دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

سمسون داودا قهرمان مستر المپیا 2024: برای آرنولد کلاسیک امریکا با یک ورژن متفاوت تر و بهتر از مسترالمپیا می آیم 

چهارشنبه، 02 آبان 1403
ساعدنیوز: حتی سمسون میگه که اگه مثل سال گذشته آرنولد کلاسیک اهایو و انگلستان بافاصله‌ی زمانی یک هفته برگذار بشه هر دوتارو شرکت میکنه. اون بعد چند سال اولین قهرمان المپیاس که حاضر در طول سال چندین مسابقه مختلف بده ، البته که استیج آرنولد کلاسیک برای سمسون اهمیت ویژه ای داره.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، ز، مستر المپیا اولین بار در سال 1965 در بروکلین، نیویورک برگزار شد و اکنون به یک مسابقه‌ی جهانی تبدیل شده که هرچند بنا بود توسط شهرهای سراسر جهان میزبانی ‌شود، از سال 1999 میزبان ثابت آن شهر لاس وگاس بوده است. ورزشکاران بسیاری از کشورها در این مسابقات شرکت می‌کنند. آرنولد شوارتزنگر که بین سال‌های 1970 تا 1980 هفت بار برنده این مسابقات شد، شناخته‌شده‌ترین قهرمان مسابقات مستر المپیا است. البته سایر بدنسازان از آن زمان رکورد او را پشت سر گذاشته‌اند.

برادران جو و بن ویدر در سال 1946 زمانی که ورزش بدنسازی پس از جنگ در حال رونق بود، فدراسیون بین‌المللی بدنسازان (IFBB) را در مونترال امریکا تأسیس کردند. با‌این‌حال، بدنسازی و مسابقات داوری فیزیکی بدن مردان چیز جدیدی نبود. ورزشکاران در یونان و چین باستان بدنسازی را به صورت رقابت برای بلند کردن سنگ‌های سنگین‌وزن برگزار می‌کردند. در قرن نوزدهم، تعدادی بدنساز در یک سلسله مسابقات ورزشی در اروپا و آمریکا به گشت و گذار پرداختند و در بین تماشاگران محبوب شدند.

برای تماشای ویدئوهای ورزشی بیشتر در اینجا کلیک کنید


پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه ها
قاسم
5 روز پیش

امسال که بدن سامسون اصلأ خشک نبود حداقل اگه سالهای بعدی هم قهرمان مستر المپیا میشه یه ورژن خوب بیاره که از دیدن مسابقات بدنسازی لذت ببریم الان چندین ساله سطح مسابقات بدنسازی خیلی ضعیفه
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
عمو رشید در نقش زن اشکان اشتیاق / چه دلبری میکنه این رشید؛ خیلی تو نقشش فرو رفته + ویدئو
همه‌چیز درباره‌ی سرنوشت شوم شهناز، فرزند محمدرضا و فوزیه، دختری که تولدش با خشم و ناراحتی خاندان پهلوی همراه شد/+مجموعه تصاویر از تولد تا روی آوردنش به زندگی هیپی‌گری و کولی‌وار
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پشت پرده شهر ممنوعه چین و رازهایی که در قلب پکن نهفته‌ است!
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
مراحل سابمیت مقاله
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
(فیلم+ تصاویر) مرغ خیاط/ پرنده‌ی حیرت‌انگیزی که زیباترین آشیانه ها را میدوزد/ اینجاست باید گفت "فتبارک الله احسن الخالقین"
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پاسخ رهبر معظم انقلاب به سوال چالشی: دف زدن توسط زنان در عروسی ها چه حکمی دارد؟