دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

شعر خوانی تک پرنسس هادی چوپان برای مادرش با پیراهن مجلسی پفی / زبان ترکی رو چه خوب بلده گلدختر ایرانی😍 

سه شنبه، 06 شهریور 1403
ساعد نیوز : پست اینستاگرامی هادی چوپان بدنساز قهرمان ایران که ویدیویی از شعر خوانی تک دختر پرنسس اش با پیراهن مجلسی رنگارنگ و پف پفی برای مادر عزیزش به زبان ترکی استانبولی را مشاهده می کنید .

به گزارش پایگاه خبری ورزشی ساعد نیوز ، هادی چوپان زادهٔ 4 مهر 1366 می باشد . وی بدن‌ساز حرفه‌ای است. او از سال 1379 ورزش پرورش اندام را آغاز کرد و سال 1390 تا 1395 عضو ثابت تیم ملی بدن‌سازی ایران بوده است. او تنها ایرانی و دومین آسیایی پس از سمیر بنوت است که توانسته قهرمان مستر المپیا شود.

نخستین حضور چوپان در مستر المپیا مربوط به سال 2019 بود. او در مستر المپیا 2022 موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. چوپان در سال بعد موفق به دریافت مقام دوم مستر المپیا شد. تنها بدن‌ساز ایرانی که پیش از چوپان توانسته بود از ایران به مستر المپیا رفته و رقابت کند، بیت‌الله عباس‌پور بود که هفدهمین مرد مستر المپیا در سال 2013 لقب گرفت.

در این صفحه از سایت مان پست اینستاگرامی هادی چوپان بدنساز قهرمان ایران که ویدیویی از شعر خوانی تک دختر پرنسس اش برای مادر عزیزش با پیراهن مجلسی رنگارنگ و پف پفی به زبان ترکی استانبولی را مشاهده می کنید .


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 07 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به خونه زندگی مرتب و باسلیقه مرحوم زهره حمیدی+ویدیو/از گلدونای خوشگل و زیبای کنار سالنی تا پذیرایی غرق در نور
ویدیویی از درد و دل تلخ و غم‌انگیز زهره حمیدی با احسان علیخانی در رابطه با مرگ ناگهانی پسر 27 ساله‌اش/ چه غمی رو تحمل کرده بوده!
تبدیل پایان نامه به مقاله
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
(عکس) کارت عروسی تاریخی و نوستالژیک متعلق به سال 1319
(ویدئو) یادی کنیم از مصاحبه خنده دار ایرج نوذری در صندلی داغ با منوچهر نوذری / پسرشو جلو همه چه قشنگ ضایع میکنه؛ نمونه بارز پدر ایرانی 😂😂
انگشتر عقد رهبر انقلاب که 55 سال تمام در دستشان هست + فیلم/ انگشتری ساده ولی پر از عشق و صفا
رونمایی از خانه ابدی زهره حمیدی توسط همسرش/ مرحومه میخواست در بی بی سکینه کرج دفن شود امااا...
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
کریم باقری: در صف نان بربری و سنگگ شاطرها خارج از نوبت می‌خواهند لطف کنند و نان بدهند اما نمی‌گیرم و می‌گویم دوست دارم در صف بایستم+عکس