دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

شوهرم را چگونه تحریک کنم؟ 

یکشنبه، 23 مهر 1402
چگونه میتوان کانون سرد خانواده را که به علت مشکلات جنسی بوجود آمده، مجدداً گرم کنید؟ با این مطلب از ساعد نیوز همراه ما باشید تا روش های تحریک جنسی شوهر را بیان کنیم.

آقایان نیز مانند زنان نقاط محرک زیادی دارند و برای همین دانستن نوع ارگاسم و تحریک آنان در اولویت برای بهبود زناشویی طرفین می باشد.مردان سریع تر از زنان تحریک می شوند که این نقطه مثبت در رابطه جنسی مردان است.اگر بتوانید نقاط حساس بدن مرد زندگیتان را بشناسید قطعا رابطه بهتری خواهید داشت. مردان عاشق لحن و صدای دلبرانه می باشند همچنین رابطه و لمس فیزیکی .در ادامه مقاله به نحوه تحریک مردان می پردازیم.

روش‌های تحریک مردان از نظر جنسی

بر کسی پوشیده نیست که رفتارهای خاصی باعث تحریک جنسی مردان و البته زنان شود. اگر همسر شما دچار مشکل کاهش میل جنسی است با برخی تکنیک‌های ساده و بدون درمان خاصی می‌توانید او را از نظر جنسی بیشتر تحریک کنید و رنگ و بوی جدیدی به زندگی جنسی خود بدهید، برای مثال:

  • برای تحریک همسرتان، خاص‌ترین لباس زیرتان را بپوشید و خود را به یک ماساژور تبدیل کنید. محیطی شبیه اسپا در اتاق‌خوابتان ایجاد کنید. به خودتان عطر بزنید، موسیقی رمانتیک پخش کنید، چند شمع روشن کنید و با کمک ماساژ به او کمک کنید ریلکس شود.

  • با زبان بدنتان خواسته خود را مطرح کنید. همسرتان را به طور محبت آمیز و به مدت طولانی بغل کنید، لب‌هایش را ببوسید، گوش‌هایش را آرام گاز بگیرید، با موهایش بازی کنید یا جلوی او با موهای خودتان بازی کنید. همچنین می‌توانید با او تماس چشمی طولانی برقرار کنید.

  • همسرتان را زمانی که زیر دوش است غافلگیر کنید. در کل داشتن رابطه جنسی در حمام، رمانتیک و جذاب به نظر می‌رسد و مردان معمولا داشتن رابطه جنسی در حمام را ترجیح می‌دهند؛ بنابراین، روتین خسته‌کننده رابطه جنسی در اتاق‌خواب را کنار بگذارید و همسرتان را زیر دوش تحریک کنید و با او معاشقه کنید.

سخن نهایی

روش‌های مختلفی برای بالابردن میل جنسی مردان وجود دارند. بااین‌حال، باید به یاد داشته باشید که ممکن است هر روشی برای یک نفر عملکرد موثرتری داشته باشد. به همین خاطر ممکن است کمی زمان ببرد تا بتوانید روش مناسب خودتان را پیدا کنید.


2 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ترجمه تخصصی متن
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه