوری ایران که افغانی از آب درآمد!
جانور عجیب الخلقه ای با چشمان زیبا که جایزه بزرگ زشتی را از آن خودش کرد+عکس
اسامی کامل بازیگران معروفی که سید هستند/ از شهاب حسینی تا نرگس محمدی و ستاره سادات قطبی+عکس
افشاگری علیرضا زاکانی از ایستادگی رهبر انقلاب در برابر طرح‌های دولت احمدی‌نژاد در سال 88
4 کشته در جنایت خانوادگی بیضا/ پدر بی رحم همسر و 3 دخترش را کشت
پارتی شبانه زندگیم را به باد داد ؛ از استادی دانشگاه تا کارتن‌خوابی/ ماشین خارجی و آپارتمان بالای شهر داشتم
پسر جوان از کانال کولر وارد اتاق خواب دختر شیرازی شد
انتشار وصیت نامه آیت الله آل هاشم برای اولین بار: می دانم شهید می شوم