دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / قیمت دلار و نرخ ارز /

سایت های خوب برای سرمایه گذاری ارز دیجیتال 

یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399
یکی دیگر از سایت های خوب سرمایه گذاری برای ارزهای دیجیتال mizes است. پلن این سایت پرداخت به صورت 1% تا 3% روزانه مادام العمر + 3 دلار جایزه ی ثبت نام است. ارزهای قابل سرمایه گذاری در این سایت پرفکت مانی ، بیت کوین ، اتریوم و دوج کوین هستند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، خیلی از افراد به دنبال سرمایه گذاری در سایت های مربوط به دلار و ارزهای دیجیتال هستند. برای همکاری کردن با سایت های سرمایه گذاری ابتدا باید بدانیم آن ها با چه هدفی راه اندازی شده اند. سپس از معتبر بودن سایت اطمینان حاصل کنیم. همچنین پیش از شروع سرمایه گذاری لازم است نکاتی را مدنظر قرار دهیم. در این مقاله به شکلی مفید به این موضوع می پردازیم.

سرمایه گذاری در سایت چیست؟

منظور از سرمایه گذاری در سایت سرمایه گذاری این است که شما بخشی از سرمایه ی خود را به آن ها می سپارید. سایت های مذکور نیز با انجام یک سری از فعالیت ها در بازه های زمانی 1 روزه تا یک ساله به شما سود پرداخت می کنند. به افرادی که در این گونه سایت ها فعالیت می کنند اینوستر (Invester) می گویند.

ریسک سایت های سرمایه گذاری

ریسک عضو جدانشدنی از سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری های مختلف همواره با ریسک همراه بوده است. مقدار این ریسک از یک تا 99 درصد متغیر است. بنابراین اگر آدم ریسک پذیری نیستید می توانید دور این گونه کارها را خط بکشید.

نکاتی درباره ی سرمایه گذاری

در ابتدای کار با مبالغ کم سرمایه گذاری خود را شروع کنید و کم کم این مبالغ را افزایش دهید. تجربه ثابت کرده سایت هایی با بازپرداخت کم تر ( سود کمتر) احتمال دوام بیشتری دارند. همچنین پلن هایی با مدت زمان کوتاه و پرداخت روزانه احتمال پایداری بیشتری دارند. اگر قصد سرمایه گذاری دارید بهتر است سرمایه ی خود را تقسیم کرده و سپس در چند پروژه سرمایه گذاری را انجام دهید. سرمایه گذاری در پروژه ای که ۱ تا ۲۰ روز از شروع آن گذشته بسیار کم ریسک تر است از پروژه ای که ۹۰ روز است شروع شده. مواردی هم هست که پروژه ها طول عمر بالایی دارند و بیش از ۲۰۰ روز است که فعال هستند. معمولا این پروژه ها بسیار قوی هستند و مدت بسیار زیادی دوام خواهند داشت.

irancoinmine

ارز قابل سرمایه گذاری در این سایت دوج کوین است. واریز سود به صورت دستی انجام می شود. حداقل مفدار سرمایه گذاری 300 دوج کوین عنوان شده است. پلن این سایت پرداخت به صورت 7% تا 12.5% ماهانه برای 1 تا 6 ماه (بازگشت سرمایه آخر دوره).

Mizes

یکی دیگر از سایت های خوب سرمایه گذاری برای ارزهای دیجیتال mizes است. پلن این سایت پرداخت به صورت 1% تا 3% روزانه مادام العمر + 3 دلار جایزه ی ثبت نام است. ارزهای قابل سرمایه گذاری در این سایت پرفکت مانی ، بیت کوین ، اتریوم و دوج کوین هستند. واریز سود به صورت دستی است و حداقل سرمایه گذاری به نوع ارز بستگی دارد. اخیرا از تعدادی از کاربران گزارشاتی دریافت شده که سرمایه گذاری های بیش از 500 دلار منجر به بسته شدن اکانت آنها گردیده. لذا از سرمایه گذاری های سنگین در این سایت اجتناب کنید.

Mr Currency

حداقل سرمایه گذاری در این سایت 5 دلار است. پرداخت های Mr currency به شکل 13% تا 37% ماهانه برای 1 تا 6 ماه (بازگشت سرمایه آخر دوره) است. ارزهای قابل سرمایه گذاری در مستر کارنسی پرفکت مانی، بیت کوین، لایت کوین و دوج کوین هستند. واریز سود نیز به صورت دستی است.

Pico Invester

یک سایت سرمایه گذاری با حداقل مبلغ 20 دلار برای شروع است. پلن این سایت واریز 0.16% تا 0.33% روزانه برای 30 تا 365 روز (بازگشت سرمایه آخر دوره) است. پرداخت سود به صورت دستی است. پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و دوج کوین ارزهای قابل سرمایه گذاری در Pico Invester هستند.

Coinfarm

در کوین فارم به محض ثبت نام ۳۰۰ سکه نقره رایگان به عنوان جایزه ثبت نام به شما تعلق میگیرد و روزانه هم از قسمت Daily bonus به صورت تصادفی می توانید بین ۱۰ تا ۱۰۰ سکه نقره رایگان بدست آورید و درآمد خود را گسترش دهید ، اما نهایتا جهت برداشت و احراز هویت حساب شخصی خود بایستی حداقل یک دلار را وارد سایت کرده باشید پس بهتر است در همین ابتدا یک دلار را خرید کنید. کسب درآمد از این سایت با انجام بازی ممکن می شود.


16 پسندیدم 4 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
فاطمه
2 سال پیش

لطفا نام سایت رو بطور کامل بذارید.
پاسخ
پیمان خ
3 سال پیش

عرض ادب و احترام یعنیmanual شما خودت باید گزینه my pay out رو بزنی وگرنه به کیف پولت واربز خودکار نمیشه البته به گمونم دل تو جای دیگه است
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

اره جدا یعنی چی
پاسخ
کاظم
3 سال پیش

منظور از پرداخت سود به صورت دستی چی هست؟
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
تبدیل پایان نامه به مقاله !
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم