دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

شکایت منچستریونایتد از رونالدو به دادگاه 

شنبه، 28 آبان 1401
کد خبر: 230971
ساعدنیوز: یک روزنامه انگلیسی می‌گوید منچستریونایتد به دلیل صحبت‌های کریستیانو رونالدو در مصاحبه جنجالی اخیرش روند شکایت حقوقی از او را آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ورزش سه، روزنامه گاردین با انتشار گزارشی اعلام کرد به اخباری دست یافته که نشان می دهد باشگاه منچستریونایتد به دلیل آنچه کریستیانو رونالدو در مصاحبه جنجالی اخیرش با پیرس مورگان به زبان آورده قصد شکایت از او را دارد و روند تهیه شکایت نامه علیه ستاره پرتغالی را آغاز کرده است.

این گزارش مدعی است منچستریونایتد شکایت خود را با این دلیل تنظیم کرده که رونالدو در این مصاحبه مفاد قراردادش با باشگاه را نقض کرده است. گاردین می گوید باشگاه به کریستیانو اطلاع داده که بعد از جام جهانی نیازی به بازگشت به کارینگتون ندارد.

گاردین به نقل از منابع خود اظهار داشت که باشگاه وکلایی را به استخدام درآورده تا علیه رونالدو شکایتی حقوقی تنظیم کنند. این در واقع به آن معنی است که ستاره پرتغالی دیگر هرگز با پیراهن یونایتد بازی نخواهد کرد.

بعد از صحبت های بسیار تند و غیرمنتظره رونالدو علیه باشگاه در مصاحبه اش با پیرس مورگان، منچستریونایتد امروز در بیانیه ای گفت:"منچستریونایتد از امروز صبح اقدامات لازم برای واکنش به مصاحبه رسانه ای اخیر کریستیانو رونالدو را آغاز کرده است. ما تا زمانی که این روند به نتیجه نرسد اظهارات دیگری در این باره نخواهیم داشت".

قرارداد کریستیانو رونالدو با منچستریونایتد در ماه جولای تابستان آینده به پایان می رسد و بر اساس این قرارداد او هفته ای پانصد هزار پوند دستمزد می گیرد. قرار است رونالدو امروز برای پیوستن به تیم ملی پرتغال به دوحه وارد شود تا فردا شنبه اولین تمرین با سلسائو را در این کشور انجام بدهد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
(ویدئو) ممانعت از ورود آناهیتا همتی به کلاس چون شهریۀ دانشگاهشو پرداخت نکرده بود
خلاقیت جالب دانشجویان آمریکایی برای اعلام انزجار از اسرائیل و رژیم صهیونیستی با الهام از ایرانی‌ها! + فیلم
زیبایی خاص و چشم نواز پریناز ایزدیار با مدل موی مجعد/ چشارو نگاا😍+عکس
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
عشق و حال شبانه با خودروی پلاک دولتی کار دست آقای راننده داد! / راننده از صحنه تصادف گریخت + فیلم
علی دایی در کنار همسر دوم و دختر کوچک و نازنینش +عکس