دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

سکانس سمی از "در حاشیه" مهران مدیری: دمبل زدن جواد رضویان در سالن بدنسازی زندان +فیلم/ فقط واکنش سیامک انصاری وقتی زهتاب می گه لمبرت 😁 

پنجشنبه، 08 شهریور 1403
ساعدنیوز: سریال "در حاشیه" یکی از جذابترین سریال های کمدی تلویزیونی است. این سریال با حضور ستاره هایی مانند جواد رضویان و سیامک انصاری تولید شد. در اینجا یکی از سکانس های جذاب این سریال را تماشا می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، در حاشیه عنوان سریال تلویزیونی در ژانر طنز پزشکی به کارگردانی مهران مدیری است که در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای که قرار بود 40 قسمت باشد، در ابتدا برای شبکه پنج تهیه شد ولی در نهایت در نوروز 1394 از شنبه تا چهارشنبه ساعت 20:45 دقیقه از شبکه سه به نمایش درآمد.

جواد رضویان، اصلاً علاقه‌ای به تئاتر و نمایش نداشت. هر زمان که در مدرسه صحبتی از تئاتر می‌شد، او فرار می‌کرد و این حرفه را دوست نداشت.

در زمان تحصیل در مقطع راهنمایی، وی درگیر جنگ بود. گاهی اوقات باید او را از سردخانه‌ها بیرون می‌کشیدند یا از زیر تابوت شهدا بیرون می‌آوردند. او بسیار عاشق حضور در جبهه‌های جنگ بود.

در سال‌های دانشگاه، شخص مورد نظر عشق و علاقه خود به حرفه بازیگری را کشف کرد. در حالی که در رشته نقاشی مشغول به تحصیل بود، او در سال اول با افرادی، چون مهران غفوریان، امیر غفارمنش و بیژن بنفشه خواه همکلاسی بود. با حمایت و تشویق این افراد، وی در سال 1373 و در سن 20 سالگی، وارد عرصه تئاتر شد.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 08 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) خیانت بزرگ این خلبان ایرانی در جنگ تحمیلی 8 ساله!/ چه چیزی او را به چهره ای منفورتر از صدام تبدیل کرد؟!
خلاقیت خنده دار راننده ایرانی در استفاده از قفل کتابی برای ضد سرقت کردن پیکان وانتش+ویدیو/ بانک مرکزی سوئیس همچین تجهیزاتی رو استفاده نمیکنه😂
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مراحل سابمیت مقاله
هوش ادبی رهبر انقلاب گم شده سایه را به او بازگرداند / پیام ابتهاج به آیت الله خامنه‌ای: حیف است وقت ایشان که صرف این امور جزیی شود
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
ژاله صامتی: همسرم سر یه سریال بدجوری درگیر من شده بود بهم پیشنهاد داد و منو از پدرم خواستگاری کرد+ویدئو
(عکس خانوادگی) همه چیز درباره همسر و فرزند فائزه دولتی، جوانترین مشاور عارف/ همسر جوانترین بانوی کابینه‌ی پزشکیان کیست و با قالیباف چه ارتباطی دارد؟
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
تصویری از غیرت مثال‌زدنی رهبر معظم انقلاب نسبت به زن ایرانی در میان جمعیت+ویدیو/ حایل کردن دستشان برای برخورد نکردن محافظشان با بانوی کرمانشاهی