دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

سکانسی فوق خنده دار از پس گردنی آتشین هوشنگ حریرچیان به پژمان جمشیدی در سریال پیمان قاسمخانی +فیلم/ فقط قیافه بیژن بنفشه خواه چرا شبیه دزداست؟ 

سه شنبه، 30 مرداد 1403
ساعدنیوز: سریال پژمان یکی از پربیننده ترین سریال های طنز صدا و سیما است. مرحوم هوشنگ حریرچیان در این سریال نقش پدر پژمان را بازی کرده بود. در اینجا سکانسی جالب از این سریال را تماشا می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، هوشنگ حریرچیان، بازیگر پیشکسوت اصفهانیِ سینما، تئاتر و تلویزیون، شب گذشته دار فانی را وداع گفت و فردا در قطعه نام‌آوران باغ رضوان به‌خاک سپرده می‌شود.

مهران حریرچیان، فرزند زنده‌یاد هوشنگ حریرچیان، ضمن اعلام این خبر، به ایسنا گفت: آئین خاکسپاری مرحوم پدرم فردا صبح (چهارشنبه 31 مردادماه) ساعت 8:30 از خانۀ هنرمندان اصفهان به سمت باغ رضوان برگزار می‌شود و ایشان سپس در قطعۀ نام‌آوران به خاک سپرده می‌شوند.

به گزارش ایسنا، زنده‌یاد هوشنگ حریرچیان متولد بیستم مردادماه 1311 بود. او فعالیت هنری خود را از دیماه 1326 در تئاتر اصفهان و با مدیریت مرحوم ناصر فرهمند آغاز کرد. او سپس در شهریورماه 1332 به تئاتر سپاهان پیوست که توسط علی صمدی اداره می‌شد و سال‌ها همکار شادروان رضا ارحام صدر، هنرمند فقید تئاتر اصفهان بود.

زنده‌یاد حریرچیان فعالیت خود در رادیو اصفهان را از سال 1338 به‌عنوان هنرپیشه، گوینده، تهیه‌کننده، گزارشگر، کارگردان آغاز کرد. اولین تجربه تلویزیونی او نیز حضور در سریال «عکاس باشی» بود که در سال 1348 ساخته و ارائه شد. ضمن اینکه نخستین فعالیت سینمایی حریرچیان نیز بازی در فیلم «جعفرخان» به کارگردانی علی حاتمی بود.

این بازیگر پیشکسوت که تجربه حدود 6 دهه فعالیت هنری را در کارنامه دارد، در فیلم‌هایی همچون جعفرخان از فرنگ برگشته، فرش باد، یک بوس کوچولو، قاعده بازی، گاهی به آسمان نگاه کن، و دو خواهر به ایفای نقش پرداخت. زنده یادحریرچیان همچنین در سریال‌های هشت بهشت، تفنگ سرپر، آشپزباشی، ساختمان‌ پزشکان، عکاس باشی، سایه سلطان و پژمان نیز به‌عنوان بازیگر حضور داشت.

خبرگزاری ایسنا منطقۀ اصفهان درگذشت زنده‌یاد هوشنگ حریرچیان، هنرمند فقید تئاتر، سینما و تلویزیون را به خانوادۀ وی و به جامعۀ هنری اصفهان تسلیت می‌گوید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 30 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدیو) چیدمان مثال‌زدنی پنت هاوس زیبای محمدرضا گلزار با شیک‌ترین رنگ مبلمان، فرش و روتختی/ میدونستین از نظر طراحان داخلی این رنگ یکی از باکلاس‌ترین‌هاست برای انتخاب مبلمان؟
نگاهی به آشپزخانه منزل پدری پژمان بازغی در تهران؛ از یخچال ایرانی تا کابینت هایی با طراحی جالب اما با چیدمان نامنظم+عکس/ مایکروفر بالای یخچال!
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 6 ثانیه "موشی" را که در "پارک" پنهان شده است، پیدا کنند
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی