دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / مستند /

شجاعت تحسین برانگیز مرد هندی در ورود به قفس ببر 400 کیلویی که تازه زایمان کرده پربازدید شد +فیلم/ توله رو گرفت دستش 😱 

چهارشنبه، 25 مهر 1403
ساعدنیوز: ببر قویترین حیوان درنده روی کره خاکی است. قدرت ببر حتی در مقایسه با شیر نر هم بیشتر است و در تقابل های مستقیم ببر همیشه برنده میدان است. اما این مرد هندی توانسته وارد قفس ببر شود آن هم ببری که تازه زایمان کرده و حس مادری دارد!

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، ببر بزرگ‌ترین جانور از تیرهٔ گربه‌سانان است. مهم‌ترین ویژگی این جانور، خط‌های عمودی تیره روی خز قرمز-زرد آن است که در ناحیهٔ زیرین روشن‌تر است. این جانور دارای بدنی ماهیچه‌ای و پاهایی نیرومند است. بدن ببر دارای موهای بلند و برّاق به رنگ نارنجی، همراه با خط‌های سیاه عمودی است.

ببر از حیوانات عظیم الجثه است که در جنگل ها زندگی می‌کند. این حیوان چهار پا به دلیل شباهت فراوانش به گربه در گروه گربه سانان قرار می‌گیرد. این گربه عظیم الجثه برای حیوانات جنگل و همچنین برای انسان ها بسیار خطرناک است و خطری برای جان آن هاست و همه آن ها را به نشانه سیر کردن شکمش در هر حالت شکار می‌کند. این حیوانات دوست دارند همیشه در هر جایی از جنگل به راه رفتن و رژه رفتن بپردازد و حیوانات دیگر را تهدید کند و شکمش را با خوردن گوشت تن آن ها سیر کند. البته هر چند حیوانات گاهی اوقات زرنگ تر از او هستند و تن به شکار ببر نمی‌دهند و خیلی سریع از دست و فرار می‌کنند و خود را از بلعیده شدن حفظ می‌کنند.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 25 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به مدرسه و کلاس درس فرزندان بازیگران و هنرمندان ایرانی/ از درخت انار مدرسه نفس دختر پژمان بازغی، تا مدرسه ایرانی پناه دختر شاهرخ استخری و...+عکس
خودروی لاکچری و لوکس مهرداد صدیقیان، وحید سریال داریوش/ ماشین نگو عروسک بگو😍+عکس
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
10 دروغ عجیب علیه سردار قاآنی و خانواده اش
آفرودسواری سردار آزمون و همسرش آناهیتا با یک جیپ کلاسیک آمریکایی در جزیره زیبای کیش به همراه دوستان خانوادگی شان +عکس
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
تبدیل پایان نامه به مقاله
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
چیدمان شیک میز صبحانه سحر دولتشاهی و میلاد کی مرام و حلیم خوری آنها در یک جشن خصوصی+عکس
تفاوت 360 درجه‌ای سلیقه 7 بازیگر اصلی سریال کیمیا در انتخاب کیک برای تولدشان؛ از تم زمستانی و برفِ کیک سوگل طهماسبی تا کیک به شکل دوربین عکاسیِ مهدی پاکدل+عکس