دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

سلبریتی های مشهوری که قسمت های عجیب و خاص بدنشان را بیمه کرده اند! 

پنجشنبه، 12 مرداد 1402
کد خبر: 351158
ساعدنیوز: برخی از سلبریتی ها در اقدامی عجیب برخی یا کل بدنشان را بیمه کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، شاید از تمام اعضای بدن خود راضی نباشیم اما همه ما عضو یا اعضایی داریم که زیبا و کامل اند. بازیگران هالیوود اما طور دیگری با اعضای مورد علاقه بدن خود رفتار می کنند. برخی از آنها اعضای بدن خود را بیمه کرده اند.

موهای بدن تام جونز

واقعا عجیب است که فردی موهای تن خود را بیمه کند اما تام جونز خواننده ولزی، این کار را انجام داد. او 7 میلیون دلار برای این کار پرداخت.

پاهای هایدی کلوم

هایدی کلوم هر دو پای خود را بیمه کرده اما ارزش یکی از پاهایش بیشتر از دیگری است. پای راست او حدود 1.2 میلیون دلار و پای چپ اش 1 میلیون دلار است. چرا؟ زیرا روی پای چپ اش یک اثر سوختگی کوچک وجود دارد.

لبخند زیبای جولیا رابرت

هیچکس دوست ندارد جولیا رابرت را غمگین ببیند. لبخند زیبای او به قیمت 30 میلیون دلار بیمه شده است. بنابراین هیچ چیز او را از خندیدن منع نمی کند، حتی اگر دندان هایش بیافتند.

زبان جن سیمونز

زبان جن سیمونز نوازنده گیتار بیس، خواننده، هنرپیشه و یکی از اعضای گروه کیس است. او به خاطر حرکات نمایشی‌اش مانند دمیدن در آتش در کنسرت‌های گروه شهرت دارد. البته شهرت او بیشتری به خاطر زبانش است نه آهنگ هایش، به همین دلیل تعجبی ندارد که او زبانش را به قیمت 1 میلیون دلار بیمه کند.

کل بدن دنیل کریگ

دنیل کریگ بازیگر و هنرپیشه مطرح سینمای هالیوود است که برای ایفای نقش در فیلم «جیمز باند» انتخاب شد. او می دانست که بازی در این فیلم خطرات خاص خود را دارد، به همین دلیل کل بدنش را به قیمت 9.5 میلیون دلار بیمه کرد.

پاهای ریحانا

از آنجا که ریحانا جزو خواننده های زیبا و جذاب هالیوودی است، انتخاب این که کدام قسمت از بدنش را بیمه کند، سخت است. او پس از امضای قراردادش با شرکت «ژیلت»، پاهای خود را به قیمت 1 میلیون دلار بیمه کرد.


4 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 14 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی متن
رانندگی ژوزه مورایس با یک پورش لاکچری آخرین سیستم در پرتغال با موزیک شادمهر عقیلی +فیلم/ سرمربی سپاهان کنار شیدا فارغ از هفت دنیا
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(تصاویر) 20 ایده طراحی لاک ناخن برای روزهای گرم تابستان/با این طرح ها شیک و مدرن جلوه کنید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(ویدیو) غوغای صدای بینظیر استاد علی نصیریان در دورهمی پیشکسوتان تمام حاضران را شگفت زده کرد/ ماشالله با صدای گرمشون به ترانه "امشب شب مهتابه" روح جدیدی بخشیدن👌
خاطره شنیدنی روحانی ایرانی از خرید کُت شلوار/روحانی: تُف به مال دنیا ، فروشنده: باید دَرِش بیاری!!
همسر رهبر معظم انقلاب: من خواهر آقای هاشمی رفسنجانی هستم/ترفند خلاقانه رهبر و همسرشان برای دیدن هاشمی رفسنجانی در زندان سیاسی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب