دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

شهربانو منصوریان: تو کیش خونه دارم اما اومدم هتل؛ چون آدم یه روزم شده باید مثل شاه زندگی کنه/ توصیه‌های طلایی شیرزن ایران +ویدیو 

شنبه، 17 شهریور 1403
ساعذنیوز: در این ویدیو توصیه های طلایی بانو شهربانو منصوریان قهرمان ووشو زنان کشورمان را درباره ارزش دادن به خود میشنوید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، شهربانو منصوریان 39 ساله، یکی از برجسته ترین ووشوکاران زن کشورمان است. او که از کودکی با چالش های زیادی روبرو بوده، با تلاش و پشتکار فراوان توانست به یکی از قهرمانان بزرگ ووشو تبدیل شود. او چندین مدال طلای جهانی و یک نشان طلای آسیا و همچنین چندین قهرمانی کشوری در رشته ووشو بخش سان‌دا به دست آورد. منصوریان مدتی است که در شبکه های اجتماعی فعالیت چشمگیر و البته حاشیه سازی دارد.

شهربانو منصوریان متولد 8 بهمن 1364 در اصفهان، قهرمان ووشوکار ایران است. تا پنجم ابتدایی درس خواند، سپس تحصیلات را کنار گذاشت و در نبود پدر، کارگری کرد تا مخارج خانواده اش را تامین کند. شهربانو به عنوان فرزند دوم خانواده فقیر منصوریان در شهر «سمیرم» اصفهان به دنیا آمد. پدر و مادرش هر دو کشاورز زمین های اجاره ای مردم بودند. یک خواهر بزرگ تر به نام مرضیه و سهیلا، الهه، رضی، خواهران کوچ کتر او هستند. منصوریان یک برادر به نام جواد نیز دارد.

در این ویدیو توصیه های طلایی بانو شهربانو منصوریان قهرمان ووشو زنان کشورمان را میشنوید که میگوید اومدم کیش با اینکه اینجا خونه دارم اومدم هتل چون آدم یک روز هم که شده باید مثل شاه زندگی کنه، به خودت ارزش قائل شو تا دیگران هم بهت ارزش بگذارن.. نظر شما چیه؟!


5 پسندیدم 10 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 17 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
لحظه تصادف پژو 206 از پشت به سوزوکی ویتارا (فیلم)
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه تخصصی کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
صحبت های خنده دار آقای قرائتی: اول جوانیتونه شاید تو بچگی خیلی غلطا کردید من خودم بچه بودم خیلی چیزا کش میرفتم، میوه میخوردم فرار میکردم +ویدئو😂👌
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله
(ویدئو) خاطره جنجالی مهران مدیری درباره اولین قراردادی که بسته بود / از میدون هفت تیر به حالت پشتک میرفتم
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)