دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

شهادت مامور فراجا در آذربایجان شرقی 

دوشنبه، 22 مرداد 1403
کد خبر: 402863
ساعدنیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان آذربایجان شرقی از شهادت یکی از ماموران فداکار پلیس در مقابله با مخلان نظم و امنیت در شهرستان ملکان خبر داد.

به گزارش ساعد نیوز،سرهنگ "هاشم شعفی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در آستانه اربعین سالار شهیدان عالم سرهنگ "بهمن مرندی" در جهت برقراری نظم و امنیت و مقابله با مخلان امنیت در ماموریت برخورد با قاچاقچیان به صورت ناجوانمردانه به شهادت نایل شد.
سخنگوی انتظامی استان ادامه داد:سرهنگ "بهمن مرندی" در شامگاه مورخه 14 مرداد ماه بصورت عمدی با خودروی قاچاقچیان زیر گرفته شده که صبح امروز به علت شدت جراحات وارده علیرغم تلاش کادر درمان در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز آسمانی شد.
وی گفت:در پی شهادت این شهید بزرگوار با تدابیر و دستورات ویژه فرمانده انتظامی استان عاملان شهادت با اقدام قاطع و سریع پلیس در کمتر از 24 ساعت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان ضمن تسلیت شهادت این شهید والامقام به امت شهیدپرور استان،همکاران و همرزمان و همچنین خانواده معظم این شهید تاکید کرد:بی شک نام نیک این شهید بزرگوار تا ابد در قلب مردم و همکاران انتظامی ماندگار خواهد ماند چراکه او رفت تا ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم
سرهنگ "شعفی" ضمن دعوت از مردم شریف استان برای شرکت در تشییع پیکر این شهید از شهرهای جنوب استان به ویژه شهرستان بناب زادگاهش و شهرستان ملکان که محل خدمت این شهید می باشد،اعلام کرد:مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام ساعت 1030 روز دوشنبه 22 مرداد ماه در زادگاهش شهرستان بناب برگزار خواهد شد،روحش شاد و یادش گرامی باد.


1 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 22 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اصفهان گردی احسان حاج صفی و دخترش در میان گل محمدی های خوش بو / وای خدا تاج گل زیبای کوچولو رو ببینید + عکس
خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا با احداث توالت استاندارد حماسه آفرید+ عکس/ بنازم به این ذهن خلاق مریض😂
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
خلاقیت خنده دار راننده اصفهانی ، با نوشته پشت کامیون حماسه ساز شد/ سلطان ادب و متانت خاورمیانه با اختلاف تویی🤣
(عکس) گفتگوی چهره به چهره رهبر انقلاب با کادر درمان و بیماران بعد از مرخص شدن از بیمارستان / تنت به ناز طبیبان نیاز مباد ...