شکایت زن جوان مشهدی از شوهر بی معرفت / او مقابل چشمانم بی حیایی می کند !

  یکشنبه، 25 مهر 1400 ID  کد خبر 172509
شکایت زن جوان مشهدی از شوهر بی معرفت / او مقابل چشمانم بی حیایی می کند !
ساعد نیوز : از تحقیرها و سرزنش های همسرم خسته شده ام به گونه ای که دیگر نمی توانم این وضعیت تاسف بار را تحمل کنم او با این بهانه که مرا در شأن خودش نمی داند با زنان غریبه ارتباط دارد
به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از رکنا، زن 27ساله که برای حل مشکلش وارد کلانتری امام رضا(ع) مشهد شده بود با بیان این که از شدت سرخوردگی و افسردگی دیگر روابط عاطفی بین من و همسرم کم رنگ شده است به مشاور و مددکار اجتماعی گفت: هنوز دختری نوجوان بودم که به پسرعمویم علاقه مند شدم .

خانواده هایمان نیز خیلی دوست داشتند که روزی من و "مهران" با هم ازدواج کنیم. اما هیچ کس از علاقه قلبی من به مهران اطلاعی نداشت همواره آرزو می کردم تا خانواده عمویم پا پیش بگذارند و مرا خواستگاری کنند بالاخره این اتفاق رخ داد و در حالی که وارد بیستمین بهار زندگی ام شده بودم زن عمویم ماجرای علاقه مهران نسبت به مرا مطرح کرد و این گونه برقی از خوشحالی را در قلبم نشاند.

آن زمان مهران که یک سال از من بزرگ تر بود در رشته مهندسی ساختمان تحصیل می کرد و شغلی هم نداشت به همین دلیل مدتی بعد زندگی مشترک ما در حالی آغاز شد که در تنگنای مالی شدیدی قرار داشتیم ولی خانواده هایمان تکیه گاهمان شدند و نمی گذاشتند از نظر مالی خیلی در مضیقه قرار بگیریم . با آن که روزهای سختی را می گذراندیم اما از زندگی لذت می بردیم و من مطمئن بودم که خیلی زود این دوران سخت به پایان می رسد و روزهای خوشی را در کنار مهران تجربه می کنم به همین دلیل همواره سعی می کردم پشتیبانی قوی برای همسرم باشم تا او به تحصیلاتش ادامه بدهد .

به گونه ای که خودم را فراموش کردم و دست حمایتم را پشت سر همسرم قرار دادم. بالاخره تحصیلات دانشگاهی همسرم به پایان رسید و او عازم خدمت سربازی شد.

در این شرایط من به تنهایی پسرم را بزرگ می کردم و با کمک های مالی خانواده عمویم به انتظار پایان مشکلات نشستم . خلاصه جشن پایان خدمت مهران هم برگزار شد و او دوباره با خبر قبولی اش در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه لبخند بر لبانم نشاند. در این شرایط باز همه مشکلات را به تنهایی تحمل کردم تا همسرم در آرامش تحصیل کند.

حتی در روزهای امتحانات پایان ترم مهران، من پسرم را به خانه مادرم می بردم تا سروصدایش موجب آزار همسرم نشود . بالاخره روزهای سخت به پایان رسید و همسرم در یکی از مراکز شهرداری استخدام شد.

حالا دیگر از خوشحالی در پوست خودم نمی گنجیدم و نتیجه تلاش هایم را می دیدم . طولی نکشید که صاحب خودرو و واحد آپارتمانی بزرگی شدیم، اما درحالی که احساس می کردم آرامش به زندگی ام بازگشته است ناگهان ورق برگشت و رفتارهای همسرم به کلی تغییر کرد .

او دیگر حتی از راه رفتن من هم ایراد می گرفت و زشتی چهره ام را به رخم می کشید . مدام تحقیرم می کرد و از بی سوادی ام سخن می گفت. درحالی که از سرزنش هایش دچار سرخوردگی شدیدی شده بودم روزی متوجه شدم که با زنان غریبه ای معاشرت دارد و به همین دلیل آشکارا مرا تحقیر می کند . وقتی این موضوع را با او درمیان گذاشتم با بی شرمی و بی حیایی به چشمانم نگاه کرد وگفت: من به دنبال زنی تحصیل کرده هستم که در شأن خودم باشد و... حالا هم در حالی که نگران آینده فرزند خردسالم هستم و زندگی ام در آستانه نابودی قرار دارد، به کلانتری آمده ام تا کمکم کنید.

با صدور دستوری از سوی سرهنگ شریفی (رئیس کلانتری امام رضا(ع) پرونده این زن جوان توسط مشاوران زبده دایره مددکاری اجتماعی مورد واکاوی و کنکاش های تخصصی قرار گرفت.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
رهبر معظم انقلاب: من از وقتی که رهبر شده‌ام آجیل نخوردم، مگر فقرا آجیل می‌خورند؟ (178 نظر) نگاهی به حال و هوای اتاق علی دایی در بیمارستان هنگام عیادت چهره های مشهور از شهریار ایران+عکس/ از خوش و بش همسر دایی با کی‌روش تا احوالپرسی فردوسی‌پور و عابدزاده (162 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: رفته بودم عروسی دیدم نون و پنیر و هندونه میدن گفتم مگه عروسی نیس اینجا دوماد گفت میخوام حزب اللهی باشم آخه این خُل بازیا چیه +ویدئو😂👌 (134 نظر) کاهو و نان، سهم آقازادگی فرزند رهبر معظم انقلاب از سفره غذا+عکس/ ساده زیستی ادامه دار و تمام نشدنی (132 نظر) خلاقیت منحصربفرد قنّاد تبریزی در طراحی و پخت کیک برای "مَمَّد" ها حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😍 (70 نظر) نگاهی به مراسم عروسی مجلل یاس، دختر ژاله صامتی در باغ تالاری در تهران+ویدیو/ جشنی باشکوه و اروپایی؛ خوشبخت باشن😍 (69 نظر) فتوایِ رهبر انقلاب در پاسخ به استفتای نگهداری سگ و گربه (67 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک میوه فروش تهرانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ به ایشون باید گفت فرشته زمینی+عکس (63 نظر) تمرینات سخت و طاقت فرسای جعفر غفارنژاد رقیب مازندرانی هادی چوپان+فیلم/ رقابت تنگاتنگ غول بابلسری و گرگ پارسی (59 نظر) (فیلم) شوخی جالب رهبر انقلاب با نوه شهیدی که با محاسن حضرت آقا بازی می‌کرد / هر کار دلت خواست با ما کردی ... (55 نظر) لعیا زنگنه: افتخار می‌کنم در کشوری زندگی می‌کنم که رهبر آن از نسل حضرت فاطمه زهراست+ ویدیو (54 نظر) خلاقیت خنده دار مرد جنوبی با طراحی آفتابه اتوماتیک حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂 (49 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک کافی شاپ اصفهانی برای پاکبانان حماسه آفرید/ به شما باید گفت فرشته زمینی+عکس (46 نظر) نگاهی به ماشین لامبورگینی هوش پران مهران غفوریان که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (45 نظر) رونمایی همسر شاهرخ استخری از جواهرات ظریف و نگین دارِ زیبا و شیکش/ خاص، اعیانی و ایرانی پسند+عکس (45 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه شنبه 20 مرداد 1403
فال انبیاء روزانه شنبه 20 مرداد 1403
فال روزانه امروز شنبه 20 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز شنبه 20 مرداد 1403
فال حافظ با تفسیر روز شنبه 20 مرداد 1403 + فیلم
فال قهوه با نشان روز شنبه 20 مرداد ماه 1403
حضور گرم و صمیمانه علی دایی در کمپ ترک اعتیاد اردبیل و ارتباط دوستانه شهریار ایران با آسیب دیدگان +عکس
دکتر پورعباس: درخواست پذیرش بدون کنکور قهرمانان المپیک باید از طریق کمیتۀ ملی المپیک به وزارت علوم ارسال شود
این مرد کاشانی برای تفریح عقرب می خورد آن هم با کارد و چنگال!+عکس
درخواست عجیب آمریکا از ایران: ما می زنیم شما جواب ندید، تنش ایجاد میشه!
خطای دید/ فقط افرادی با ضریب هوشی بالا می‌توانند خرس متفاوت را در 2 ثانیه پیدا کنند
(ویدئو) "کپسول آندوسکوپی، راهی بدون درد و نوین برای جایگزینی آندوسکوپی سنتی که تجربه پزشکی را متحول می‌کند!
ویدیو/ نابودی گیاهان با کوددهی غیراصولی/ نکاتی مهم دربارۀ کودهای آپارتمانی
ویدیو/ داستان انگلیسی «گاو راستگو و ببر درنده»
کشف گنجینه گرانبهای برنزی از دل یک آرامگاه سنگی در خوزستان/ نماد کاروان المپیک هم زیر خاک مدفون بود+عکس
منتخب روز   
پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟ میز عزای ساده و بدون تجملات پدر شهاب حسینی، قباد سریال شهرزاد+عکس/ روحش شاد و مسیرش پرنور شهاب حسینی: نارنگی رو باز میکنی می بینی 10 پَره طبیعت داره خودش میگه این میوه کام ده نفرو میتونه شیرین کنه+ویدئو