دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

سخنرانی ابراهیم رئیسی در حرم حضرت زینب(س) 

پنجشنبه، 14 اردیبهشت 1402
کد خبر: 338841
ساعد نیوز: رئیس جمهور کشورمان گفت: 12 سال از جنایات هولناک آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی و دست پروده های آنان تکفیری‌ها و داعش می‌گذرد اما امروز سوریه مقاوم و سرافراز ایستاده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در سخنرانی خود در حرم حضرت زینب(س) گفت: سلام بر همه شهدای اسلام در طول تاریخ، سلام بر شهدای سوریه، لبنان، ایران،عراق و همه کسانی که به نام حسین و به نام ثارالله به شهادت رسیدند و برای اعتلای کلمه حق خون مطهرشان بر زمین ریخت. سلام بر همه جانبازان و ایثارگران که برای خدا و مبارزه با ستم و استکبار با همه وجود در مقابل مستکبران ایستادگی کردند وسلامت شان را از دست دادند و امروز در کسوت مقدس جانبازی و ایثارگری قرار دارند.

وی افزود: دشمنان 12سال ظلم کردند، امپراتوری رسانه ای در جهت جنگ روانی فعال بود، کشتار کردند، خانه ها را ویران کردند، کودکان را کشتند و 12 سال از جنایات هولناک آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی و دست پروده های آن ها تکفیری ها و داعش می گذرد اما امروز سوریه مقاوم و سرافراز ایستاده است. ننگ ابدی برای دشمنان اسلام و عزت و افتخار برای مجاهدین راه خدا.

رئیس جمهور در ادامه اظهار داشت:‌ در کنار این صفحه جنایت بار و جریان 12 ساله، یک صفحه نورانی قرار دارد و آن صفحه مقاومت، ایستادگی و دلدادگی به خداست، عشق به اهل بیت و عصمت و طهارت و دفاع از حرم حضرت زینب و رقیه است، صفحه ایستادگی در مقابل دشمنان خداست.

وی همچنین بیان کرد:‌ زمانی که جریان تکفیری آغاز شد، سوریه و عراق مورد تهاجم قرار گرفتند، برخی جریان را خوب نشناختند، موضع گیری درست نکرده و شرایط را درست تحلیل نکردند، مقتدای با بصیرت ما مقام معظم رهبری شرایط را خوب شناختند و جنس این حرکت را صهیونیستی و آمریکایی دانستند و اینکه ولو افراد این جریان به ظاهر اسم خود را مسلمان بگذارند اما این همه جنایت هولناک به دست مسلمان نمی‌تواند سر بزند، درست تحلیل فرمودند و هدایت کردند و در جهان اسلام انسجام و وحدت ایجاد کردند.

حجت الاسلام رئیسی افزود:‌من به نوبه خودم و از طرف دولت و ملت ایران صمیمانه از دولت و ملت سوریه بخاطر ایستادگی و مقاومت و بخاطر امتیاز بزرگ پیروزی در این عرصه تقدیر و تشکر می‌کنم حقیقتا آقای دکتر بشار اسد و دولت و ملت سوریه با بصیرت در مقابل این فتنه ایستادگی کردند و باید این ایستادگی و مقاومت 12 ساله مورد تقدیر و تحسین قرار بگیرد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
ترجمه تخصصی متن
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره