دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

شما این ویدئوی سمی از پشت صحنه خنده‌دار «در حاشیه» را چندین بار خواهید دید/ فقط "دکتر" گفتن خاص سیامک انصاری و از خنده روده‌بر شدن جواد رضویان و مهران غفوریان😂 

پنجشنبه، 12 مهر 1403
ساعدنیوز: هومن صحرایی (سیامک انصاری) در سریال «در حاشیه» در یک رشتهٔ خاص پزشکی مربوط به خون به نام پلاستوریز سلول‌های بینابینی متخصص است و در شرایطی است که در پست بیمارستانی خود هیچ مراجعه‌کننده‌ای ندارد. ویدئوی منتشر شده از پشت صحنه این سریال را که جواد رضویان و سیامک انصاری آواز می‌خوانند را مشاهده فرمایید.

به گزارش پایگاه خبر تحلیلی ساعدنیوز، در حاشیه عنوان سریال تلویزیونی در ژانر طنز پزشکی به کارگردانی مهران مدیری است که در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای که قرار بود 40 قسمت باشد، در ابتدا برای شبکه پنج تهیه شد ولی درنهایت در نوروز (1394) از شنبه تا چهارشنبه ساعت 20:45 دقیقه از شبکه سه به نمایش درآمد. این مجموعهٔ تلویزیونی چهارمین سریال مهران مدیری در دههٔ (1390) و نخستین سریال او پس از بازگشت دوباره به تلویزیون پس از چند سال بود.

همچنین عنوان نام این سریال در ابتدا دکتر نام داشت سپس به اتاق عمل تغییر نام داد و در آخر عنوان درحاشیه را به خود گرفت.ویدئویی از پشت صحنه این سریال را مشاهده فرمایید که جواد رضویان آواز می خواند و در وسط آن سیامک انصاری دکتر می گوید ولی نمی تواند جلوی خنده هایش را بگیرد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 12 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
قهرمان بدنسازی کشور در پارکینگ خانه اش زیر قمه های اراذل و اوباش تهران +فیلم/ یارو میگه 30 مورد خلاف و قمه کشی دارم!
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
ترجمه تخصصی کتاب
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
مروری بر حضور افتخارآمیز احسان علیخانی در مناطق زلزله زده خوی/ از دلداری به اهالی تا سفره هفت سین ساده و سالی که در چادر تحویل شد+عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی