دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

شباهت زیاد دو برادر به یکدیگر، پرونده قتل را پیچیده کرد 

چهارشنبه، 16 خرداد 1403
کد خبر: 391381
ساعد نیوز: ظهر دوازدهم خردادماه به پلیس پایتخت خبر رسید پسری جوان در یکی از محله‌های تهران با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از مشرق، مقتول اهل کشور افغانستان بود و سال‌ها می‌شد که همراه خانواده‌اش در تهران زندگی می‌کرد.

بررسی‌های پلیس نشان می‌داد که عامل جنایت پس از اینکه با مقتول در خیابان درگیر شده، وی را با ضربه چاقو به قتل رسانده و گریخته بود. تحقیق از شاهدان و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته هویت قاتل را فاش و مشخص کرد که وی پسرعمه مقتول بوده است.

در ادامه محل کار قاتل که ساختمانی نیمه کاره بود، شناسایی شد و مأموران با حضور در آنجا متهم 19ساله را دستگیر کردند. این مرد اما به طرز عجیبی جنایت را انکار می‌کرد.

وقتی پلیس فیلم صحنه‌ درگیری را به متهم نشان داد، وی گفت که قاتل برادر دوقلوی اوست که شباهت بسیار زیادی به وی دارد. او مدعی بود که برادر دوقلویش 5میلیون تومان از مقتول طلب داشت و بر سر این مبلغ چندبار دیگر هم با وی درگیر شده بود. روز حادثه هم برای پس گرفتن پولش سراغ مقتول رفته اما درنهایت او را به قتل رسانده و فراری شده است.

با اظهارات متهم، تحقیقات ادامه یافت و معلوم شد که وی حقیقت را می‌گوید و قاتل برادر دوقلوی اوست. به این ترتیب دستور بازداشت این جوان افغان صادر شده و تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

  برچسب ها: قتل دوقلو

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
گشت و گذاری در خانه مجلل و رویایی رضا صادقی، خواننده مشکی پوش و محبوب ایرانی +عکس/ سلیقه بی نظیر همسر آلمانی آقای خواننده در چیدمان و انتخاب دکوری👌
(عکس) سنگ تموم خواهر چشم رنگی علیرضا نیکبخت واحدی به مناسبت تولد برادرش
ترجمه تخصصی کتاب
(ویدئو) تیکه سنگین شهربانو منصوریان و پدرش به خسیس بودن سهیلا، خواهر کوچکترش/ ببین چه جوابیه ای داده سهیلا منصوریان
تمرینات سخت ورزشی ابریشم ارجمندخواه دختر وزنه بردار ایرانی/هزار ماشالله شیر زن ایرانی +فیلم
بیوگرافی و زندگی نامه شخصی مسعود پزشکیان/روایتی از دنیای پزشکی تا دنیای سیاست+ فیلم و عکس‌های جالب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
خاصترین سکانس عاشقانه ی سینمای ایران/ عاشقانه جذاب هدیه تهرانی و بهرام رادان در اولین فیلم مشترکشان / میبینین 25 سال پیش چقدر چهره هاشون فرق داشته؟
دردسرهای ازدواج سلبریتی‌ها برای نوجوانان / بدون گلزار نمی‌توانم نفس بکشم
از حضور عروس و دامادها تا یک قَرنی‌ها پای صندوق رای! + فیلم و عکس