دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

شب نشینی عاشقانه ی کاوه رضایی و همسر والیبالیستش در یک کافه ی لب ساحلی/فقط یه ایرانی میتونه تو گرمای 45 درجه ریلکس بشینه چایی بزنه به بدن 😂 

شنبه، 03 شهریور 1403
ساعد نیوز : استوری اینستاگرامی فرنوش شیخی بانوی ملی پوش والیبال ایران در کنار همسر فوتبالیستش کاوه رضایی را می بینید که در یک کافه ی لب ساحلی در دبی در حال چای خوری می باشند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، کاوه رضایی متولد 16 فروردین 1371 است . وی بازیکن فوتبال که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال سپاهان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

او سابقه حضور در تیم‌های ایرانی فولاد، سایپا، ذوب‌آهن، استقلال، تراکتور و تیم‌های بلژیکی رویال شارلوا، کلوب بروژ و اود-هورلی لوون را در کارنامه خود دارد. دوران کودکی و نوجوانی و جوانی خود را در شهر گیلان‌غرب گذراند و فوتبال خود را زیر نظر آقای آرشام نیک طبع شروع کرد. رضایی همچنین سابقه بازی برای تمام رده‌های پایه تیم ملی ایران را دارد. رضایی آقای گل جام ملت‌های آسیا زیر 16 ساله‌های 2008 است.

در ضمن کاوه رضایی اهل شهرستان گیلانغرب میباشد و محل تولد وی اسلام آباد غرب است ایشان خود در چندین برنامه و مصاحبه اعلام کرده اند که اهل گیلانغربم و کار و فعالیت ورزشی خود را از این شهر شروع کرده است .

وی در اردیبهشت ماه 1396 با فرنوش شیخی ملی پوش تیم ملی والیبال زنان ایران ازدواج کرد. همچنین پدر همسر وی در سقوط هواپیمای بوئینگ 707 ساها جان باخت.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 03 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
نگاهی به کیک تولد محمد باقر قالیباف در کنار نوه هایش با خلاقیت بی نظیر اُوستا قنّاد در طراحی کیکی به شکل هواپیما /مبارکاا باشه
ویدیو/ داستان انگلیسی «پادشاه گوش‌دراز و کلاه جادویی» با زیرنویس فارسی چسبیده
بازیگران و هنرمندان ایرانی که تهدید به قتل شدند و یا کشته شدند! از پرونده تراژدی داریوش مهرجویی و تکه تکه شدن بابک خرمدین تا پیام تهدید برای صابر ابر+عکس
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
ویدیو/ خطر انفجار! از زیر درخت بمب‌انداز رد نشوید/ میوه‌های دینامیتی درخت جعبه‌شنی را ببینید