دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

صحبت های جالب قهرمان مستر المپیا هادی چوپان درباره علی دایی/ جز علی دایی قهرمان و پهلوانی نمی بینم! +ویدیو 

پنجشنبه، 01 شهریور 1403
ساعدنیوز: در این ویدیو صحبت های جالب و شنیدنی هادی چوپان قهرمان مردمی مستر المپیا را در مورد شهریار ایران علی دایی میشنوید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، هادی چوپان در 4 مهر ماه 1366 در یک خانواده پرجمعیت هفت نفره به دنیا آمد. هادی دوران کودکی تا جوانی خود را در روستای اَبنُو، شهرستان سپیدان واقع در استان فارس گذراند و در دوران نوجوانی به دلیل مشکلات مالی خانواده مجبور شد تحصیلات خود را رها کند و به همراه برادر بزرگترش حسن به گچکاری مشغول شود. اما همین برادر بزرگ از همان ابتدا مشوق اصلی هادی در راه رسیدن به قهرمانی بود.

شغل هادی چوپان قبل از شروع فعالیت حرفه ای خود در دنیای بدنسازی گچکار و بنا بوده است. هادی متاهل است و صاحب سه فرزند (1 دختر و 2 پسر) به نام های حافظ، نادیا و سورنا می باشد. همسر هادی چوپان اصالتا اهل سپیدان استان فارس است و هرگز نامی از او در اینترنت منتشر نشده است و اطلاعاتی در دسترس نیست.

هادی چوپان از کودکی به ورزش علاقه داشت و در سال 1379 با 47 کلیو وزن تمرینات بدنسازی را آغاز کرد. استعداد و پشتکار هادی باعث شد که به سرعت پیشرفت کند و به عضویت تیم ملی بدنسازی ایران درآید. او در این مدت در چندین دوره مسابقات داخلی و بین‌ المللی شرکت کرد و عناوین متعددی را به نام خود ثبت نمود.

هادی چوپان سه سال پس از شروع فعالیت حرفه‌ ای در رشته پرورش اندام در سال 1384 قهرمان بزرگسالان استان فارس و سوم کشور شد، سپس از سال 1390 تا 1395 به عضویت ثابت تیم ملی بدنسازی ایران درآمد.

در این ویدیو صحبت های جالب هادی چوپان را درباره علی دایی میشنوید که میگوید: محبوب ترین بازیکن فوتبال که فالوش کردم و حمایتش میکنم علی داییه چون جز علی دایی قهرمان و پهلوانی نمی‌بینم!


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 01 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
به مناسبت روز پزشک؛ تصاویری از بازیگران و هنرمندان در کنار خواهر پزشکشان، از محسن یگانه تا پوریا پورسرخ و منوچهر هادی+عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله
(ویدئو) تخت جمشید یا پارسه؟ استاد عبدالمجید ارفعی اسرار نام‌گذاری این شاهکار باستانی را تحلیل می‌کند
تصویری از حیاط با صفا و بزرگ سوسن پرور، بازیگر برنامه جوکر/ فقط اون گلدونای بزرگ و نوستالژیشون
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
نگاهی به جزئیات کافی شاپ هنری شهاب حسینی با دکوراسیون روستیک به سبک کلبه های چوبی+عکس
(ویدئو) ماشین هاشم سریال متهم گریخت بعد از گذشت بیست سال / شماره پلاک هم یکی هست هنوز، یادش بخیر😌😌
(عکس) شبنم قربانی، بازیگر سریال "طوبی"، در کنار همسر هنرمند خوشتیپ و فرزندان جذابش/ پسر مو قرمزی و دختر باربی، چه ژستهای خفنی هم گرفتن