دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

شکست عجیب و غیرمنتظره میلان؛ شلاق دیرهنگامِ دار و دسته مالدینی به تن خسته روسونری 

دوشنبه، 30 بهمن 1402
کد خبر: 376230
ساعدنیوز: میلان با نتیجه 4 بر 2 در خانه مونزا مغلوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فوتبال 360، تیم‌های میلان و مونزا در مسابقه‌ای از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ ایتالیا به مصاف هم رفتند که این دیدار دیشب با نتیجه 4 بر 2 به نفع مونزا به پایان رسید.

2 گل از پسینا ‌و موتا در انتهای نیمه نخست مونزا را پیش انداخت. تیم 10 نفره میلان با درخشش کریستین پولیشیچ به بازی برگشت اما میخ آخر را وارن بوندو و لورنزو کلمبو در دقیقه 90 کوبیدند. میلان با این نتیجه 52 امتیازی ماند و فرصت صعود به رده دوم جدول را که در حال حاضر در اختیار یوونتوس (54) است از دست داد. اینتر با 63 امتیاز و یک مسابقه کمتر در صدر جدول لیگ قرار دارد.

45 دقیقه نخست مسابقه با احتیاط کامل از جانب سرمربیان 2 تیم پیگیری شد. بازی با نتیجه بدون گل در آستانه اتمام بود که اعلام پنالتی به سود مونزا اوضاع را دگرگون کرد. خطای مالیک تیاو، مدافع آلمانی میلان، روی موتا باعث شد داور به نقطه پنالتی اشاره کند و متئو پسینا در رأس دقیقه 45 میزبان را پیش انداخت.

این پایان کار 2 تیم در نیمه اول نبود و دنی موتا در ششمین دقیقه از وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم اختلاف را دوبرابر کرد. او توپ را از آندره کولپانی گرفت و ضمن نفوذ به داخل محوطه جریمه با عبور از فلورنزی، گوشه بالای دروازه مایک مانیان را هدف قرار داد تا بازی در نیمه اول با پیروزی 2 بر صفر میزبان پایان یابد.

اوضاع برای میلان در ابتدای نیمه دوم تراژیک‌تر هم شد. خطای خشن لوکا یوویچ روی پای آرماندو ایتزو ابتدا با کارت زرد داور جریمه شد اما دخالت داوران VAR و بازبینی ویدئویی تصاویر، رأی به اخراج مهاجم 26 ساله صربستانی داد.

میلان 12 دقیقه بعد با گلزنی الیویه ژیرو به بازی برگشت. ضربه سر پولیشیچ روی ارسال فلورنزی توپ را در آستانه دروازه به مهاجم فرانسوی سپرد و اختلاف به حداقل رسید.

در فاصله 2 دقیقه مانده به پایان مسابقه معجزه تکمیل شد و میلان با 10 نفر، بازی را به برابری کشید. ارسال‌ها بی‌حاصل بود و پولیشیچ با نفوذ به داخل محوطه بخت خود را آزمود که حاصل آن گل دوم میلان بود.

دانیل مالدینی که در دقیقه 81 به میدان آمده بود، خوشحالی میلانی‌ها را خیلی زود خاتمه داد و با پاس گل خود زمینه‌ساز گل سوم مونزا شد. لورنزو کلمبو در پنجمین دقیقه از وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم مسابقه گل چهارم را برای شاگردان رافائلو پالادینو به ثمر رساند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
ویراستاری تخصصی مقاله