دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

شایعه مضحکانه اینترنشنال و منوتو در خصوص سانسور عکس رهبر معظم انقلاب در دیدار با تیم فوتسال در روزهای بی‌سوژه‌ای+عکس 

پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403
ساعدنیوز: رسانه‌های فارسی زبان ضدایرانی از ظهر امروز با انتشار تصویری مدعی دستکاری عکس یادگاری بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران با رهبر معظم انقلاب توسط تیم رسانه ای معظم له شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فارس، پس از دیدار ظهر دیروز (چهارشنبه) اعضای تیم ملی فوتسال ایران با رهبر انقلاب اسلامی، برخی رسانه ها و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان شایعاتی را در این باره منتشر کردند.این رسانه ها با استناد به یک فریم از عکس های منتشر شده از این دیدار مدعی دستگاری و تدوین این عکس شدند.

این درحالی است که فیلم منتشر شده از این دیدار نشان می دهد که یک فرد پشت سر رهبر انقلاب حضور دارد شایعه و دستکاری و تدوین، توهم و حاشیه سازی این رسانه ها است. در همین رابطه نیویورک تایمز نیز در سال 1401 و در راستای 38000 دروغی که شبکه های ماهواره ای فارسی زبان ضدایرانی منتشر کرده بودند، مدعی وخامت سلامت رهبر معظم انقلاب شده بود که آن دروغ همان زمان با حضور و دیدار عمومی ایشان برطرف شد.

در زمان شیوع کرونا نیز این رسانه ها به استناد به وجود کلید (احضار) که در اکثر اتاق های اداری وجود دارد، مدعی وخامت جسمانی رهبر انقلاب شده بودند.

طی روزهای گذشته و پس از بی اعتبار شدن رسانه های فارسی زبان، ، بی بی سی جهانی سناریوی دروغی را درباره مرگ نیکا شاکرمی منتشر کرده بود که با تمسخر کاربران روبرو شد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
ترجمه تخصصی کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب