دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

صحنه دلخراش لحظه جا انداختن کتف حسن یزدانی توسط دکترهای فرانسوی وسط زمین کشتی/ پهلوان تو برای ما طلایی هستی 😍 +فیلم 

شنبه، 20 مرداد 1403
ساعدنیوز: در رفتن کتف حسن یزدانی باعث شد تا یک طلای ارزشمند المپیک از دست برود. در اینجا صحنه ای دردناک از جا انداختن کتف این ورزشکار در المپیک پاریس را می بینید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، حسن یزدانی 8 ماه پیش کتف خود را به تیغ جراحان سپرد؛ اتفاقی که برخی از اهالی فن و در راس آن ها علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی علی رغم همه‌حمایت ها، تلویحا آن را به منزله پایان دوران قهرمانی یزدانی دانستند.
دبیر بر سر خودش آمده بود و خوب می دانست کتف جراحی شده دیگر به کار المپیک نمی آید. یزدانی که رقیبی هم در داخل نداشت دوست داشت به هر شکل ممکن راهی پاریس شود، پس از جراحی عازم مازندران شد و در سکوت خود را آماده حضور در المپیک کرد.


در این میان مسئولان فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی که نگران رسیدن یزدانی به المپیک بودند از کامران قاسمپور به عنوان ذخیره احتمالی یزدانی در صورت نرسیدن این کشتی گیر به پاریس نام بردند و حتی شایعاتی مبنی بر اینکه یزدانی برای کسب مجوز حضور در پاریس باید در دیدار انتخابی به مصاف کامران قاسمپور برود نیز شنیده شد.
اما طبیعی بود خبر ورود قاسمپور به چرخه نهایی 86 کیلوگرم به مذاق یزدانی خوش نیاید. این موضوع هم بر خلاف قانون چرخه انتخابی بود و هم شرایط را برای حسن یزدانی که دوران ریکاوری را پشت سر می گذاشت و در اوج نبود، سخت تر از هر زمانی می کرد تا جاییکه حتی می توانست به قیمت از دست رفتن المپیک منجر شود.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 20 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
با این سکانس بمب خنده ی خنده بازار 6 دقیقه فقط بخند!/ ولی خداییش طنزش از خود برنامه جذاب تر شده 🤣/ فقط تم عینک جوشکاری و باقالی پلو با پیازش😂
سوتی خنده دار محمد هادی ساروی روی تشک قهرمانی اش / آخه مرد حسابی این چه کاریه با صد کیلو وزن خودشم هم پوکید از خنده😂 ولی واقعا مرسی بابت همه چیز
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری