دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

صحنه بریدن سر پسر 11 ساله فلسطینی توسط تروریست‌ها / حیوان هم این قدر بی عاطفه نیست! + فیلم و عکس 

سه شنبه، 18 مهر 1402
کد خبر: 359049
ساعدنیوز: بریدن سر یک کودک فلسطینی توسط تروریست ها بار دیگر جنجال به پا کرد.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز به نقل از رکنا، ذبح کردن کودک فلسطینی که در سال 2016 توسط تروریست ها به طرز دلخراشی کشته شد بار دیگر در رسانه ها خبرساز شد.

در تصاویری که سه سال قبل در رسانه ها منتشر شد نشان می دهد که تروریست های گروه نور الدین زنکی، یک پسر بچه 11 ساله را به اتهام ارتباط با لشکر فلسطینی قدس که از حامیان دولت سوریه است، سر می برند.

به گفته رسانه ها در ابتدا گروهی از تروریست های جنبش نور الدین زنکی در مقابل دوربین حاضر می شوند و می گویند یک کودک وابسته به لشکر قدس را که در کنار ارتش سوریه در شهر حلب در حال مبارزه است، به اسارت گرفتند و سپس یکی از تروریست ها این کودک را در عقب یک خودرو مورد ضرب و شتم قرار می دهد و فرد دیگر موهای پسربچه را کشیده و دقایقی بعد همان مرد سر پسربچه را از تنش جدا می‌کند.

انتشار مجدد این خبر در فضای مجازی و رسانه ها جنجال زیادی را به پا کرد و حواشی زیادی را به دنبال داشت با این که این اتفاق در سال 2016 رخ داده اما هم اکنون نیز در برخی از رسانه ها مجدد منتشر شده است.


1 پسندیدم 5 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 01 خرداد
از سراسر وب
دیدگاه ها
ناشناس
4 ماه پیش

الهم عجل لولیک الفرج
پاسخ
ت
7 ماه پیش

وای بدنم مور مور شد،، دستام میلرزه قلبم داره کنده میشه از جا خدای من شقاوت تا کی بی رحمی تا کی یه حیوان وحشی هم اینقد بی رحم نیست خدایا چرا اینا رو از رو زمین محو نمیکنی چرا بهشون اینقدر قدرت میدی ک این کارا رو بکنن خدای من چرا ظلم رو ریشه کن نمیکنی چرا باوجود این همه ظلم و شقاوت و سنگدلی روز به روز هم بیشتر و بیشتر قوی تر و سالم‌تر و سرحالترشون میکتی خدایا مهربونیت کو، دلرحمیت کو خدایا یه کاری بکن نجات بده این بدبختارو آخه تا کی باید ظالم ظلم کنه و مظلوم بدبختو بدبختربشه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید