دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

صحنه ای خاص از آخرین فیلم منوچهر هادی و یکتا ناصر +عکس 

دوشنبه، 27 فروردین 1403
ساعد نیوز: منوچهر هادی این روزها مشغول ساخت یک سریال جدید برای تلویزیون است که با انتشار عکسی از همین سریال موجب نگرانی هوادارانش شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز ،منوچهر هادی این روزها مشغول ساخت یک سریال جدید برای تلویزیون است که با انتشار عکسی از همین سریال موجب نگرانی هوادارانش شد.

قابی از منوچهر هادی در آخرین فیلمش با یکتا ناصر

منوچهر هادی کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون که مشغول ساخت سریالی جدید برای تلویزیون است، عکسی از خود با صورت زخمی منتشر نمود و سبب نگرانی برخی از طرفدارانش شد. در ادامه تصویر منوچهر هادی با صورت زخمی را مشاهده خواهید کرد.

منوچهر هادی که ماجرای اختلافش با یکتا ناصر در فضای مجازی هنوز هم مطرح است، در تازه ترین استوریش تصویری از صورت زخمی خود را منتشر نمود، زخمی شدن صورت آقای کارگردان به دلیل دعوای خانوادگیش نیست بلکه به صحنه ای از فیلم سینمایی حدود هشت صبح مربوط می شود، این داستان زوجی را روایت می‌کند که مرد به اسم امیربا بازی منوچهر هادی با ارسال شدن یک پیامک اشتباهی برای همسرش(یکتا ناصر) دچار سوءتفاهم می‌شود و در ادامه با چالش‌های جبران‌ناپذیری همراه می‌شود. فیلم حدود هشت صبح آخرین فیلمی است که یکتا ناصر و منوچهر هادی در آن همبازی بوده اند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 28 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌ جمعی 10 مدیر یک استان
ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم
مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد! + فیلم / قربانی فحشا ...