دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

سنگ تمام همسر رضا قوچان نژاد در تزئین میز پذیرایی از خواهرش ساره بیات با کیک خانگی و نوشیدنی ها / خانم بازیگر چقدر خوش سلیقه و تمیز + عکس 

جمعه، 26 مرداد 1403
ساعد نیوز : سنگ تمام همسر رضا قوچان نژاد فوتبالیست معروف در تزئین میز پذیرایی از مهموناش با کیک و نوشیدنی را می بینید که وی در صفحه اینستاگرام اش منتشر نمود .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، رضا قوچان‌نژاد نورنیا متولد 29 شهریور 1366 در شهر زیبای مشهد است .

نام مستعار رضا قوچان نژاد در کشور هلند و بلژیک گوچی است وی هم‌چنین سابقهٔ عضویت در تیم زیر 19 ساله‌های هلند را در کارنامه دارد. قوچان‌نژاد تک‌گل برتری تیم ملی ایران در برابر تیم ملی کره جنوبی را در 28 خرداد 1392 وارد دروازه کره جنوبی کرد و باعث صعود ایران به جام جهانی 2014 برزیل شد.

گل وی به تیم ملی کره‌جنوبی را مشابه گل خداداد عزیزی به استرالیا خوانده‌اند و در بین جراید و روزنامه‌ها به حماسه‌ساز اولسان معروف گشت.

او تنها گل تیم ملی ایران در جام جهانی فوتبال 2014 در بازی آخر مقابل تیم ملی بوسنی و هرزگوین را به ثمر رساند. وی هشتمین گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران با 17 گل ملی است. قوچان‌نژاد در تاریخ 7 تیر 1397 بعد از پایان کار ایران در جام جهانی روسیه با انتشار پستی در اینستاگرام از تیم ملی ایران خداحافظی کرد.


1 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 26 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
کنایه ی شهربانو منصوریان : یه گونی مدال دارم همه رو میدم کاری کنید منم دانشگاه قبول کنید خانم دکتر شم ! / دختر ایرانی بازم غوغا کرد + ویدیو
لباس عروس و دسته‌گل استثنایی یک بانوی گیلانی در سال 1317/ باورتون میشه این لباس‌عروس رویایی و دسته‌گل شیک واسه 86 سال پیش باشه؟/ چه جای قشنگی عکس گرفتن!
قلعه قجرها چگونه روسپی‌خانه شد؟/ پایان سبز یک داستان سیاه و غم‌انگیز
تصویری جالب از پدر خوشتیپ و مادر کم سن و سال رزیتا غفاری در روز عقدشان در لباس عروس و دامادی با رونمایی از لحظه دست کردن حلقه نامزدی
ماجرای دلبری زن آلمانی برای شاه قاجار!/دیگری‌های غریب و عجیب از خودش در میاورد ...
(ویدیو) خواستگاری جنجالی هومن برق نورد از بهنام تشکر!/فقط نگاه عمیق بهنام تشکر و لب زدنش
تبدیل پایان نامه به مقاله
نگاهی به میز عزای خاص و اعیانی مادر ایمان اشراقی، بازیگر باکلاس و پزشک سریال خط قرمز در کانادا+عکس/ روحش شاد
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
توضیحات شفاف محمدجواد ظریف درباره تحصیلات و ساکن ایران بودن فرزندانش؛ از عروس دکتر تا دختر طراحش+عکس