سوهان زدن ناخن ها سریع و راحت!

  پنجشنبه، 08 آبان 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
سوهان زدن ناخن ها سریع و راحت!
قدرت و ظاهر زیبای  ناخن های  شما ممکن است نشانه ای از سلامت کلی بدنتان باشد. با این وجود، استفاده بیش از حد از برخی محصولات، تغذیه ضعیف، و بسیاری انتخاب های سبک زندگی شایع دیگر می توانند همگی بر سلامت و شادابی ناخن ها تاثیرگذار باشند.

قدرت و ظاهر زیبای ناخن های شما ممکن است نشانه ای از سلامت کلی بدنتان باشد. با این وجود، استفاده بیش از حد از برخی محصولات، تغذیه ضعیف، و بسیاری انتخاب های سبک زندگی شایع دیگر می توانند همگی بر سلامت و شادابی ناخن ها تاثیرگذار باشند.ناخن های ضعیف، شکننده یا نرم ممکن است به یک بیماری زمینه ای مانند بیماری کلیوی، بیماری کبدی یا سوریازیس که نیازمند درمان هستند، اشاره داشته باشند.با این وجود، روش رفتار فرد با ناخن های خود نیز می تواند اثر مستقیمی بر سلامت و قدرت آنها داشته باشد. در ادامه با برخی نکات و ترفندهای کلی برای تقویت و حفظ سلامت ناخن ها بیشتر آشنا می شویم.

بیوتین که به نام های ویتامین B7 و ویتامین H نیز شناخته می شود، یک ویتامین محلول در آب است، از این رو، در بدن ذخیره نمی شود و باید نسبت به مصرف میزان کافی از آن اطمینان حاصل شود.بیوتین می تواند به تقویت مو و ناخن ها و همچنین عملکرد درست سیستم عصبی کمک می کند. این ماده مغذی در مواد غذایی مانند ماهی ساردین، تخم مرغ پخته، و حبوبات وجود دارد و همچنین مکمل های بیوتین نیز در دسترس هستند. پیش از مصرف مکمل بیوتین با پزشک خود در این زمینه مشورت کنید.

تماس بیش از حد با آب می تواند موجب ضعف و شکنندگی ناخن ها شود. استفاده از دستکش هنگام شستشوی ظروف و بیرون نگه داشتن دست ها هنگام نشستن در وان حمام می تواند میزان تماس ناخن ها با آب را کاهش دهد.

انتخاب سوهان مناسب برای ناخن ها

بهترین سوهان برای ناخن ها سوهان های فلزی سمباده ای و سوهان های کریستالی هستند که ارزان و مناسب اند, سوهانی مناسب است که شماره آن 220 تا 300 باشد. سوهان های برقی هم بد نیستند زیرا کار را برایتان سریع و راحت میکنند.4 فرم ناخن وجود دارد که شما قبل از شروع کردن به سوهان کشی ناخن ها باید فرم ناخن مورد علاقه تان را با توجه به فرم دست و انگشتان تان انتخاب کنید.

  • فرم ناخن گرد
  • فرم ناخن مستطیلی
  • فرم ناخن بیضی
  • فرم ناخن نوک تیز

روش سوهان کشیدن ناخن

از قسمت خارجی ناخن ها شروع کنید و به سمت وسط ناخن ها را سوهان بکشید, به یک جهت ناخن ها را سوهان بکشید زیرا سوهان کشیدن به دو جهت مخالف باعث شکنندگی ناخن ها میشود. حرکات سوهان را با فرمی که برای ناخن ها میخواهید تنظیم کنید و آنقدر این حرکت را تکرار کنید تا به فرم دلخواه تان برسید مثلا اگر ناخن های گرد دوست دارید گوشه های ناخن ها را بیشتر سوهان بزنید. سعی کنید سوهان زبری انتخاب کنید تا راحت تر به ناخن هایی با فرم دلخواه تان برسید.

بافر ناخن را فراموش نکنید

برای اینکه ناخن ها سطح براقی داشته باشند بهتر است از بافر ناخن استفاده کنید, ماهی یکبار بافر ناخن بزنید کافیست. حالا با برق ناخن یا لاک های خوش رنگ زیبایی ناخن ها را تکمیل کنید.

سوهان برقی خانگی چه مزایایی دارد؟

با خرید محصولات ناخن می توانید با کمترین هزینه به ناخن های خود در منزل شکل دهید. استفاده از این نوع سوهان های برقی می تواند صرفه جویی قابل توجهی را در زمان برایتان به ارمغان آورد. با بکارگیری سوهان برقی، قادر خواهید بود تا به صورت کاملاً شخصی و بهداشتی پوست اطراف ناخن دست و پا را مرتب کرده و پینه های پوست را از بین ببرید. سوهان های برقی، مختص بانوان نبوده بلکه برای مردان نیز قابل استفاده می باشند.

سوهان برقی چگونه کار می کند؟

سوهان برقی دارای سری های متعددی است که با یک سیم کوتاه به دستگاه اصلی متصل می شوند و بعد از روشن شدن دستگاه، با چرخش خود می توانند شکل ناخن ها را تغییر دهند. سری های متعدد قلم سوهان برقی، علاوه بر شکل دادن به ناخن ها، در طراحی و کاشت ناخن نیز مورد استفاده قرار می گیرند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (499 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (106 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (26 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (17 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (17 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (7 نظر) علی دایی: هرکسی گفته ویلای معروف اوشان برای من است بیجا کرده (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
(ویدیو) شام غریبان نیوشا ضیغمی و دختر موبلندش در شب عاشورا کنار خیمه ها/ ماشالله دخترش چه خانومی شده!
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان