دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

سکانس سمی فوتبالی سریال ساختمان پزشکان با هنرنمایی هوشنگ حریرچیان +فیلم/ لاتی هومن برق نورد کاملاً پره ولی قورخیده 

پنجشنبه، 01 شهریور 1403
ساعدنیوز: هوشنگ حریرچیان بازیگر پیشکسوت اصفهانی در سن 91 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد. در اینجا سکانسی جذاب از هنرنمایی این بازیگر فقید تلویزیون ایران را تماشا میکنیم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، زنده‌یاد هوشنگ حریرچیان 30 مرداد امسال در سن 92 سالگی درگذشت و پیکر او روز گذشته در قطعه نام‌آوران آرامستان باغ رضوان اصفهان خاکسپاری شد.
هوشنگ حریرچیان فعالیت هنری خود را از دی 1326 در تئاتر اصفهان آغاز کرد، در شهریور 1332 به تئاتر سپاهان پیوست و بطور رسمی از سال 1338 در رادیو اصفهان به عنوان هنرپیشه، گوینده، تهیه‌کننده، گزارشگر، کارگردان و مجری برنامه‌های تفریحی و هنری شروع به کار کرد.


نخستین تجربه تلویزیونی او به نام «عکاس‌ باشی» در سال 1348 رقم خورد و فعالیت سینمایی را با بازی در فیلم «جعفرخان» به کارگردانی علی حاتمی آغاز کرد.

این بازیگر پیشکسوت که تجربه حدود 6 دهه فعالیت هنری را در کارنامه خود داشت، در فیلم‌هایی چون جعفرخان از فرنگ برگشته، فرش باد، یک بوس کوچولو، قاعده بازی و 2 خواهر به ایفای نقش پرداخت و در سریال‌های پرخاطره‌ای چون هشت بهشت، تفنگ سرپر، آشپزباشی، ساختمان‌ پزشکان و پژمان بازی کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 01 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
جشن سالگرد ازدواج عاشقانه صبا راد با همسرش مانی رهنما در ترکیه به این شکل ساده و خلوت برگزار شد/ عشقتون مانا+ویدیو
تصویری از حیاط با صفا و بزرگ سوسن پرور، بازیگر برنامه جوکر/ فقط اون گلدونای بزرگ و نوستالژیشون
نگاهی به کیک تولد محمد باقر قالیباف در کنار نوه هایش با خلاقیت بی نظیر اُوستا قنّاد در طراحی کیکی به شکل هواپیما /مبارکاا باشه
مراحل سابمیت مقاله
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 8 ثانیه "موشی" را که در "آشپزخانه" مشغول دزدیدن خوراکی است، پیدا کنند
نگاهی به سفر تفریحی لیندا کیانی به فرانسه و بازدید از موزه لوور / تاریخ کهن ایرانی در قلب اروپا
جدیدترین ویدیوی الهه منصوریان،بانوی قهرمان ووشوی ایران، که قرار بود پست آموزشی باشه ولی فیلم کوتاه طنز شد🤣/ وای از کامنت مردم همیشه در صحنه😂