دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

شکار علی دایی با یک مازراتی فوق لاکچری و لیمیتد ورژن در یکی از محلات بالای شهر تهران +عکس/ شهریار فوتبال ایران هر جا بره دور و برش پره 

دوشنبه، 01 مرداد 1403
ساعدنیوز: یکی از حواشی دائمی درباره‌ی علی دایی میزان ثروت و زندگی مجلل او است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، علی دایی که یک چهره‌ی موفق ورزشی است و در سطح اول فوتبال دنیا بازی کرده است در عرصه‌تجارت هم موفق بوده و یک بیزنس من موفق است. او توانسته درآمدش از محل فوتبال را به چند بیزنس بزرگ تبدیل کند و همین مسئله موجب شده تا شایعات درباره‌ی میزان ثروت و سبک زندگی او زیاد باشد.

یکی از موضوعاتی که اغلب درباره‌ی علی دایی به آن اشاره می‌شود خودروهای لوکس او است. یکی از وب‌سایت‌ها درباره‌ی خودروهای علی دایی نوشته است: او در حال حاضر یک پورشه کاین شاسی بلند دارد که البته بیشتر همسر او از آن استفاده می‌کند. لکسوس ال‌ایکس 570 ماشین دیگر اوست. اما ماشینی که او دوست ندارد از آن کسی عکس بگیرد یک دستگاه مازراتی است.

سال 1390 وقتی علی دایی در جاده‌ی اصفهان کاشان و حوالی نطنز تصادف سختی کرد سوار بر یک تویوتای پرادو بود. اما حالا دیگر خبری از این خودرو در کلکسیون خودرهای دایی نیست چرا که در آن تصادف کیسه‌ی هوای پرادو کار نکرد و این مسئله منجر به شکایت علی دایی از تویوتا شد.

با این حال به نظر می‌رسد با گذر سال‌ها همچنان خودروی محبوب علی دایی مازراتی معروفش است که به سختی عکسی از آن در اینترنت پیدا می‌شود و او دوست ندارد چندان کسی از آن عکاسی کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 01 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
شام رژیمی سپیده بزمی‌پور همسر شاهرخ استخری برای شروع سالم خوری خودش و خانواده‌اش+عکس/ مامان و همسر نمونه👌
استوری تسلیت پژمان بازغی برای فوت هنرمند پیشکسوت سعید راد+عکس/ روحش شاد و مسیرش پر نور
مراحل سابمیت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله
(تصاویر) خلاقیت عجیب و وحشت انگیز در طراحی کیف‌ های مجلسی زنانه با الهام از چهره انسان!
امکانات منحصربفرد و هوش‌پران ماشین ون VIP سردار آزمون که همه رو شگفت زده کرد+ویدیو/ از حک شدن اسم سردار در کف خودرو تا گیم نت اختصاصی ستاره تیم ملی داخل ون!
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟