دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

شمار مبتلایان به کرونا بار دیگر در چین صفر شد 

سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399
کد خبر: 79263
ساعد نیوز: بعد از انکه شمار مبتلایان به ویروس کرونا روز گذشته /دوشنبه/ به ۱۷ نفر رسید و دو رقمی شد کمیسیون ملی بهداشت چین امروز اعلام کرد در شبانه روز گذشته هیچ موردی از کرونا در داخل خاک این کشور ثبت نشده است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، بعد از انکه شمار مبتلایان به ویروس کرونا روز گذشته /دوشنبه/ به ۱۷ نفر رسید و دو رقمی شد کمیسیون ملی بهداشت چین امروز اعلام کرد در شبانه روز گذشته هیچ موردی از کرونا در داخل خاک این کشور ثبت نشده است.

بر اساس آخرین گزارش کمیته ملی بهداشت و سلامت چین، در طول ۲۴ ساعت گذشته، تنها یک مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ و همچنین یک مورد جدید مشکوک در خاک اصلی چین شناسایی شد که هر دو از خارج وارد چین شده اند و هیچ مورد جدید مرگ و میر نیز اعلام نشده است.

در حال حاضر تعداد کل موارد ابتلا به کووید-۱۹ در سرزمین اصلی چین که در بیمارستان ها بستری هستند به ۱۱۵ نفر کاهش یافته است که وضعیت ۱۰ تن آنها وخیم و بحرانی است.

در چین در مجموع ۷۸ هزار و ۱۷۱ نفر پس از درمان از بیمارستان مرخص شده و چهار هزار و ۶۳۳ بیمار نیز جان خود را از دست داده اند از ابتدا تا کنون در مجموع ۸۲ هزار و ۹۱۹ مورد ابتلا به کووید-۱۹ در سرزمین اصلی چین شناسایی شده است و هم اکنون پنج هزار و ۴۷۰ نفر تحت نظارت پزشکی هستند.

در مناطق هنگ کنگ، ماکائو و تایوان چین نیز تاکنون در مجموع یک هزار و ۵۳۲ مورد ابتلا به کووید-۱۹ ثبت شده است.

شیوع ویروس کرونا معروف به «کووید ۱۹» برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین بعد از انجام یک سری تحقیقات، در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

این بیماری تا کنون چهار میلیون و ۲۵۵ هزار تن را در جهان مبتلا کرده و باعث مرگ ۲۸۷ هزار نفر هم شده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان