شکنجه مرگبار خاله و خواهرزاده در خانه 3 مرد

  چهارشنبه، 07 مهر 1400 ID  کد خبر 169424
شکنجه مرگبار خاله و خواهرزاده در خانه 3 مرد
ساعد نیوز : راز ناپدید شدن دختر جوان، با دستگیری سه مرد شرور و اعتراف آنها به شکنجه وی در خانه‌شان فاش شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از رکنا، حدود یک ماه قبل دختری جوان ناپدید سپس خبر قتل او فاش شد. خواهر این دختر می گوید که او 6 مرداد از خانه خارج و ناپدید شد تا اینکه خبر قتل او برملا شد. قتل این دختر جوان با دستگیری 3 مرد شرور فاش شد. ظاهراً پیش از قتل این دختر جوان شکنجه شده است. تحقیقات در مورد جزئیات این قتل ادامه دارد.

مرداد زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و از ناپدید شدن خواهر 26ساله اش خبر داد. او گفت: 6 مرداد امسال خواهرم ملیکا از خانه خارج شد و دیگر از او خبری ندارم. ملیکا مدتی است که نامزد کرده و آخرین بار برای دیدن نامزدش از خانه خارج شد. با ناپدید شدن خواهرم به سراغ نامزدش پیمان رفتم و او گفت که ملیکا اینجا بوده اما بعد از ساعتی مرا ترک کرد و دیگر او را ندیدم. اما در پرس و جویی که انجام دادم به من گفتند زمانی که خواهرم از شرکت نامزدش بیرون آمده، سه مرد او را با زور سوار خودروشان کرده اند.

با شکایت زن جوان، تحقیقات برای یافتن ملیکا آغاز شد. در نخستین گام کارآگاهان پلیس به سراغ نامزدش پیمان رفتند و تحقیقات از او آغاز اما وی مدعی شد که از سرنوشت ملیکا بی خبر است. او گفت: 10 ماهی است که با ملیکا نامزد کردم، مشکلی با هم نداشتیم. آخرین بار 6 مرداد به دیدنم آمد تا در رابطه با ازدواجمان صحبت کنیم. در حال صحبت بودیم که تلفن همراهش به صدا درآمد و گفت بهنوش، خواهرزاده اش با او تماس گرفته و من فقط شنیدم که ملیکا گفت من هم می آیم. بعد تلفن را قطع کرد و دیگر خبری از او ندارم. او در مورد اینکه کجا و با چه کسانی می رود حرفی به من نزد.

وقتی ادعای پسر جوان تأیید شد این بار کارآگاهان به سراغ بهنوش رفتند، چرا که او آخرین نفری بود که ملیکا را دیده بود، اما دختر جوان منکر ماجرا شد و گفت که از سرنوشت خاله اش بی خبر است.

در گام دیگری از تحقیقات، کارآگاهان به بازبینی دوربین های مداربسته اطراف شرکت پیمان پرداختند. در بازبینی دوربین ها، موفق به شناسایی خودروی آدم ربایان شدند. با شناسایی خودرو، هویت صاحب آن شناسایی شد و کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور مصطفی واحدی وارد عمل شده و صاحب خودرو را به نام شایان بازداشت کردند.

ادعای سرقت گوشی تلفن در تهران راز جنایت را برملا کرد

شایان در تحقیقات گفت: من با بهنوش در یک میهمانی آشنا شدم و از طریق او با خاله اش ملیکا نیز آشنا شدم. یک شب که بهنوش به میهمانی آمده بود خاله اش ملیکا را هم دعوت کردم،اما همان شب گوشی تلفن همراهم گم شد. چند شب بعد بار دیگر میهمانی گرفتم و دوباره این خاله و خواهرزاده را دعوت کردم اما عجیب این بود که دوباره آن شب تلفن همراه یکی از دوستانم گم شد.

او ادامه داد: با ناپدید شدن گوشی های تلفن همراه به بهنوش و ملیکا مشکوک شدیم. ابتدا به سراغ بهنوش رفتیم اما او مدعی شد که هیچ اطلاعی از ماجرای تلفن ندارد و بی گناه است. نفر دومی که به او مشکوک بودیم خاله اش ملیکا بود، با تهدید بهنوش را مجبور کردیم که با ملیکا قرار بگذارد.

مرد جوان ادامه داد: آن روز به خواست ما بهنوش با خاله اش تماس گرفت و او را به محل قرار کشاند. ملیکا در شرکت نامزدش بود بعد به محل قرار با بهنوش رفت اما او را سوار ماشین کردیم و این خاله و خواهرزاده را در خانه مان حبس و هر کدام را در یک اتاق زندانی کردیم. در این مدت آنها را کتک زدیم و شکنجه دادیم تا اعتراف کنند گوشی ها را آنها برداشته اند اما بعد از 48 ساعت متوجه شدیم که حال ملیکا بد شده است. ترسیده بودیم، او را سوار خودرو کرده و در نزدیکی بیمارستانی رهایش کردیم با این امید که رهگذران او را ببینند و به بیمارستان منتقل کنند. بهنوش را هم رها و تهدیدش کردیم که به کسی حرفی نزند.

به دنبال اعتراف متهمان، به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت دو همدست متهم و بهنوش بازداشت شدند. بهنوش در تحقیقات مدعی شد که به خاطر تهدیدهای سریالی سه متهم، راز این جنایت را برملا نکرده است.

تحقیقات برای یافتن جسد دختر جوان آغاز شد و در بررسی های صورت گرفته، مشخص شد که مأموران کلانتری 179 خلیج فارس، 8 مرداد جسد مجهول الهویه دختر جوانی را در کنار بزرگراه کشف کرده اند.

بدین ترتیب خانواده ملیکا به پزشکی قانونی مراجعه کرده و با شناسایی جسد، راز ناپدید شدن ملیکا برملا شد.

تحقیقات از سه مرد جوان در حالی ادامه دارد که آنها مدعی هستنند که قصد قتل نداشته و زمانی که دختر جوان را کنار بزرگراه رها کردند او زنده بوده است.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
رهبر معظم انقلاب: من از وقتی که رهبر شده‌ام آجیل نخوردم، مگر فقرا آجیل می‌خورند؟ (193 نظر) نگاهی به حال و هوای اتاق علی دایی در بیمارستان هنگام عیادت چهره های مشهور از شهریار ایران+عکس/ از خوش و بش همسر دایی با کی‌روش تا احوالپرسی فردوسی‌پور و عابدزاده (163 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: رفته بودم عروسی دیدم نون و پنیر و هندونه میدن گفتم مگه عروسی نیس اینجا دوماد گفت میخوام حزب اللهی باشم آخه این خُل بازیا چیه +ویدئو😂👌 (152 نظر) کاهو و نان، سهم آقازادگی فرزند رهبر معظم انقلاب از سفره غذا+عکس/ ساده زیستی ادامه دار و تمام نشدنی (145 نظر) فتوایِ رهبر انقلاب در پاسخ به استفتای نگهداری سگ و گربه (108 نظر) مقایسه سفره نان و ماست ساده رهبر معظم انقلاب با بریانی چرب و چیلی سفره شاه پهلوی (90 نظر) نگاهی به مراسم عروسی مجلل یاس، دختر ژاله صامتی در باغ تالاری در تهران+ویدیو/ جشنی باشکوه و اروپایی؛ خوشبخت باشن😍 (80 نظر) لعیا زنگنه: افتخار می‌کنم در کشوری زندگی می‌کنم که رهبر آن از نسل حضرت فاطمه زهراست+ ویدیو (74 نظر) خلاقیت منحصربفرد قنّاد تبریزی در طراحی و پخت کیک برای "مَمَّد" ها حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😍 (73 نظر) تمرینات سخت و طاقت فرسای جعفر غفارنژاد رقیب مازندرانی هادی چوپان+فیلم/ رقابت تنگاتنگ غول بابلسری و گرگ پارسی (60 نظر) (فیلم) شوخی جالب رهبر انقلاب با نوه شهیدی که با محاسن حضرت آقا بازی می‌کرد / هر کار دلت خواست با ما کردی ... (55 نظر) خلاقیت خنده دار مرد جنوبی با طراحی آفتابه اتوماتیک حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂 (49 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه ای رویا نونهالی، داور برنامه عصرجدید/ انصافا مو نمیزنن+عکس (47 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک کافی شاپ اصفهانی برای پاکبانان حماسه آفرید/ به شما باید گفت فرشته زمینی+عکس (46 نظر) نگاهی به ماشین لامبورگینی هوش پران مهران غفوریان که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (45 نظر)
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه شنبه 20 مرداد 1403
فال انبیاء روزانه شنبه 20 مرداد 1403
فال روزانه امروز شنبه 20 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز شنبه 20 مرداد 1403
فال حافظ با تفسیر روز شنبه 20 مرداد 1403 + فیلم
فال قهوه با نشان روز شنبه 20 مرداد ماه 1403
حضور گرم و صمیمانه علی دایی در کمپ ترک اعتیاد اردبیل و ارتباط دوستانه شهریار ایران با آسیب دیدگان +عکس
دکتر پورعباس: درخواست پذیرش بدون کنکور قهرمانان المپیک باید از طریق کمیتۀ ملی المپیک به وزارت علوم ارسال شود
این مرد کاشانی برای تفریح عقرب می خورد آن هم با کارد و چنگال!+عکس
درخواست عجیب آمریکا از ایران: ما می زنیم شما جواب ندید، تنش ایجاد میشه!
خطای دید/ فقط افرادی با ضریب هوشی بالا می‌توانند خرس متفاوت را در 2 ثانیه پیدا کنند
(ویدئو) "کپسول آندوسکوپی، راهی بدون درد و نوین برای جایگزینی آندوسکوپی سنتی که تجربه پزشکی را متحول می‌کند!
ویدیو/ نابودی گیاهان با کوددهی غیراصولی/ نکاتی مهم دربارۀ کودهای آپارتمانی
ویدیو/ داستان انگلیسی «گاو راستگو و ببر درنده»
کشف گنجینه گرانبهای برنزی از دل یک آرامگاه سنگی در خوزستان/ نماد کاروان المپیک هم زیر خاک مدفون بود+عکس
منتخب روز   
پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟ میز عزای ساده و بدون تجملات پدر شهاب حسینی، قباد سریال شهرزاد+عکس/ روحش شاد و مسیرش پرنور شهاب حسینی: نارنگی رو باز میکنی می بینی 10 پَره طبیعت داره خودش میگه این میوه کام ده نفرو میتونه شیرین کنه+ویدئو