شکنجه وحشتناک زن وشوهر تهرانی به خاطر یک کلید

  سه شنبه، 04 خرداد 1400 ID  کد خبر 152340
شکنجه وحشتناک زن وشوهر تهرانی به خاطر یک کلید
ساعد نیوز : دو عضو باند سرقت مسلحانه خانه‌های شمال پایتخت که با گروگانگیری و ضرب و جرح اعضای خانه اقدام به سرقت می‌کردند از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از رکنا، چندی قبل مرد جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از سرقت خانه پدری اش خبر داد و گفت: چند مرد مسلح وارد خانه پدرم شده اند و پس از بستن دست و پای آنها، در اتاقی حبس و اموال شان را سرقت کرده اند.

پس از حضور تیم پلیس در خانه زوج سالخورده بلافاصله آنها را به بیمارستان منتقل کردند و مرد جوانی که موضوع را به پلیس خبر داده بود به مأموران گفت: امروز هر چه با خانه مادرم تماس گرفتم تلفن را پاسخ نداد. تلفن های همراه شان را نیز جواب نمی دادند و همین مسأله باعث نگرانی ام شده بود. مادرم هر روز ظهر با من و خواهر و برادرهای دیگرم تماس می گرفت. اما وقتی فهمیدم با خواهر و برادرانم هم حرف نزده مطمئن شدم که اتفاقی برایشان رخ داده و بلافاصله خودم را به خانه رساندم.

او ادامه داد: چندین بار زنگ زدم اما کسی در را باز نکرد، در نهایت با کلیدی که داشتم وارد خانه شدم. به محض ورود به خانه شوکه شدم همه جا به هم ریخته بود. از داخل یکی از اتاق ها صدای ناله ضعیفی شنیدم. در را که باز کردم با بدن نیمه جان پدر و مادرم مواجه شدم که مورد شکنجه قرار گرفته بودند. فوراً با پلیس و اورژانس تماس گرفتم.

شکنجه برای کلید گاوصندوق

به دنبال سرقت از زوج سالخورده، موضوع به کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد.

زن سالخورده در تحقیقات گفت: داخل خانه نشسته بودیم که صدایی از حیاط شنیدیم ناگهان چند مرد در حالی که صورت هایشان را پوشانده بودند وارد خانه مان شدند. آنها کلید گاوصندوق را می خواستند اما من و همسرم مقاومت کردیم به همین دلیل ما را به قصد مرگ کتک زده و دست و پاهایمان را بستند.همسرم که حال مرا وخیم دید، جای کلید گاوصندوق را به آنها گفت، سارقان مسلح مقدار زیادی طلا و دلار از گاوصندوق خانه مان سرقت کردند.

سرقت های سریالی

در نخستین گام کارآگاهان به سراغ دوربین های مداربسته اطراف خانه ویلایی رفته و در بازبینی دوربین ها مشخص شد چهار مرد در حالی که صورت هایشان را با نقاب پوشانده و یکی از آنها اسلحه به دست داشت، وارد خانه زوج سالخورده شدند. پس از سرقت هم سوار خودرو شده و فرار کردند.

در حالی که تحقیقات برای شناسایی سارقان ادامه داشت، کارآگاهان با سرقت های مسلحانه دیگری در محدوده شمال پایتخت مواجه شدند. درتمامی سرقت ها مردان نقاب دار اسلحه به دست وارد خانه های ویلایی شده و اقدام به سرقت مسلحانه می کردند.

ردپای سارق سابقه دار

در ادامه بررسی ها، کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت یکی از سارقان را که مجرمی سابقه دار بود شناسایی کرده و هویت وی به نام شاهرخ به دست آمد.

کارآگاهان مخفیگاه سارق حرفه ای را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند و پس از هماهنگی با بازپرس شعبه اول دادسرای ویژه سرقت، در عملیاتی ویژه وارد مخفیگاه او شده و شاهرخ و یکی دیگر از اعضای باند را دستگیر کردند. از مخفیگاه آنها تعدادی از وسایل سرقتی نیز کشف شد و متهمان به ناچار به سرقت های مسلحانه و سریالی با همدستی چند نفر از دوستان شان اعتراف کردند. تلاش برای دستگیری سایر اعضای باند ادامه دارد.

گفت و گو با سردسته باند

قبلاً به چه اتهامی بازداشت شدی؟

سرقت از خانه. وقتی به زندان افتادم آنقدر شگردها و شیوه های مختلف یاد گرفتم که وسوسه شدم بعد از آزادی به سرقت هایم ادامه دهم البته این بار مسلحانه.

چرا مسلحانه؟

چون همه از اسلحه می ترسند و مقاومت نمی کنند. به شیوه توپی زنی وارد خانه های ویلایی شمال تهران می شدیم. اگر صاحبخانه داخل خانه بود که با تهدید اسلحه او و اعضای خانه اش را گروگان می گرفتیم و نقشه سرقت را اجرا می کردیم. فقط هم پول و دلار و طلا و وسایل با ارزش مثل فرش های نفیس و گاهی اوقات حتی تلویزیون هم سرقت می کردیم.

چرا صاحبخانه را کتک می زدید؟

اگر مقاومت می کردند، آنها را مورد ضرب و شتم قرار می دادیم. یکی از خانه هایی که برای سرقت رفته بودیم زوج سالخورده ای بودند که خیلی مقاومت کردند. مجبور شدیم آنها را بشدت کتک بزنیم تا رمز گاوصندوق و کلید را بگیریم. خودمان فکر می کردیم که پیرزن و پیرمرد زیر شکنجه های ما مرده اند اما شانس آوردیم و زنده ماندند.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (111 نظر) فتوایِ رهبر انقلاب در پاسخ به استفتای نگهداری سگ و گربه (103 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (83 نظر) رهبر معظم انقلاب: من از وقتی که رهبر شده‌ام آجیل نخوردم، مگر فقرا آجیل می‌خورند؟ (79 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: رفته بودم عروسی دیدم نون و پنیر و هندونه میدن گفتم مگه عروسی نیس اینجا دوماد گفت میخوام حزب اللهی باشم آخه این خُل بازیا چیه +ویدئو😂👌 (76 نظر) لعیا زنگنه: افتخار می‌کنم در کشوری زندگی می‌کنم که رهبر آن از نسل حضرت فاطمه زهراست+ ویدیو (35 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه ای رویا نونهالی، داور برنامه عصرجدید/ انصافا مو نمیزنن+عکس (31 نظر) نگاهی به چهره نچرال و متفاوت بازیگران و هنرمندان بدون آرایش+عکس/ الهام حمیدی، هدیه تهرانی، بهاره رهنما، لیلا اوتادی و... (29 نظر) رونمایی همسر شاهرخ استخری از جواهرات ظریف و نگین دارِ زیبا و شیکش/ خاص، اعیانی و ایرانی پسند+عکس (22 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: شب اول عروسی دوماد اومده پیش عروس میگه توحید و نبوت یعنی چی اونم گفته والا نمیدونم شب اول قبرمونه یا عروسیمون+ویدئو😂👌 (21 نظر) خلاقیت منحصربفرد ساندویج فروش تهرانی برای کمک کردن به کودکان نیازمند+عکس/ فرشته زمینی لقبی برازنده شماست👌 (16 نظر) رخت عزای علی دایی برای دایی اش در اردبیل/ ورزشکاران معروفی که در مراسم ختم دایی شهریار ایران حضور داشتند (13 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنّا برای حل مشکل درختان شهرداری حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (14 نظر) خلاقیت خنده دار اُوستا بنّا برای حل مشکل تیر برق جلوی خانه اش حماسه ساز شد/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (13 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
رازها و ناگفته های جالب درباره 4 برادر جنتلمن علی دایی/ خانواده‌ای تحصیل کرده با مشاغل جالب توجه که همگی در 1 فروردین به دنیا آمده‌اند+عکس
لیست کاملی از هنرمندان و بازیگران محبوب ایرانی که اختلاف سنی زیادی با همسرشان دارند/ عشق مهم تر است یا سن؟+عکس
حسن روحانی: هر شب نقش منفی پوریا پورسرخ را دنبال میکنم!
لیست کامل بازیگران و هنرمندانی که کرونا جانشان را گرفت/ از علی سلیمانی تا مادر جوان غزل شاکری و بازیگر سریال مختارنامه
فوت و فن خانه‌داری؛ برق انداختن شیرآلات با چند روش ساده و کارآمد+نکات جانبی
آیا پزشکیان جملات روحانی را تکرار خواهد کرد؟
ساشا سبحانی به ایران بازگردانده می‌شود؟
پسر هنیه: رهبر انقلاب خیلی از شهادت پدرم متاثر بودند
استعلام 73 نفر از وزارت اطلاعات توسط پزشکیان
رونمایی از سنگ قبر مشترک خانه ابدی پرویز پرستویی و خسرو شکیبایی بازیگر سریال خانه سبز+عکس
پسر افغان گفت :پدرم دستمزدم را نمی داد نقشه خودربایی کشیدم
نخست‌وزیر انگلیس در تماس با پزشکیان: به اسرائیل حمله نکن!
هشدار؛ تزریق ژل زیبایی را به دست ناخن کار نسپارید!
بارک الله گفتن رهبر معظم انقلاب با هر بار شنیدنش این شعر: اگر تقدیر، تن دادن به فرمان زلیخا بود...
از بهترین سفر خارجی ژیلا صادقی تا واکنش ظریف به زودرنج بودنش در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 23 مرداد 1403
منتخب روز   
واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟