دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

شغل جدید دختران ایرانی در دبی 

چهارشنبه، 16 اسفند 1402
اگر قصد رزرو تور دبی را دارید می‌توانید در طول سفرتان به صورت حضوری اطلاعات بیشتری درباره هر کدام از این شغل‌ها به دست آورید. اگر دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

دبی یکی از مدرن‌ترین شهرهای آسیایی است که روز به روز به امکانات رفاهی و تکونولوژی‌هایش اضافه می‌شود. این شهر آنقدر در مدرنیته پیش رفته است که می‌توان آن را بخشی از آینده دانست. در دبی موقعیت‌های شغلی فراوانی وجود دارد و به همین دلیل هم ایرانیان زیادی برای کار کردن و کسب درآمد بیشتر آن را برای زندگی انتخاب می‌کنند. زنان هم از این قاعده مستثنی نیستند. شغل‌های مناسب زیادی برای دختران در دبی وجود دارد که در این مطلب قصد داریم چند مورد از جدیدترین و پرطرفدارترینشان را به شما معرفی کنیم. اگر قصد رزرو تور دبی را دارید می‌توانید در طول سفرتان به صورت حضوری اطلاعات بیشتری درباره هر کدام از این شغل‌ها به دست آورید. اگر دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

برای رویدادها، جشن‌ها و مراسم مختلف برنامه‌ ریزی کنید

یکی از شغل‌های مناسب برای دختران در دبی که درآمد بسیار خوبی هم دارد، مدیریت و برنامه‌ریزی برای رویدادها و جشن‌هاست. از آنجایی که در این شهر همیشه و در همه فصل‌های سال رویدادهای مختلفی برگزار می‌شود، بازار این شغل همیشه داغ است. مدیریت و برنامه‌ریزی رویدادها از 7 تا 80 هزار درهم در ماه درآمد دارد. شما هم خودتان می‌توانید یک آژانس برای مدیریت رویدادها افتتاح نمایید و هم می‌توانید از یک آژانس شغل مناسب پیدا کنید.

تولید محتوا را یاد بگیرید

تولید محتوا یکی از شغل‌های پردرآمد جدید است البته اگر راه درستش را یاد بگیرید. شما می‌توانید در دبی محتوای تصویری، ویدئویی و متنی تولید کرده و بین 10 تا 60 هزار درهم در ماه درآمد کسب کنید. شرکت‌ها و آژانس‌های مختلفی در امارات هستند که به تولیدکننده محتوا نیاز دارند. برای اینکه در این شغل موفق باشید باید مهارتتان را تا جایی که می‌توانید بالا ببرید زیرا رقابت برای کسب مشاغل این چنینی در دبی بالاست.

برنامه نویسی همه جا پر درآمد است

برنامه‌نویسی یکی از شغل‌هایی است که در دبی هم مانند هر جای دیگر دنیا درآمد خوبی دارد. هرچقدر برنامه‌نویس بهتری باشید، شغل پردرآمدتری در دبی پیدا خواهید کرد. اگر می‌خواهید به عنوان یک برنامه‌نویس در دبی کار کنید، باید بتوانید کارهایی همچون تجزیه و تحلیل، تولید الگوریتم‌ها، پروفایل‌سازی دقت الگوریتم‌ها و مصرف منابع و اجرای الگوریتم‌ها را بتوانید انجام دهید. درآمد این شغل در دبی بین 10 تا 50 هزار درهم است.

با تور لیدر شدن، یک شغل پردرآمد و مهیج داشته باشید

یکی دیگر از شغل‌هایی که برای آن تقاضای زیادی در دبی وجود دارد، تور لیدری است. از آنجایی که افراد زیادی با تور امارات به دبی سفر می‌کنند و این شهر سالانه میزبان عده زیادی گردشگر از سرتاسر جهان است، یک تور لیدر همیشه می‌تواند سرش در دبی شلوغ باشد. لازمه داشتن این شغل مسلط بودن به زبان‌های عربی و انگلیسی و اطلاعات جامع درباره جاذبه‌های گردشگری کشور امارات است. برای تور لیدر شدن باید اعتماد به نفس بالایی در برقراری ارتباط با گردشگران و مدیریت داشته باشید. اگر شغل تور لیدری را در دبی انتخاب کنید بین 3 تا 10 هزار درهم درآمد در طول یک ماه خواهید داشت.

اگر طراح داخلی هستید، جایتان در دبی خالی است

یکی از شغل‌های پر تقاضا در دبی طراحی داخلی است که بین 3 تا 50 هزار درهم در ماه درآمد دارد. در دبی هر روز ساختمان‌های بیشتری ساخته می‌شود، بوتیک‌ها و مراکز خرید جدیدی راه می‌افتند و هتل‌های تازه‌ای شروع به کار می‌کنند و همه این‌ها برای دکوراسیون خود نیاز به طراح داخلی دارند. صاحبان این شغل هم می‌توانند در شرکت‌هایی که در زمینه دکوراسیون داخلی هستند، کار پیدا کنند و هم می‌توانند به صورت مستقل کار کنند.

یک سالن زیبایی بزنید

سالن‌های زیبایی در همه جای جهان طرفدار دارد در کشورهایی همچون دبی و ترکیه میزان این طرفداران بیشتر است. بنابراین اگر مهارت آرایشگری دارد و کمی هم پس‌انداز کرده‌اید، بهترین شهر برای کار و زندگی دبی است. شما می‌توانید یک آرایشگاه در این شهر تاسیس کنید و اگر کارتان خوب باشد به سرعت پیشرفت نمایید. در صورتی هم که سرمایه لازم برای این کار را ندارید، می‌توانید کار خود را با یک میز کوچک در یک آرایشگاه خوب آغاز کنید و کم کم پیشرفت نمایید. آرایشگری در دبی بین 2 تا 15 هزار درهم درآمد دارد.

بهترین شغل برای دختران در دبی چیست؟

در این مطلب درباره 6 تا از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شغل‌هایی که دختران می‌توانند در دبی داشته باشند حرف زدیم. باید بدانید که به جز این موارد شغل‌های زیاد دیگری همچون تدریس، سالن ورزشی، بوتیک‌داری و ... را نیز می‌توانید انتخاب کنید. اگرچه موقعیت‌های شغلی فراوانی در دبی وجود دارد اما برای به دست آوردن آنها باید مهارتتان هم بالا باشد زیرا رقابت هم بسیار بالاست. عده زیادی دوست دارند در یکی از مدرن‌ترین شهرهای جهان زندگی کنند. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مقاله بدان اشاره نشد و یا اگر تجربه کار کردن در دبی را دارید، اطلاعات و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوداه باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 30 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
(عکس) 3 شجریان در یک قاب/ استاد آواز ایران، محمدرضا شجریان+ همایون شجریان + دختر همایون/ چه پدر و دختری
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(ویدیو) بحث جدید جواد خیابانی و خداداد عزیزی روی آنتن زنده بر سر انسانیت به خرج دادن/ واقعا بنظر شما هم انسانیت واسه 4000 سال پیشه؟ فکر میکردین آقای خیابانی اینقدر باظرفیت باشن؟
خوشگلاسیون بازیگر و کشتی‌گیر هالیوودی د راک توسط دخترانش / این ووروجک ها راک رو با گلیتر یونی کورنی اکلیلی کردن 😂 فقط خنده های پدرشون
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
خوشگذرانی مایه‌داریِ زهرا گونش و همسر ثروتمندش در قایق تفریحی وسط دریا+ عکس/ تعطیلات آخر هفته خانوم والیبالیست
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «دیگ جادویی»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص