دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / ادامه تحصیل / تحصیل در خارج / تحصیل در کشور آلمان /

شرایط کار ضمن تحصیل در کشور آلمان 

شنبه، 05 خرداد 1397
کد خبر: 7294
ساعدنیوز: مطالعه این مطلب برای دانشجویانی که در حال تحصیل در آلمان هستند و تمایل به اشتغال و کار ضمن تحصیل در آنجا را دارند، می تواند مفید باشد.

شرایط کار ضمن تحصیل در کشور آلمان

 بسیاری از دانشجویان بین المللی در کشور آلمان برای گذراندن زندگی خود به کار حین تحصیل در آلمان می پردازند. شرایط کار در حین تحصیل در کشور آلمان متفاوت می باشد وبا توجه به شرایط دانشجو می تواند به صورت پاره وقت و یا تمام وقت باشد. کار در حین تحصیل در کشور آلمان با محدودیت ها وقوانین و مقررات خاصی مواجه است.همه ساله افراد بسیاری قصد تحصیل در کشور آلمان را دارند که می توانند به کار در حین تحصیل در کشور آلمان هم بپردازند. در این مقاله به کار حین تحصیل در آلمان می پردازیم .

برای دانشجویان بین المللی کار در حین تحصیل در کشور آلمان برای امرار معاش بسیار مناسب می باشد و می توانند از این طریق برخی از هزینه های زندگی خود را تامین نمایند. با توجه به اینکه کشور آلمان یکی از کشور های صنعتی و پویا در اقتصاد می باشد دانشجویان بین المللی به راحتی می توانند در شرکت های بزرگ و معتبر کشور آلمان به کار مشغول شوند.

بسیاری از دانشگاه ها و اتحادیه های دانشجویی در خصوص ارائه ی کار به دانشجویان فعالیت می نمایند، اداره اشتغال فدرال نیز در این خصوص کمک شایان توجهی به دانشجویان می نماید، همچنین دانشجویان می توانند از طریق تبلیغات در اینترنت یا روزنامه های محلی به شغل مورد نظر دست بیابند. حتی گاهی از طریق تبلیغات بر روی بورد دانشگاه نیز مشاغلی به دانشجویان پیشنهاد می گردد، بنابراین دانشجویان می توانند به عنوان دستیار پژوهشی استاد که Hiwis نامیده می شود، نیز فعالیت نموده و در کتابخانه دانشگاه و یا سایر مراکز وابسته و مربوط به دانشگاه به انجام فعالیت بپردازد.

ساعات کار در کشور آلمان برای دانشجویان محدود می باشد و حداقل 90 روز به صورت کامل و یا 180 روز به صورت نیمه روز  را در سال می توانند به کار مشغول شوند. اگر دانشجویان در مقطع لیسانس با کسب اجازه مشغول به کار شوند می توانند 10ساعت در هفته به کار بپردازند و دانشجویان در مقطع فوق لیسانس می توانند 20 ساعت در هفته به کار مشغول شوند و همچنین دانشجویان دکترا در کشور آلمان اجازه 30 ساعت کار در هفته در کشور آلمان را دارند.

دانشجویان در مقطع دکترا علاوه براینکه اجازه کار در حین تحصیل در کشور آلمان در حدود 30 ساعت در هفته را دارند این نکته وجود دارد که  برخی از رشته ها در مقطع دکترا علاوه بر اینکه فرد به تحصیل می پردازد می تواند از دانشگاه محل تحصیل خود حقوق هم دریافت نماید.

نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است که دانشجویانی که در کشور آلمان به کار در حین تحصیل مشغول هستند از پرداخت مالیات معاف می باشند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله !
سابمیت مقاله چیست؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI