سلبریتی های ورزشی در راهپیمایی اربعین +تصاویر/ از موکب داری علی دایی تا همسفر شدن یحیی گلمحمدی و جواد نکونام

  شنبه، 27 مرداد 1403
سلبریتی های ورزشی در راهپیمایی اربعین +تصاویر/ از موکب داری علی دایی تا همسفر شدن یحیی گلمحمدی و جواد نکونام
ساعدنیوز: چهره های ورزشی کشورمان امروز همانند سایر اقشار مردم در راهپیمایی اربعین حسینی حضور یافتند. جواد نکونام، یحیی گل‌محمدی، سرمربیان استقلال و فولاد به همراه حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین امروز (شنبه) راهی کربلا شدند.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، تاکنون بیش از یک‌ونیم میلیون ایرانی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین از مرزهای کشور خارج شده‌اند؛ درحالی که هنوز بیش از یک هفته تا اربعین حسینی باقی مانده است. بسیاری از عاشقان حسینی برای پیوستن به زائران اربعین، تدارک سفر دیده و خود را برای رفتن آماده می‌کنند اما بدون پیش‌بینی نحوه استفاده از امکانات اپراتورهای ایرانی یا عراقی، متحمل هزینه‌های بسیاری می شوند. ازین رو ضروری است زائران قبل از خروج از مرزهای کشور، تکلیف خود را مشخص کنند.

موکب داری علی دایی

سفر یحیی گلمحمدی و جواد نکونام به کربلا

علی کفاشیان در راهپیمایی اربعین

وزیر ورزش دولت سیزدهم در راهپیمایی اربعین

وزرای روحانی در راهپیمایی اربعین

خواهران منصوریان در راهپیمایی اربعین

برخی زائران با توجه به میزان نیاز خود ترجیح می‌دهند از بسته‌های اربعینی اپراتورهای داخلی استفاده کنند. بعضی نیز اپراتورهای عراقی را انتخاب می‌کنند ولی در این میان کسانی ضرر می‌کنند که بدون تهیه بسته‌های ایرانی یا سیم‌کارت های عراقی پس از خروج از کشور و هنگام تماس یا ارسال پیامک با استفاده از اینترنت، با مشکل روبرو می‌شوند. یکی از این مشکلات هزینه رومینگ است که برخی زائران با پیامک‌هایی که از همراه اول دریافت می‌کنند، متوجه هزینه‌های سنگین مخابراتی می‌شوند. برخی زائران ترجیح می‌دهند از بسته‌های اپراتورهای داخلی استفاده کنند. بعضی نیز اپراتورهای عراقی را انتخاب می‌کنند ولی در این میان کسانی ضرر می‌کنند که بدون تهیه بسته‌های ایرانی یا سیم‌کارت های عراقی پس از خروج از کشور با مشکل روبرو می‌شوند

هرچند همراه اول چهارشنبه 24 مرداد با ارائه گزارشی درباره چگونگی مدیریت هزینه‌های ارتباطی در عراق اعلام کرد که «سرویس رومینگ همراه اول با خرید بسته‌های اربعین فعال می‌شود» ولی زائران همچنان با مشکلاتی در این زمینه روبه‌رو هستند. با این حال تعدادی از زائران در گفت‌وگو با خبرنگار معارف ایرنا از هزینه‌های سیم‌کارت های دائمی همراه اول انتقاد کردند.

امیرحسین سرگزی از شهرری گفت: من از بسته‌های اینترنتی خبر نداشتم و گوشی خود را در حالت رومینگ قرار دادم. تقریبا 7 دقیقه مکالمه داشتم و از داده همراه هم استفاده کردم. بلافاصله پس از پایان تماس، دو پیامک دریافت کردم که در پیامک اول مبلغ 280 هزار تومان و پیامک دوم 255 هزار تومان اعلام شد که اگر پرداخت نکنم، تلفنم یک‌طرفه خواهد شد.

وی افزود: هزینه‌ها را پرداخت کردم و گوشی خود را خاموش کردم تا دوباره مجبور به پرداخت هزینه‌های دیگری نشوم ولی مگر مسیر پیاده‌روی اربعین سر گردنه است که چنین هزینه‌هایی را به زائران تحمیل می‌کنند!؟

محمدعلی غیاثی از کاشان گفت: بعضی افراد به ویژه افراد مسن با اینترنت و بسته های اینترنتی آشنایی ندارند و زمانی که وارد عراق می‌شوند، گوشی های آنها یک‌طرفه می‌شود. بعلاوه، امسال هزینه مکالمات نسبت به سال گذشته، افزایش بسیاری یافته است.

وی ادامه داد: من یک تماس چند دقیقه‌ای با کاشان داشتم که همان لحظه پیامک هزینه مکالمه 300 هزار تومانی را دریافت کردم و برای جلوگیری از یک‌طرفه شدن مجبور به پرداخت این هزینه شدم. بهتر بود مسئولان تسهیلات بیشتری برای زائران اربعین درنظر می‌گرفتند تا زائران دچار چنین مشکلاتی نشوند. برای پرداخت بدهی موبایل از همسرم در کاشان خواستم تا هزینه را پرداخت کند ولی بعد از چند ساعت دوباره پیامکی آمد که 148 هزار تومان بدهکارم و دوباره اعلام شد که خط تلفنم یک‌طرفه خواهد شد.

اسماعیل علامتی زائر اعزامی از شهرری نیز گفت: هفته گذشته که به عراق آمدم، از بسته‌های اینترنتی اطلاعی نداشتم و رومینگ را فعال کردم ولی در نجف چند پیامک دریافت کردم که به دلیل بدهی خط من یک‌طرفه خواهد شد. پس از پرداخت 271 هزار تومان، خط موبایلم فعال شد و مجبور شدم یک بسته همراه اول بخرم.

وی افزود: برای خرید سیم‌کارت های عراقی باید دقت کرد تا مبادا تقلبی باشد. برخی زائران ترجیح می‌دهند تا سیم‌کارت ایرانی را از گوشی خود درآورده و فقط از سیم‌کارت عراقی استفاده کنند که به گفته این زائران هم سرعت اینترنت بیشتری دارد و هم هزینه کمتری را پرداخت می‌کنند. برخی زائران هم برای شرکت در پیاده‌روی اربعین تلفن خود را خاموش کرده و از خانواده و دوستان می‌خواهند تا یک هفته هیچ ارتباطی برقرار نکنند و با خیال راحت به زیارت بپردازند.

احمد مردشتی جانباز دفاع مقدس گفت: در این یک هفته فقط از سیم‌کارت امام حسین(ع) بهره می‌برم و اگر کسی با من کار داشته باشد، صبر می‌کند تا از زیارت سیدالشهدا برگردم.

دستیار هوشمند اربعین در سکوی «بله» نیز در این زمینه نوشت: برای استفاده از اینترنت در عراق می‌توانید یکی از دو گزینه زیر را انتخاب کنید: زائر اعزامی از شهرری گفت: هفته گذشته که به عراق آمدم، از بسته‌های اینترنتی اطلاعی نداشتم و رومینگ را فعال کردم ولی در نجف چند پیامک دریافت کردم که به دلیل بدهی خط من یک‌طرفه خواهد شد

1.خرید سیم‌کارت از اپراتورهای معتبر مانند زین، آسیاسل یا کورک. این سیم‌کارت‌ها معمولاً هزینه‌های کمتری دارند و خدمات بهتری ارائه می‌دهند.

2. استفاده از رومینگ سیم‌کارت ایرانی: با فعال‌سازی خدمات رومینگ، می‌توانید از اینترنت سیم‌کارت خود در عراق استفاده کنید. پیشنهاد می‌شود بسته‌های رومینگ ویژه اربعین را خریداری کنید تا هزینه‌ها کاهش یابد.

این دستیار هوشمند تاکید کرد: قبل از سفر، حتماً از فعال‌بودن خدمات اینترنت و رومینگ خود اطمینان حاصل کنید. بر این اساس با خرید بسته اینترنتی از همراه اول، هزینه رومینگ شامل هزینه بسته‌ای است که زائر خریداری کرده‌ و نیازی به پرداخت هزینه جداگانه برای رومینگ نیست.

فقط کافی است زائران گزینه اینترنت رومینگ را فعال کنند تا بتوانند از بسته خریداری‌شده استفاده کنند ولی اگر زائران، بسته‌ای خریداری نکنند، باید هزینه‌های رومینگ را به صورت جداگانه پرداخت کنند که شامل هزینه مکالمات، پیامک‌ها و استفاده از اینترنت خواهد بود و معمولاً قیمت بالاتری دارد. بنابراین خرید بسته‌های ویژه رومینگ به‌صرفه‌تر است.

به هرحال اگر عازم پیاده روی اربعین هستید و قصد استفاده از اپراتور ایرانی یا عراقی را دارید، تکلیف خود را مشخص کنید؛ هر چند در عراق نیز می‌توانید از اپراتور ایرانی استفاده کنید ولی چرا عاقل کند کاری که بازآرد پشیمانی؟


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم و یک وجب از خاک وطنم را با هیچ چیز عوض نمی کنم (125 نظر) مهران مدیری: بعد از مراسم خاکسپاری خسرو شکیبایی دیگه توی هیچ مراسمی شرکت نکرده و نخواهم کرد؛ مردم با گاز پیک‌نیکی و مایه کتلت آمده بودن انگار تفریح بود+ویدیو (85 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (82 نظر) نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (78 نظر) نگاهی به مدل مانتو های اعیانی نسرین مقانلو در عین با حجاب بودن/ میشه هم خوشتیپ بود هم با حجاب+عکس (65 نظر) چهره غمزده و کمر خمیده آریا عظیمی نژاد، داور پرانرژی برنامه عصرجدید در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (63 نظر) نگاهی به ماشین هیوندای هوش پران جعفر غفارنژاد، رقیب مازندرانی هادی چوپان که همه آرزوشو دارن/غول بابلسری سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (52 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (45 نظر) نگاهی به حیاط دلباز و شاهانه ویلای میلیاردی علی پروین در منطقه خوش آب و هوای تهران +تصاویر/ برای خودش یک باغه (38 نظر) خلاقیت زیبا و جالب همسر جوان سید احمد خمینی برای تبریک تولد با یک شعر عاشقانه سنگین و رنگین/ در نگاه من بهارانی هنوز...+عکس (37 نظر) نگاهی به گل آفساید گولسیانی به مس رفسنجان از زاویه ای متفاوت +فیلم/ قهرمانی پرسپولیس با اشتباه محرز داوری مسجل شد (37 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (36 نظر) نگاهی به ماشین بِنزِ هوش پران حمید لولایی که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (35 نظر) مازیار لرستانی: دلم برای شهره لرستانی تنگ شده+ویدئو (33 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (31 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز یکشنبه 28 مرداد ماه 1403
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 28 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 28 مرداد 1403
7 خواسته ای که مردان از همسرشان دارند!
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 28 مرداد 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه یکشنبه 28 مرداد 1403
روستای تاریخی حیرت انگیز در مازندران؛ جایی که ابر‌ها زیر پای‌تان شناورند، پیشنهادی رویایی برای سفر یک روزه در اطراف تهران
رونمایی از 7 انسان عجیب الخلقه ای که منقلبتان می کند/ از دیو و دلبر واقعی تا دختری که شتر شد!+عکس
کلاه 490،000 تومانی دزد معروف خیابان استاد معین تهران + فیلم / درآمد ماهانه یک میلیارد تومانی !
فوت و فن خانه‌داری؛ 5 راه حل ساده و تضمینی برای از بین بردن سوسک در آشپزخانه و منزل
کشف قدیمی‌ترین تقویم جهان در معبدی 13 هزار ساله در ترکیه
فوت و فن خانه‌داری؛ 11 ترفند تمیز کردن ماشین لباسشویی و ضدعفونی کردن آن در خانه+راهکاری موثر برای از بین بردن بوی بد لباسشویی
قاتل آی نور 3 ساله بلاخره اعتراف کرد/ من بچه را داخل چاه فاضلاب انداختم!
آغاز عملیات ساماندهی آسفالت بلوار پیامبر اعظم (ص) شوشتر
نایب قهرمان کشوری زورخانه‌ای کشور تجلیل شد
منتخب روز   
در 27 مرداد سالروز تولد آیت الله آل هاشم؛ یادی کنیم از بوسه پدر امام جمعه شهید بر مزار پسرش+ عکس/ روحش شاد و یادش تا ابد گرامی خاطره خنده دار شهاب حسینی : میگه وقتی رِنوی طوسی اردکان 11 رو کنار ماشین لاکچری رضا گلزار پارک کردم برای خودش کُمدی کلاسیکی بود +ویدئو تئاتر دیدن آقای روحانی با تی شرت آبی و بدون عبا و عمامه به همراه دختر و نوه‌اش+عکس واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه