دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

شیدا مقصودلو ماجرای آشنایی اش با ژوزه مورایس در کنسرت علیرضا قربانی را برای عادل فردوسی پور تعریف کرد +فیلم/ فقط اونجا که اصفهان رو با تهران مقایسه می کنه و الباقی داستان! 

پنجشنبه، 15 شهریور 1403
ساعدنیوز: شیدا مقصودلو با ازدواج جنجالی اش با یکی از مشهورترین سرمربیان خارجی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران بر سر زبان ها افتاد. او هرچند همکاری بسیار خفیفی با اصغر فرهادی داشته ولی در فضای مجازی شهرتی به اندازه نیکول کیدمن دارد! در اینجا حرف های این بازیگر نه چندان مطرح سینمای ایران درباره ازدواج اش را می شنوید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، شیدا مقصودلو همسر ژوزه موایس، یکی از بازیگران زن ایرانی دهه هفتادی است که در تاریخ 6 شهریور 1376 در تهران متولد شد. درمورد خانواده او اطلاعات چندانی در دسترس نیست و بیشتر اطلاعات مربوط به حرفه بازیگری و دوران بعد از ازدواجش با سرمربی سپاهان است.

در دی ماه 1402، خبر ازدواج شیدا مقصودلو با ژوزه مورایس منتشر شد. خانم بازیگر برای جلوگیری از حواشی، از انتشار کامل تصاویر عروسی خودداری کرده است. اختلاف سنی 32 ساله میان شیدا و ژوزه مورایس، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. ژوزه مانوئل فریرا ده مورایس، متولد 5 مرداد 1344 در لیسبون پرتغال، با اصالت آنگولایی، سابقه هدایت باشگاه‌های سپاهان اصفهان، چونبوک موتورز و الهلال عربستان را در کارنامه خود دارد.



پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 15 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
(فیلم) عاشقانه‌های نقی معمولی و هما سعادت در پایتخت / نقی میگه قلب بعضیا پوی پا میده از بس که رفت و آمد توش زیاده😂😂😂
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند «سنجاق قفلی» را در میان «گیره‌های کاغذ» پیدا کنند
تبدیل پایان نامه به مقاله
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
ترجمه تخصصی کتاب
(عکس) اصلا میدانستید امسال سال تحصیلی عجیبی برای دانش آموزان است؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
نگاهی به مدل و رنگ مبلمان خانه بازیگران؛ از مبل سبز رنگ و مخمل شبنم قربانی و طوسی کم رنگ به سلیقه بهنوش بختیاری تا مبلمان طلایی و اعیانی به انتخاب سیما تیرانداز+عکس