دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

سومین جشن عروسی ریاض محرز و همسرش تیلور با داشتن سه فرزند/ دیزاین ورودی عروس و داماد در کنار ساحل با میلیون ها گل طبیعی خیلی رویاییه! +عکس 

سه شنبه، 02 مرداد 1403
ساعدنیوز: در این عکس سومین جشن عروسی ریاض محرز و همسرش تیلور را مشاهده میکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، ریاض کریم محرز زادهٔ 21 فوریهٔ 1991 بازیکن فوتبال اهل الجزایر است که در پست وینگر برای باشگاه الاهلی در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان و تیم ملی الجزایر بازی می‌کند.

محرز فوتبال حرفه‌ای را در تیم کوئیمپر آغاز کرد و یک فصل در این باشگاه ماند؛ سپس به باشگاه لو آور رفت و سه سال در این تیم بازی کرد. در ژانویه 2014، او به عضویت باشگاه لستر سیتی درآمد و در فصل اول حضورش یکی از عوامل قهرمانی لسترسیتی در لیگ چمپیونشیپ و صعود این تیم به لیگ برتر جزیره بود. او در فصل 16–2015 این بار با درخشش خود به قهرمانی لستر سیتی در لیگ برتر کمک کرد که در این فصل بهترین بازیکن سال انگلستان و بازیکن الجزایری سال شد و همچنین در تیم منتخب سال انگلستان قرار گرفت. محرز در 2018 به منچستر سیتی پیوست و با این باشگاه در فصل اول حضورش سه‌گانه داخلی انگلستان شامل لیگ برتر، جام حذفی و جام اتحادیه انگلستان را کسب کرد.

او در فرانسه متولد شده‌است اما در سال 2014 اولین بازی ملی خود را برای تیم ملی الجزایر انجام داد و سپس در جام جهانی 2014 و جام ملت‌های آفریقا 2015، 2017، 2019 و 2021 تیم ملی کشورش را همراهی کرد. محرز با الجزایر به قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا 2019 رسید. او در سال 2016 از سوی کنفدراسیون فوتبال آفریقا به عنوان بهترین بازیکن سال آفریقا انتخاب شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 02 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
دکوراسیون هوش پران ویلای رؤیایی ثریا آقایی قهرمان بدمینتون المپیکی در تهران +عکس/ عجب ویوی ابدی دل انگیزی داره ❤
پیام تشکر و قدردانی حمید گودرزی خطاب به مردم بابت همدردی هموطنان و هنرمندان با وی پس از فوت مادرش+عکس
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
پربازدیدترین تصاویر از گریم حیرت انگیز صابر ابر در نقش پیرمرد 70ساله/ یادگار جنوب/ عمرا اگه بتونی بشناسیش؟!/ عشق دزدی صابر ابر
(ویدئو) نحوه شکار موجودات مختلف توسط عقرب جرار/حیات وحش چه موجودات وحشتناکی داره