دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

شغل آزاده نامداری مناسب برای کار در منزل! 

یکشنبه، 08 فروردین 1400
کد خبر: 143974
ساعدنیوز:در زمان کرونا افرادی زیادی به کسب درآمد در منزل پرداختند بدین صورت که افراد هر دانش و هنری داشتند از طریق کار در منزل و با کمک فضای مجازی شروع کردند به آموزش دادن آن در منزل که عموما خوب هم جواب داده و افراد زیادی از این طریق به ثروت رسیدند.در این بخش چندتا از بهترین روشهایی که میتوانید در منزل از طریق آن کسب درآمد کنیدو بهتون معرفی میکنیم

خبر درگذشت آزاده نامداری طی چند روز گذشته به شدت فضا مجازی ایران را تحت تاثیر قرار داده، فردی که در زمینه مجری گری صدا و سیما بسیار حرفه ای بود و خاطرات بسیار خوبی را برای مردم رقم زد. در این بین خیلی ها به این موضوع دقت نکردند که شغل آزاده نامداری یکی از شغل های مناسب برای کار در منزل بوده آنهم در زمان کرونا که خیلی ها به دلیل شیوع این ویروس جهش یافته نمیتوانند از منزل خارج شوند، حالا ممکن هست بپرسید چطور میتوان از طریق شغل مجریگری در منزل کار کرد و به درآمد رسید که در این پست با شما در این باره صحبت میکنیم.

در زمان کرونا افرادی زیادی به کسب درآمد در منزل پرداختند بدین صورت که افراد هر دانش و هنری داشتند از طریق کار در منزل و با کمک فضای مجازی شروع کردند به آموزش دادن آن در منزل که عموما خیلی خوب هم جواب داده و افراد زیادی از این طریق به ثروت رسیدند. در این بین برخی از سایت های آموزش آنلاین ایران همانند فرادرس، برتر آموز، فرانش به خوبی روی این موضوع کار کردند و فرهنگ آموزش آنلاین در ایران مخصوصا در ایام کرونا جا افتاد. در این بخش چندتا از بهترین روشهایی که میتوانید در منزل از طریق آن کسب درآمد کنیدو بهتون معرفی میکنیم.

آموزش مجری گری در منزل

اگر شما صدای خیلی خوبی دارد و به این حرفه آشنا هستید قطعا یکی از بهترین کارهایی که میتوانید انجام بدین این هست که در شروع به تولید محتوا در زمینه آموزش مجری گری کنید و ویدئوهای خودتون رو در سایت و شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید که افراد زیادی دانش و هنر شمارا ببینید و سپس قطعا درخواست های زیادی به سمت شما میاد که شما به آنها آموزش تخصصی مجریگری بدین. در این بین خیلی از مجریهای ایران که هم اکنون بازنشست شده اند به شغل آموزشی یعنی آموزش مجری گری روی آورده اند و درآمد مناسبی را هم دارند. برای این کار بهترین جایی که میتوانید دانش خودتونو به اشتراک بگذارید اینستاگرام هست ولی پیش از آن شما باید اینستاگرام را بلد باشید و پیشنهاد میکنیم آموزش اینستاگرام برتر آموز را حتما ببینید که در این مسیر خیلی به شما کمک خواهد کرد.

مشاوره دادن در منزل

یکی از بهترین کارهایی که میتوانید انجام دهید در زمینه مشاوره است. بدین صورت که خیلی از افراد قطعا در هر حوزه ای تخصصی دارند و میتوانند در اون حوزه به مشاوره بپردازند. مثلا اگر شما در کنکور رتبه خوبی داشتید یا در درسی موفق هستین میتونید مشاوره اون درس یا اون رشته بشید که به شدت در کشور ایران مورد نیاز هست. خانواده های زیادی هستند که دانش کافی در این مورد را ندارند و پول کافی را هم ندارند که پیش بهترین مشاوره ها بروند در این بین شما میتواند با هزینه های کم به همه افراد مشاوره تخصصی در زمینه کنکور و برنامه درسی بدین و قطعا اگر تعداد مشاوره های شما زیاد باشید میتونید به درآمدهای بسیار بالایی برسید.

آموزش خیاطی در منزل

خیاطی یکی از کارهای مورد علاقه بانوان در منزل هست. اما در این بین خیلی از بانوان هستند که به دانش خیاطی خیلی مسلط نیستند که شما میتوانید با یاد دادن خیاطی در فضای مجازی به این افراد آنهم در منزل به صورت آنلاین درآمد خوبی را داشته باشید. فقط باید بدانید که شما باید خودتان خیاط خوبی باشید و بتونید به بهترین شکل خیاطی کنید تا بتوانید آن را آموزش دهید.

آموزش آشپری در منزل

یکی از کارهای مورد علاقه مردم دیدن فیلم های آشپزی میباشد. این یعنی اکثر مردم به دنبال آشپری هم هستند. شما اگر آشپز خوبی هستید پیشنهاد میکنیم یک صفحه مجازی اینستاگرام بسازید و شروع کنید به آموزش آشپزی دادن و برای اینکه به درآمد برسید میتونید به صورت آنلاین و VIP به افرادی که نیاز به آشپزی دارند، آشپزی را آموزش دهید و درآمد خوبی راهم کسب کنید.


1 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
محمد حسین
3 سال پیش

مقاله خوبی بود دقیقا شغل های زیادی هست که میشه تو منزل ازش کسب درآمد کرد
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
سابمیت مقاله چیست؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری