دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

شش سال حبس برای محسن افشانی به جرم کلاهبرداری در پرونده حلما ! 

چهارشنبه، 11 مهر 1397
کد خبر: 13498
به گفته برخی از رسانه‌ها و تصویری که در فضای مجازی دست به دست می‌‎شود، رای دادگاه برای محسن افشانی صادر و او به اتهام «کلاهبرداری» در پرونده «حلما» به شش سال حبس و عودت پول‌های مردم محکوم شده است.

محسن افشانی بازیگر ایرانی در سال ۶۸ متولد شده است او یکی از فعال ترین بازیگر در اینستاگرام می باشد و حدود ۷۲۱ هزار فالوور دارد این بازیگر ایرانی از فالوورهایش درخواست کمک به حلما که بیماری SMA داشت کرد و مردم کمک خوبی به این کودک کردند اما به گفته برخی رسانه ها این کمک به حلما نرسیده است و در جای دیگری خرج شده است این بازیگر ایرانی به دلیل کلاهبرداری در پرونده حلما به ۶ سال حبس محکوم شده است در ادامه جزئیاتی از ۶ سال حبس محسن افشانی را در نیک صالحی بخوانید و تصاویری از این بازیگر و حکمش را مشاهده کنید.

شش سال حبس برای محسن افشانی

به گفته برخی از رسانه‌ها و تصویری که در فضای مجازی دست به دست می‌‎شود، رای دادگاه برای محسن افشانی صادر و او به اتهام «کلاهبرداری» در پرونده «حلما» به شش سال حبس و عودت پول‌های مردم محکوم شده است.

محسن افشانی را بدون شک می‌توان فعال‌ترین بازیگر ایرانی در اینستاگرام دانست. او که حدود ۷۲۱ هزار فالوور در اینستاگرام دارد، چند وقتی است که دست به انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی خود و همسرش، بگومگو با برخی از چهره‌های سیاسی، رجزخوانی برای دولت و بسیاری از مباحث حاشیه‌ای دیگر می‌زند.

 
 

حکم زندان محسن افشانی

در همین هیاهو وی اما مانند بسیاری دیگر از بازیگران دست به اقدامات خیرخواهانه زد و از فالوورهایش خواست تا برای کمک به دختربچه‌ای به نام «حلما» که به بیماری پرهزینه و پردردسر SMA دچار بود، کمک کنند. مردم کمک خوبی هم به حلما که از این بیماری خطرناک رنج می‌برد، کردند اما به گفته برخی از رسانه‌ها به نظر می‌رسد که این کمک‌ها به حلما نرسیده و در جای دیگری خرج شده است.

اینستاگرام محسن افشانی

 
 

کمک برای حلما

حاشیه‌های این پروژه از وقتی اوج گرفت که خانواده حلما در پیامی از افشانی خواستند تا مردم کمک‌هایشان را به حساب پدر و مادر حلما واریز کنند نه حساب محسن افشانی. این بازیگر تلویزین اما با درخواست پدر و مادر حلما مخالفت و به فالوورهایش اعلام کرد که جمع‌آوری کمک برای حلما را متوقف می‌کنیم.

 
 

کمک به حلما

به گفته برخی منابع و تصویری که در فضای مجازی دست به دست می‌‎شود، اخیرا رای دادگاه برای محسن افشانی، این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون صادر و او به اتهام «کلاهبرداری» به شش سال حبس و عودت پول‌های مردم محکوم شده است.

*افشانی: قانونی جواب میدم

محسن افشانی نیز شب گذشته (۹ مهر ماه ۹۷) با یک استوری در اینستاگرام به این حواشی واکنش نشان داد و نوشت «در خصوص اخبار جدید که غیرقانونی منتشر میشه شنیدم، قانونی جواب میدم، تا رای نهایی دادگاه صادر بشه. فقط سکوت می‌کنم».

 
 

قانونی جواب میدم

حال باید منتظر ماند و دید که آیا این عکس فقط در حد یک شایعه است یا بازیگر مطرح و البته پرحاشیه سینما و تلویزیون را به پشت میله‌های زندان می‌فرستد؟

در پایان لازم به ذکر است، محسن افشانی چندی پیش نیز با همسرش برای تماشای دربی پایتخت به استادیوم آزادی رفته بودند که ناجا از ورود آن‌ها جلوگیری کرد.


10 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل سابمیت مقاله
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی