دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

سیاست های ارائه خوابگاه در ترم دوم/ اسکان در اتاق های تک نفره 

دوشنبه، 16 فروردین 1400
کد خبر: 145309
ساعد نیوز: معاون دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان گفت: سیاست دانشگاه‌ها در ارائه خوابگاه و غذا در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹ همانند نیمسال اول است، دستورالعمل‌ها نیز دستورالعمل‌های ستاد کرونا است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهرف الیاس منیری درباره ابلاغ دستورالعمل نحوه ارائه خوابگاه به دانشجویانی که باید در کلاس های عملی و آزمایشگاهی حضور یابند، گفت: دستورالعمل ها همان دستورالعمل های ستاد ملی کرونا است، منتهی دانشگاه ها، صندوق رفاه دانشجویان و سازمان امور دانشجویان نیز در این زمینه توصیه هایی داشته اند.

وی ادامه داد: دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری با رعایت پروتکل های بهداشتی همانند ترم گذشته در اتاق های تک نفره اسکان می یابند همچنین به دانشجویانی که به صورت حضوری در کلاس های عملی و آزمایشگاه هی حاضر می شوند نیز با توجه به شرایط و با رعایت پروتکل های بهداشتی خوابگاه تعلق می گیرد.

معاون دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان با بیان اینکه سیاست دانشگاه ها در ارائه خوابگاه و غذا در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹ همانند نیمسال اول است افزود: این سیاست ها همچنان ادامه دارد مگر اینکه ستاد ملی کرونا اعلام کند به طور مثال وضعیت با ثبات شده، در آن صورت دانشگاه ها تدابیر لازم را در خصوص ارائه خوابگاه خواهند داشت.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم